bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۸۹۴۳

نجات چهار کارتن خواب از گودال آتش

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات چهار کارتن‌خواب از حریق یک گودال در جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 20:20 شب گذشته وقوع حریق در یک گودال به سامانه 125 اعلام و ادعا شد که تعداد زیادی از افراد درون این گودال محبوس شده‌اند که با توجه به گزارش اعلامی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 81 و 35 را به محل حادثه واقع در عبدل‌آباد خیابان لقمان‌جنوبی اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک گودال به مساحت 20 متر مربع و عمق سه متری زمین رخ داده و سابقا این محل یک باسکول صنعتی بوده که چند سالی است مالکانش آنجا را تخلیه کرد و آنجا متروکه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بنابر گزارش تعدادی از شهروندان چند فرد کارتن‌خواب و لامکان در این محل زندگی می‌کردند، گفت: درون این گودال مملو از ضایعات بود و شعله‌های آتش تمام آن را در بر گرفته بود که آتش‌نشانان با حضور در داخل گودال چهار کارتن‌خواب شامل یک خانم 17 ساله، و سه مرد 30 ساله را از درون گودال خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه افراد دچار دودگرفتگی و آسیب‌های سطحی شده بودند، گفت: آتش‌نشانان شعله‌های آتش درون این گودال را خاموش کرده و پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 21:04 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به بروز این حادثه افزود: در جریان این حادثه مالک یا مالکان باسکول پس از ترک محل آن را به حال خود رها کرده بودند اما خوب است چنین افرادی بدانند که اگر در ملک‌شان چنین حادثه‌ای رخ دهد، مسوول آن خودشان هستند چراکه نسبت به ایمن‌سازی و انجام اقدامات قانونی در آن اقدام نکرده‌اند.

برخی از ساکنان محل از حضور افراد کارتن‌خواب در اطراف این گودال انتقاد کرده و خواستار رسیدگی و حل چاره‌ای برای آن بودند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv