bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۷۵۸

نشست فعالان سیاسی با حضور موسوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸


نمایندگان احزاب سیاسی کشور صبح یک‌شنبه با حضور در محل ستاد حمایت مردمی مهندس میرحسین موسوی، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مهم کشور پرداختند. 

در ابتدای این نشست که نمایندگان احزاب و جریاناب اصلاح‌طلب و اصول‌گرا حضور داشتند، مهندس میر حسین موسوی در سخنانی به ترسیم فضای انتخابات در کشور پرداخت و با تشریح زوایای برنامه‌های خود گفت: همان گونه که حضور مردم در 2 خرداد 76 بسیاری از تهدیدات خارجی را خنثی کرد، حضور گسترده مردم در انتخابات دوره دهم نیز می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات کشور را حل کند.

نخست‌وزیر دوران پر افتخار دفاع مقدس با تاکید بر این که وضعیت فعلی اداره کشور برای نظام قابل قبو ل نیست، صریح کرد: ‌نتیجه انتخابات هر چه باشد مهم این است که نیروهای دو جریان عمده سایسی را یک قدم به هم نزدیک می کند و این از شرایط دوقطبی حاکم بر فضای سیاسی کشور خواهد کاست.

موسوی هم‌چنین با انتقاد از صدا و سیما، برنامه‌های انتخاباتی آن را دل‌سرد کننده دانست و اظهار کرد: ‌نتیجه قطعی ادامه یافتن این برنامه‌های صدا و سیما، بریدن مردم از انتخابات است .

هم‌چنین در ادامه این جلسه نمایندگان احزاب به بحث و تبادله‌نظر پیرامون وضعیت فعلی کشور و فضای انتخابات پرداخته و راه‌کارهای خود را در حضور مهندس موسوی تشریح کردند.

برچسب ها: موسوی احزاب
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین