bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۷۴۵

مرد زابلي در آتش هوسش سوخت

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸


رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان گفت: آتش هواي نفس و هوس مرد زابلي را به كام مرگ فرستاد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس سيستان و بلوچستان، محسن عطار اظهار داشت: پس از كسب اطلاع از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110، مبني بر اينكه در محدوده كانال آب جاده اديمي شهرستان زابل، يك خودروي پژو 206 مورد حريق واقع شده و فردي در صندلي عقب كاملاً سوخته است به طوري كه قابل تشخيص براي شناسايي هويت نيست، مأموران پليس آگاهي شهرستان زابل براي بررسي موضوع به محل مذكور اعزام شدند. 

وي افزود: در تحقيقات اوليه پليس به علت عدم وجود هرگونه نشانه و دليلي، دال بر وقوع قتل اين موضوع به عنوان قتل تلقي نشد. 

رئيس پليس آگاهي استان گفت: در بررسي‌ها و اقدامات فني و تخصصي پليس در زمينه علت آتش‌‌سوزي خودرو مذكور، مشخص شد جريان حريق صحنه‌سازي بوده و موضوع قتل در ميان است. 

عطار افزود: با به دست آمدن شواهد و مدارك مبني بر قتل فرد مذكور كه در تحقيقات پزشكي قانوني هويت وي (م. س) تشخيص داده شد، مأموران اداره جنايي پليس آگاهي با تشكيل پرونده در ارتباط با اين قتل، تحقيقات خود را با بازجويي از اطرافيان و نزديكان مقتول آغاز كردند. 

وي گفت: به دنبال سرنخ‌ها و بررسي‌هاي كارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد، فرد مذكور يك روز قبل از كشف جسدش به منزل فردي به نام (ح. س) رفته كه متعاقب آن در بازجويي‌ها و تحقيقات به عمل آمده از (ح. س) و همسرش، مأموران با اظهارات متناقض آنها مواجه شدند. 

رئيس پليس آگاهي استان افزود: مأموران كه به همسر فرد مذكور مشكوك شده بودند وي را براي تحقيقات بيشتر دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند، فرد مذكور در تحقيقات پليس وقتي با مدارك و شواهد به دست آمده مواجه شد، لب به سخن گشود و راز قتل (م. س) را افشا كرد. 

عطار اظهار داشت: وي در اعترافات تكان دهنده خود گفت، كه مقتول چند بار برايش مزاحمت ايجاد كرده و حتي يك بار در غياب همسرش وارد منزل شده و قصد تجاوز به او را داشته كه پس از اطلاع شوهرش از اين موضوع با كمك دو نفر از دوستانش، مقتول را براي صرف ناهار به خانه‌‌اش دعوت و با بستن دست، پا و دهان (م.س) با استفاده از يك شال گردن او را به قتل رسانده‌اند. 

وي گفت: قاتلان براي از بين بردن شواهد و مدارك در 28 فروردين ماه امسال با استفاده از خودرو پژو 206 مقتول، وي را به كانال آب بخش اديمي زابل منتقل و با ريختن بنزين، خودرو مذكور را به همراه جنازه به آتش كشيده و متواري شده‌اند. 

رئيس پليس آگاهي استان تصريح كرد: (ح. س) قاتل و عامل اصلي اين قتل به دنبال اعترافات همسرش با سرعت عمل مأموران قبل از متواري شدن دستگير و تحقيقات پليس در زمينه شناسايي و دستگيري دو قاتل فراري ادامه دارد.

برچسب ها: قتل زابل
مجله خواندنی ها
مجله فرارو