bato-adv
کد خبر: ۲۲۸۸۹

محصولی: کمیته صیانت از آرا طرح کشورهای سلطه گر است

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۸۸


 وزير كشور گفت: طرح تشكيل كميته صيانت از آراي مردم و مباحثي از اين دست ازجمله اهداف اپوزيسيون براي مخدوش كردن حضور مردم در صحنه انتخابات است كه از سوي برخي افراد اين موضوع دنبال مي شود. 

صادق محصولي وزير كشور پيش از ظهر امروز در حاشيه ديدار با سپهبد مالك بن سليمان المعمري رئيس بازرسي كل پليس و گمركات سلطنتي عمان با بيان اينكه اولين جلسه كميسيون تبليغات انتخاباتي طبق ماده 62 قانون اساسي در خصوص واگذاري امكانات دولتي به صورت مساوي به كانديداها پس از اعلام نهايي برگزار شده است، اظهار داشت: در قالب اين جلسه دستورالعمل‌ها و راهكارهاي ويژه براي ساماندهي تبليغات انتخاباتي بر مبناي حق برابر براي تمامي كانديداها در انتخابات تدوين شده كه نمايندگان شوراي نگهبان ، سازمان صدا و سيما، وزارت كشور در اين جلسات با بحث و بررسي در اين خصوص زمينه‌هاي فعاليت كانديداهاي رياست جمهوري در مهلت قانوني را تسهيل مي‌كنند. 

وي به كانديداها توصيه كرد با رعايت اخلاق انتخاباتي ضمن جلوگيري از هر گونه تخريب مبنا را حضور و مشاركت حداكثري مردم قرار دهد. 

وزير كشور با اشاره به مباحث مطرح شده اخير مبني بر تشكيل كميته صيانت از آرا نيز اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته هر وقت بحث انتخابات در ايران مطرح مي‌شد كشورهاي سلطه‌گر با طرح چنين سوالاتي و با هدف زير سوال بردن ويژگي مردمي بودن نظام و مخدوش كردن حضور مردم مباحثي از اين دست را مطرح مي‌كرده است.

و اكنون نيز با توجه به نزديك شدن انتخابات رياست جمهوري شاهد آن هستيم كه رسانه‌هاي بيگانه و سلطه‌گر و ضد انقلابيون به دنبال ترويج اين موضوع هستند و برخي از ايادي آنها در داخل نيز خط آنها را پي گرفته و حضور مردم در انتخابات را زير سوال مي‌برند. 

محصولي حضور مردم در انتخابات را نشانه سلامت كامل آن دانست و گفت: وزارت كشور تعهد كامل مي‌دهد كه هيچ نگراني از بابت برگزاري سالم انتخابات در كشور وجود ندارد و مطرح شدن اين مسائل تنها دسيسه دشمن است تا از مشاركت مردم جلوگيري كند. 

وزير كشور حضور گسترده مردم در راهپيمايي‌ها را خط بطلان ديگري بر دسيسه دشمنان انقلاب و عوامل كج‌انديش آنها عنوان كرد و اظهار داشت: در انتخابات 22 خرداد نيز بار ديگر شاهد پيروزي ملت ايران در صحنه ديگري از حضور مردم خواهيم بود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین