bato-adv
کد خبر: ۲۱۵۴۸۸

احضار معاون وزیر بهداشت به دادسرا

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳
معاون وزیر بهداشت برای ارائه توضیحات به بازپرس پرونده خمیرهای مرغ و برنج، روز سه‌شنبه در دادسرای کارکنان دولت حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، 16 مهر ماه سال جاری بود که تعدادی از وکلای دادگستری از معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل نداشتن نظارت بر تولید خمیر مرغ و خمیر برنج به دستگاه قضا شکایت کردند.

مصطفی ترک همدانی همان روز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اظهارداشت: در ادامه رسیدگی به پرونده محصولات لبنی دارای روغن پالم، از مراجع قضایی تقاضا کردیم تا به موضوع خمیر برنج و خمیر مرغ که بهداشت سلامت مردم را تهدید می‌کند نیز رسیدگی کند.

براساس اظهارات این وکیل دادگستری، این شکایت به شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت ارجاع شد و بازپرس نیز دستور ارجاع موضوع به کارشناسی را داد تا کارشناسان نظر خود را درباره درستی یا نادرستی آلوده بودن این محصولات اعلام کنند.

وی در مورد خمیر برنج گفت: متأسفانه برخی کارخانه‌ها برنج های نیم دانه را خمیر و با دستگاه‌های خاصل آن را تبدیل به برنج معمولی یا همان دانه بلند کرده و تحت عنوان برنج با کیفیت ایرانی به فروش می‌رسانند.

در همین رابطه یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس از احضار یکی از معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دادسرای کارکنان دولت خبر داد.

وی افزود: این معاون وزیر روز سه شنبه 11 آذرماه برای ارائه توضیحات تکمیلی نزد بازپرس پرونده حاضر خواهد شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین