bato-adv
کد خبر: ۲۳۹۰۵۳

رسایی: دستی که توافق بد را امضا کند می‌شکنیم

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۴
 حمید رسایی یك روز بعد از هشدار رئیس‌ مجلس درباره كسانی كه پشت رهبری پنهان می‌شوند و دولت و تیم مذاكره‌كننده را تخریب می‌كنند، دست به قلم شد و بازهم مانند دو سال گذشته با كنار هم‌ گذاشتن برخی مواضع رهبری و برخی نظرات شخصی خود، رئیس‌جمهور را تهدید به بررسی عدم‌ كفایت سیاسی، در صورت امضای توافقی كه رسایی آن را «بد» می‌داند، كرد.  

او در یادداشت روز گذشته خود ابتدا به یكی از جملات دكتر علی شریعتی استناد كرده كه گفته بود: «من به‌ عنوان کسی که رشته کارش تاریخ و مسائل اجتماعی است. ادعا می‌کنم که در تمام این دو قرن گذشته در زیر هیچ قرارداد استعماری، امضای یک آخوند نجف‌‌ رفته نیست؛ درحالی‌که در زیر همه این قراردادهای استعماری، امضای آقای دکتر و آقای مهندس فرنگ‌ رفته هست!»

رسایی در ادامه با بیان اینكه دولت روحانی در آستانه توافقی قرار دارد كه طرف غربی در آن مطالبات غیرقانونی مطرح كرده، در ادامه آورده است: «دولت یازدهم در جایگاهی قرار گرفته که روحانی می‌تواند با رد این شرایط استعماری، یک‌بار دیگر مصداق این واقعیت تاریخی و برداشت مورخین و جامعه‌ شناسان و کسانی همچون شریعتی شود یا  آن را نقض کرده و نام حسن روحانی را به عنوان اولین آخوندی که یک قرارداد استعماری را امضا کرده است، به ثبت برساند».

رفراندوم  ٩٢ به روایت رسایی
اما ادامه یادداشت رسایی، حاوی ادعایی جالب است: «اگر برای این موضوع رفراندوم هم برگزار شود، بدون تردید ایستادگی مسئولان جمهوری اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین و پافشاری بر حقوق هسته ای، نتیجه‌ای است که اکثریت قریب‌به‌اتفاق آرای چنین رفراندومی را به خود اختصاص خواهد داد».

نكته جالب درباره این بخش از یادداشت رسایی این است كه او نتیجه انتخابات سال ٩٢ را دلیل صحت ادعای خود گرفته و نوشته است: «‌مهم‌ترین دلیل برای صحت این ادعا، انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم است. سال ٩٢ انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی با شش کاندیدا به نقطه رأی‌گیری از مردم رسید که موضوع انرژی هسته ای یکی از  مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و از جمله مهم‌ترین شعارهای انتخاباتی کاندیداها بود.

در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری، هیچ‌یک از کاندیداها برای جذب آرای مردم، کوتاه‌آمدن در برابر زیاده‌خواهی دولت‌های غربی و دست‌کشیدن از دانش هسته ای و پذیرش شروط ظالمانه را به‌عنوان شعار انتخاباتی خود و راهکاری برای لغو  تحریم ها انتخاب نکردند، بلکه برعکس هر شش کاندیدا بر دفاع از حقوق قانونی ملت ایران در بهره‌گیری از دانش هسته‌ای و رفع کلیه تحریم های ظالمانه‌ای که به بهانه موضوع هسته ای وضع شده‌اند، تأکید داشتند».

رسایی در حالی در یادداشت خود، وعده‌های انتخاباتی روحانی درباره پرونده هسته‌ای را مشابه وعده‌های شش كاندیدای دیگر می‌داند كه روحانی یك هفته پیش از انتخابات در برنامه «رویكردها و برنامه» در شبكه چهار سیما گفته بود: «سانتریفیوژها باید بچرخد و زندگی مردم نیز باید بچرخد؛ باید یادمان باشد کشور توسعه می‌خواهد؛ ما برای بمب که هسته‌ای نمی‌خواهیم، به دنبال توسعه‌ایم و اگر دنبال توسعه هستیم باید درست رفتار کنیم و این بسیار تدبیر می‌خواهد».

او بلافاصله پس از انتخابات هم در نشست خبری ٢٧ خرداد خود اعلام كرده بود: «الان ﻣﺎ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺧﺎﺻﻰ هستیم، ﻓﻜﺮ ﻣﻰ‌ﻛﻨﻢ ﻣﺎ ﺭﺍﻩ‌هاﻯ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﺳﺎﺯ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﻰ ﺩﺍﺭﻳﻢ». در آن نشست خبری به جز تاكید بر «اعتمادسازی»، گام‌های پیش‌رو نیز از سوی روحانی این‌گونه اعلام شد: «ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻗﺪﻡ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻼﺵ ﻛﻨﻴﻢ ﺗﺤﺮﻳﻢ ﺟﺪﻳﺪﻯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﮕﻴﺮﺩ ﻭ ﺳﭙﺲ ﻛﺎﻫﺶ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﺷﻮﺩ».

در آن جلسه، روحانی قول شفاف‌سازی بیشتر در برنامه هسته‌ای ایران را داد تا اختلاف نظرهای ایران و غرب بر سر این مسئله کاهش پیدا کند. این وعده‌هایی است كه روحانی در زمان انتخابات داده بود و حالا رسایی نتیجه انتخابات ٩٢ را به گونه‌ای دیگر روایت می‌كند تا درخواست رئیس‌جمهور برای برگزاری رفراندوم درباره مسئله هسته‌ای را پاسخ دهد.

حمله به معتمدان رهبری
اما قسمت مهم یادداشت رسایی، بخش‌های پایانی آن است. در یكی از بخش‌های پایانی این یادداشت، رسایی آورده است: «تیم مذاکره‌کننده اگر مذاکرات را به توافقی با رعایت خطوط قرمز تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب برساند یا به توافقی که خطوط قرمز امام خامنه‌ای در آن رعایت نشده تن ندهد، علاوه بر اینکه استمرار وجود چنین صفاتی را در خود نشان می‌دهد، با استقبال یکپارچه همه آحاد ملت- موافقان و منتقدان خود ـ مواجه خواهد شد، اما اگر به توافقی تن دهد که خطوط قرمز تعیین‌شده از سوی امام خامنه‌ای در آن نقض شده باشد، در حقیقت سند بی‌دینی، خیانت، بی‌غیرتی و امین‌نبودن خود را امضا کرده است».

او این سخنان را درباره كسانی به كار می‌برد كه هفته گذشته، مقام‌معظم‌رهبری در وصفشان گفته بود: «بنده هیأت مذاکره‌کننده را - همین دوستانی که این مدت این زحمات را بر دوش گرفته‌اند - هم امین می‌دانم، هم غیور می‌دانم، هم شجاع می‌دانم، هم متدین می‌دانم؛ این را همه بدانند.

اکثر حضاری که اینجا تشریف دارید، از محتوای مذاکرات خبر ندارید؛ اگر شما هم از محتوای مذاکرات و جزئیات مذاکرات و آنچه در مجالس می‌گذرد مطلع بودید، به بخشی از آنچه بنده گفتم، حتما اذعان می‌کردید.

من البته علاوه‌ بر اینها، بعضی از این دوستان را از نزدیک می‌شناسم، بعضی را از دور با سوابقشان می‌شناسم؛ اینها مردمانی هستند متدین و امین؛ اینها امین‌‌اند؛ قصدشان این است که کار کشور را پیش ببرند، گره را باز کنند و دارند تلاش می‌کنند برای این کار. انصافا غیرت ملی هم دارند، شجاعت هم دارند، در مقابل یک تعداد کثیری از کسانی قرار می‌گیرند - که حالا نمی‌خواهم تعبیرِ متناسب واقعی را بکنم، چون گاهی تعبیرهایی هست که واقعاً شایسته‌ آن تعبیرند، اما خب، مناسب نیست که ما به زبان بیاوریم - و انصافا در مقابل آنها با شجاعت کامل، با دقت کامل مواضع خودشان را بیان می‌کنند، دنبال می‌کنند و تعقیب می‌کنند.

این را همه توجه داشته باشند که انتقادکردن آسان‌تر از عمل‌کردن است. عیب‌های طرف مقابل را در آن عرصه‌ای که قرار دارد، ما راحت می‌بینیم، درحالی‌که خطرات او، دشواری‌های او، نگرانی‌های او، مشکلات او را انسان نمی‌بیند. مثل این است که شما کنار یک استخری ایستاده‌اید، دارید تماشا می‌کنید؛ یک‌نفر هم رفته است روی ارتفاع، از ده‌متری می‌خواهد شیرجه بزند. خب، شیرجه می‌زند، شما که اینجا کنار استخر ایستاده‌اید، می‌گویید هان! این پایش خم شد، زانویش خم شد؛ این یک اشکال. بله، این اشکال است اما شما زحمت بکشید از این دایو بروید بالا، سرِ آن ده‌متری به آب یک نگاهی بکنید، آن‌وقت قضاوت بکنید! انتقادکردن آسان است.

 [البته‌] این حرف من مانع از انتقاد نشود؛ انتقاد بکنید لکن توجه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر می‌کنیم ممکن است می‌دانند، [اما] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورت‌ها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری. البته بنده نمی‌خواهم بگویم اینها معصوم‌اند؛ نه، معصوم نیستند؛ ممکن است انسان یک‌جاهایی در تشخیص، در عمل خطا هم بکند، اما مهم این است که به امانت اینها و به دیانت اینها و به غیرت اینها و به شجاعت اینها ما اعتقاد داریم».

خط و نشان برای رئیس‌جمهور و دیپلمات‌ها
اما رسایی حرفی را كه شامگاه شنبه در سخنرانی خود در قزوین گفته بود، در نهایت در پایان این یادداشت هم نوشت تا همه مراد خود از بیان سخنان قبلی را عیان كند: «اگر آنچه در روزهای پیش‌رو محقق می‌شود، توافق بد و نقض خطوط قرمز تبیین‌شده و بی‌توجهی به‌ ملت ایران باشد، از دو حال خارج نیست:

عبور دولت از خطوط قرمز تعیین‌شده توسط امام خامنه‌ای به معنای آن است که آقای روحانی از ابتدا به اصول قانون اساسی و اصل ولایت فقیه اعتقادی نداشته و همچنین در شعار ولایت‌مداری که سر می‌داد، صادق نبوده و نفاق به خرج داده است یا به معنای تأثیرپذیری رئیس دولت یازدهم از یک جریان انحرافی است، جریانی که دچار دگردیسی شده و برای نجات خود، به دنبال به‌مسلخ‌بردن حقوق ملت و آرمان‌های امام راحل(ره) و جاانداختن تز سازش در برابر ابرقدرت‌های ستمگر است.

امضای توافق بدون رعایت خطوط قرمز تصریح‌شده رهبری، یعنی جریان سازش بیرون از دولت، توانسته بر خلاف نص صریح قانون اساسی و بر خلاف شعارهای ولایت پذیری دولت یازدهم، نظراتش را بر رئیس دولت تحمیل کند و معنای هر دو فرض این است که رئیس دولت یازدهم، صلاحیت و کفایت سیاسی برای ادامه فعالیت خود را از دست داده است.

بنده بدون تردید می‌گویم که همه ما دستی که پای توافق خوب با همان شرایطی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند را امضا کند و یا پای توافق بد را امضا نکند و تن به ذلت ندهد،‌ می‌بوسیم و همچنین دستی که پای توافق بد و ذلیلانه که خطوط قرمز رهبری معظم انقلاب در آن نقض شده را امضا کند یا چنین توافقی را برای ارائه به امام خامنه‌ای به ایران بیاورد، می‌شکنیم».

رسایی در حالی باز هم بر خطوط قرمز رهبری تكیه می‌كند و به تیم مذاكره‌كننده حمله می‌كند كه مقام‌ معظم‌ رهبری، در دیدار هفته گذشته صراحتا با تاكید بر اینكه « دوستان مذاکره‌کننده در جریان نظرات ما هستند؛ جزئیات را با آنها در میان گذاشته‌ایم»،‌ گفته بودند:‌ «ما حاضر بودیم هزینه هم بدهیم، یعنی ما عقیده نداریم که در یک مذاکره هیچ هزینه‌ای نباید داد، هیچ عقب‌گردی نسبت به بخشی از موضوعات نباید کرد؛ نه. به‌قدر صحیح و منطقی و عقلایی حاضر به هزینه‌دادن هم بودیم».

خط فردی یا جریانی
اما جدا از فرم و ادبیات نوشتار رسایی كه مسبوق به سابقه است، نكته‌ای كه در این میان، باعث می‌شود، نظرات او بیش از یك نظر فردی به‌عنوان سناریویی سازمان‌یافته تلقی شود، هم‌نوایی این نوشتار با برخی مطالب مطرح‌شده در روزهای اخیر و در نهایت پیش‌بینی مشترك این جریان از نتیجه مذاكرات است.

رسایی یك شب قبل از انتشار این یادداشت در سخنرانی خود در قزوین، درباره نتیجه مذاكرات این‌گونه هشدار داده است: «نقشه آمریکایی‌ها این است که طرحی را مطرح کنند و قبل از توافق برای تأیید در اختیار مقامات ایران قرار دهند و اگر ما پذیرفتیم آنها می‌گویند ما پیروز شده‌ایم و اگر رهبری نپذیرفت در جهان غوغا به پا کنند که ایران مقصر شکست مذاکرات است.

تیم مذاکره کننده ایران باید حافظ خطوط قرمز کشور باشد. آنها متن توافق را برای تأیید به ایران وارد نکنند و فریب بازی آمریکایی‌ها را نخورند. ما باید یا ذلت را بپذیریم یا محکم ایستاده و عزت ایران را حفظ کنیم. غربی‌ها روی ناموس ما دست گذاشته‌اند.  ما در حال دفاع از ناموس خود هستیم. حال کسانی آمده‌اند و می‌گویند ناموس نان و آب نمی‌شود بدهید برود؛ نیروهای نظامی ما ناموس ما هستند؛ از لیبی و عراق عبرت بگیریم».

تأكید رسایی بر مخالفت با پذیرفتن توافق و موكول‌كردن امضای نهایی به نظر مقام‌ معظم‌ رهبری، در حالی منتشر می‌شود كه روزنامه كیهان هم در شماره‌های شنبه و یكشنبه خود، همین خط را بر اساس «گزارش‌های رسیده به كیهان» و «برداشت‌های شخصی حسین شریعتمداری» پررنگ كرده بود.

كیهان در این‌باره نوشته بود: «بر اساس گزارشی که به کیهان رسیده، قرار است هر یک از طرفین مذاکره‌کننده در وین یعنی ایران و شش کشور گروه ١+٥، روز شنبه ١٣ تیرماه جاری - چهارم جولای- پیش‌نویس مورد اشاره را به کشورهای متبوع خود ببرند و نظر نهایی مسئولان بلندپایه کشورهایشان را درباره متن یادشده جویا شوند.

 براساس همین خبر، قرار است تیم هسته‌ای کشورمان نیز روز شنبه با متن توافق پیشنهادی به تهران آمده و درباره آن کسب تکلیف کنند! و اما، پیش‌بینی نگارنده با توجه به سابقه حیله‌گری حریف آن است که بعد از انتقال متن پیش‌نویس توافق یاد شده به ایران، اوباما و یا یکی از مقامات رسمی آمریکا با صدور یک بیانیه و یا انجام یک مصاحبه، اعلام خواهند کرد که متن تهیه شده توافق مورد قبول آمریکاست و برای نهایی‌شدن آن منتظر اعلام نظر مقامات عالی ایران هستیم! اگر این پیش‌بینی تحقق پیدا کند، از هم‌اکنون می‌توان به‌وضوح، درک کرد که چه فاجعه‌ای در پیش خواهد بود».

 به نظر می‌رسد، این خط فكری كه از روز شنبه و با نزدیك‌شدن به نقطه پایان مذاكرات، از سوی رسانه‌هایی همچون فارس و تسنیم و كیهان و چهره‌هایی همچون رسایی و شریعتمداری پیگیری می‌شود، آخرین تلاش طیف مخالفان دولت و مذاكرات برای بازماندن روزنه‌های حمله به دولت پس از توافق هسته‌ای است. توافقی كه اگر نهایی شود، بخش وسیعی از ابزارهای این طیف برای حمله به دولت از دست آنها خارج خواهد شد و شاید به همین دلیل سناریوی جدید برای بازماندن برخی از راه‌های حمله به دولت طراحی شده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
تو اگه راست ميگي و بلدي ميخواستي دست و گردن اونايي رو که ازت انگشت نگاري عزت مندانه کردن بشکني.در ضمن دلواپس خودتون باش و دکل هايي که ناپديد شدن و شماها صداتون در نيومد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
وقتی رهبر عزیزمان از تیم مذاکره کننده قاطعانه حمایت ونسبت به آنان ایمان دارند در حقیقت تیم مذاکره کننده دست رهبری محسوب می شوند و آقای رسایی باید متوجه درست صحبت کردنشان باشند.
م رستمی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
سخن معرف دکتر بهشتی (امریکا ازما عصبانی باش و از شدت عصبانیت بمیر) الان بجای کلمه امریکا باید نوشت دلواپسان
ناشناس
Uzbekistan
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
انگاري اين آدم ها جز خشونت چيزي سرشان نمي شود .
آقا انتخابات نزديك است . با راي مردم متوجه خواهي شد چقدر اعمال شما با منافع ملي و مردم همراه بوده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
مازندرانی ها ضرب المثلی دارند که فارسی اش می شود؛ بترس از خدا و آدم بی حیا!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۲۸
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بعد از سخنان رهبری و مسئولین تراز بالا و حمایت مردمی جای الفاظ قلدر مآبانه نبود
لااقل حرمت لباستان را نگهدارید
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
واقعا کسی نیست جواب این همه دهن کجی به مردم رو بده!!!
مدعی العموم کجاست!؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
مردم هم باید عرضه داشته باشند و دستی که چوب لای چرخ مزاکرات میگذاره رو قطع کنند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی رهسپاری .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقای رسایی!
باید گردنی را که در مقابل اراده ملت خم نشه شکست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دلواپس فشار دکله !!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس با ادم قلدر باید قلدرانه حرف زد
ناشناس
Turkey
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
چرا اطلاعات و قوه قضائیه ایشان را بازداشت نمی کنند و مواخذه نمی کنند تا بر علیه رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده اینطور بی ادبانه بی حرمتی نکند آیا یک شهروند عادی چنین حرفهایی بزند قوه قضائیه ساکت می نشیند ؟ آیا اطلاعات و نیروی انتظامی و امنیتی وارد عمل نمی شوند ؟ و آیا فرد نویسنده و یا سخنران باین راحتی می تواند به مقامات و وزرا توهین کند ؟ واقعا از قوه قضائیه و حتی رئیس مجلس کمیسون اصل 90 و کمیسیون امنیت ملی تعجب می کنیم ساکت می نشینند تا یک نفر اینطور بی ادبانه توهین کند باید تو دهنی مناسب به این فرد زده شود اگر نمایندگان مجلس جرات تو دهنی ندارند به ملت ایران اجازه ورود به مجلس داده شود تا این بی ادب را ادب بکنند و شاید تیکه و پارچه
سید جلال
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
فرارو شیطنت نکن و نظر بنده را منتشر کن

چرا حرف ایشان را ناقص تیتر کردی !
بقیه ش را چرا در تیتر بکار نبردی ؟

رسایی :

همه ما دستی که پای توافق خوب را امضا کند و تن به ذلت ندهد،‌ می‌بوسیم
و دستی که پای توافق بد و ذلیلانه را امضا کند، می‌شکنیم .

مگر این حرف ناحقی است ؟
متاسفم برای شیطنت های رسانه ای شما که باعث ناراحتی مردم میشوید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بابا این میخواد معروف بشه
بهش توجه نکنید
دکل!!!
Kuwait
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ببن من حتی حوصله نکردم بخونم چی گفته!!! ازش توقعی نیست! خودتو ناراحت نکن
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
لطفا ساكت باشي بهتره
ايشون رساي خوشه نه ملت
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این حق مردمیه که به ایشون رأی دادند! و کسانی که با سکوتشون زمینۀ موفقیت ایشون رو فراهم کردند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی رو بفرستید جزیره موریس .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
رای دادیم که عزت داشته باشیم
نه زیر بار ذلت و حقارت باشیم

دست خرابکار باید شکسته شود
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
با سلام تو را به خدا ول کنید این فرد را بذارید هر چه می خواهد فریاد زند فریادهای او شنیدنی نیست .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
نیاز به آب دارد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
تو کی باشی؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
به ایشون بگید زبانی رو که بیخود باز میشه و هرچی دلش میخواد میگه (بدون حفظ حرمت انسانها و مصالح مملکت) چه باید کرد ؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم دست کسی که سنگ اندازی کند میشکنیم !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
به همین خیال باش!!! با این مردم خفته!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
احسنت!! امیدوارم این حرف همۀ مردم باشد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
او میتواند و تو نمیتوانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
باید گردن سنگ انداز رو شکست تا دیگه نق نزنه
ناشناس
United States
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اقایون دلواپسن
بیست وسی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
کسی که توافق بد را امضا کند در بین اقوش دریای خروشان و با عزمت ملت جایی ندارد....و مردم عزیز چون گزشته پاسخ دندان شکنی خاهند داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اقوش، عزمت، گزشته،‌خاهند!!!!
تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دیکطط هرف ندارح!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
از نوشته ات (با اغلاط متعدد) معلومه که چقدر اهل فهم و نظری!
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقای بیست و‌سی عزیز!
من اگه جای تو بودم واقعا با این سطح از آی کیوی پاسخ دهندگان و منفی دهندگان ( و بعضاً مثبت دهندگان) به نظرات شما تا به حال دست از این شیوه‌ی انتقادی کشیده بودم... دمت گرم واقعاً
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
تو هم دیگه هر که هستی بسه. بیشتر خودتو مسخره نکن با غلطهای عمدی . دیگه کارت خیلی خنک و بی مزه شده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دکت گرم نداره ایشون ساعتی 10 تومن واسه اینکار پول میگیره
ViZ ViZ
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اونایی که به بیت المال دست درازی میکنند چطور؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
خلافکار باید ادب شود
از رییس جمهور بگیر تا پایین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بیت الحال
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
داره دکان شما ایشالله تخته میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ان شاءاالله! به حق پنج تن! به همین وقت عزیز!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
عمراً
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بذار اون دستهایی که اختلاس کردند و زدی شکستیشون از گچ دربیان بعد بیا سراغ دست امضا کننده!!!
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگه میتونی دست اونهایی را که اختلاس کردن هم بشکن جناب آقای رسایی
فتاح
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اختلاس سرجاش
بحث مذاکرات بحث ملی و بین المللی است
و نباید با اختلاس مقایسه شود

آبرو و امنیت ملی از همه مسائل فراتر است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
فتاح جان احمدی نژاد به قدر کافی آبرو برامان آورده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
هر کس برازنده ادبیات خود می باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ادبیات سخنگوی دولت چطوره !

دروغ گویی تو روز روشن
قیمت بنزین و ...

فرارو خسته نشدی از این همه سانسور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
توافق حتمي است حسودان و نادانان از غصه بميرن
حاج محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
باید همه جانبه پشت تیم مذاکره کننده بایستیم
با دست شکستن و پاشکستن و....مشکل حل نمیشود

وقتی مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده را تایید فرمودند هرگونه حرف زدن و سنگ اندازی محلی از اعراب ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
حاج محمدرضا خودتی؟ شما و این حرفا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
امضا کردن قبول مسئولیت میخواهد. اینکه کنار گود بنشینیم و رجز بخوانیم از مقوله بی مسئولیتی است.
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
وایستادن و از دور .... آسان است برادر.
بیست وسی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اقای ظریف این توافق پایان نامه یا تز دانشجویی نیست که فکر کنید در دوران دانشجویی هستید و در اسایش ......نمایندگان خدمتگزار مجلس الان دارند درجبهه استکبار می جنگند و دقدقه مردم دارند.....توافق بد یعنی بر باد دادن زحمات این خادمان سخت کوش و دانا.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
احصن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ببخشید . اشتباهی مثبت دادم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
تا الان یعنی ساعت 17:25دوتا مثبت گرفتی ، یکیش رو من اشتباهی زدم یکیش رو هم ناشناس 15:10
با این حساب خودتم به حرفت اعتقادی نداری و مطمئنی چرت گفتی وگرنه حداقل یک مثبت به خودت میدادی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
از غلطهای املایی این دوستان دلواپس به راحتی میتوان به سطح دانش اونها پی برد .
دغدغه درسته نه دقدقه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
آقا با آبروی مملکت شوخی نکنید
بحث مذاکرات خیلی مهم است

دعا کنید پشیمان نشویم مثل خرابکاری سال 83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
خودت به حرفات نخندیدی؟ منکه اینقدر خندیدم ادرارم در رفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ادب کلامی در ایران بیداد میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بقیه امورمثل دروغگوئی وتهمت واختلاس وریاکاری چی؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
امیدوارم نو انتخابات مجلس اتفاقی که باید بیفته و این بادمجون دور قابچینا رو بندازیمشون بیرون. فقط نیازمند یکم همته.
بیست وسی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
توافق تنها با حفط دستاوردها و چرخیدن سانتیرافیوز در کنار خادمان ملت شیرین است...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
مخصوصا که همراه با چرخدنش یه ساز و آوازی هم باشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
این "سانتیرافیوز" را دیگه از کجا آوردی بیست و سی؟!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
کِی از شر کل اینا خلاص میشیم خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شما رو همه میشناسن!! نمیخواد اینقدر واضح ماهیت قلدریتون نشون بدی!!
شما چیکاره ای دست بشکنی!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
داداش مثل اینکه نمیدونی نماینده مجلس چه اختیاراتی داره
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
برو دست کسانی رو بشکن که مملکت رو به این قهقرا بردند ولی متاسفانه ازقدیم گفتند کارد دسته خودش رو نمی بره
شروین بابصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
درود بر تو
فقط شما دوستانید که از حقوق هسته ای این مردم مظلوم و شریف دفاع می کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
درود بر سه برادر: شروین با بسیرت و حاج مم رضا و بیست و سی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
منفیا از چی سوختن ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
جناب دلواپس, اگه شما و امسال شما دست هر یک از افراد زیر مجموعه دولت رابشکنید , ما مردم سر شما را خواهیم شکست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم دهان بی توجهان به معیشت مردم را در صورت عدم توافق خرد می کنیم.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ای کاش ما هم میتوانستیم دستی که اختلاس میکند را قطع کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
درود
البته دست همه اختلاس گران را باید شکست
از ابتدای انقلاب و همه دولت ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دمش گرم، مرده رسایی
ناشناس!
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
تا مردي رو به چي بدوني! اين چيزي كه ما ديديم تو اين چند سال آخر نامردي بوده اين آدم!
هميشه آدم هاي غير منطقي و زورگو وقتي كم ميارند از ادبيات خشن استفاده ميكنند ولي بدون اخوي دوره شما و امثال شما ديگه سپري شده و حناي شما جماعت دلواپس ديگه رنگي نداره !
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دست اختلاس گران را چطور آقای رسایی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا شما برو دست دکل دزدها رو اگه راست میگی بشکن!!!
ناشناس
Canada
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دهانی هم که به سخن نامربوط و بزرگتر از اندازه اش باز شود باید مورد تفقد قرار گیرد
سید محمد صادق
United States
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
مردمان دهان یاوه گویان و تفرقه افکنان و داعیه داران دروغین ولایت مداری را خرد خواهند کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا شما برو دست دکل دزدها رو اگه راست میگی بشکن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شعار ندهید. اگر قرار به دست شکستن باشد اول باید دست کسانی را شکست که باعث شدند این تحریم های ظالمانه بر مردم تحمیل بشود
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
چرا دست اونایی که پول این مملکت رو خوردن نمی شکنید؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
جان مادرت سبب خير شو و رايزني با مقامات كن تا رفراندوم برگزار بشه
اصلا هرچي كه تو ميخواي و دوست داري موضوع رفراندوم باشه تا تكليف همه مشخص بشه
يا تو و رئيست و همفكرانت پيروز ميشين اونموقع ما همه قول ميديم خفه بشيم يا ما پيروز ميشيم و شما قول بده....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
فضولی مو قوف
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اون امضا گردن كاسبان فتنه را میشكنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شکسته بند بیارید! چون هر توافقی از نظر این فرد و دوستان دکل گم کنشون بداست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
امــــان از دســــت تــنــدرو هـــا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
امان از دست وادادگان
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم دست کسانی که به تحریم دامن زدند و کاسبی کردند را می شکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی. خداحافظ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ظریف بای بای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
زنگ آخر میبینمت!
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بزا همونایی که شکستی برگردن بعد !!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما با کیا شدیم 80 میلیون !!! و کیا شدن نماینده ما 80 میلیون !!!!!!!!!!!!!!!
مخالف نظر تو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شما برو دست اختلاس كننده ها را هم بشكن هم قطع كن
برو دست اون بي انصافايي را بشكن كه مردم و زير اين فشار اقتصادي تنها گذاشته اند و چسبيده اند به دلواپسي هايي كه براشون اب و نون ميشه!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا شما برو دست دکل دزدها رو اگه راست میگی بشکن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
وقتی رهبری تیم مذاکره را تایید کردن
حرف حساب این جماعت چیه
اینا رهبری رو هم قبول ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقای رسایی! همت خود را برای شکستن دست کسانی که آلوده به اختلاس اند بکار گیرید. مردم مذاکره کنندگان را شناخته اند...!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقاي رسايي وساير كاسبان تحريم هم بدانند اگر بخواهند براي حفظ منافع حقير خود موجوديت كشور عزيز ما ايران را با خطر مواجه سازند ملت ايران كه تا حال با متانت ونجابت با اين كاسبكاران حقير برخورد كرده نصميم نهايي خود را خواهد گرفت ودودمان آنان را به باد خواهد داد.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
فقط باید تاسف خورد برای داشتن چنین دیدگاه هایی آنهم در کسوت یک نماینده مجلس
حضرت اقا خودشان بهتر میدانند که هیچ توافقی بدون هماهنگی با رهبری نه انجام و نه امضا میشود پس اگر بشود با نظر رهبری بوده و نه یک شخص یا گروه خاص ، چون خداراشکر دلواپسها اینقدر تریبون دارند که مدام حرفهاو تهدادهایشان ار بزنند و کوس رسوایی سردهند و سنگ اندازی کنند. این تهدید شما با توجه به نظارت رهبری بر مذاکرات و نتایج ان نوعی بی احترامی به ایشان است و ولایتمداری شما و امثال شما را زیر سوال میبرد که تا زمانی که ولایت بر اساس نظر و خواست شما عمل کند خوب است و در غیراینصورت.....
تا پول داری رفیقتم،قربون بند کیفتم
حامی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
کاش دست اختلاس گران را میشکستید نه از آنها سال ها حمایت کنید !!؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقای رسایی گردن کسانیکه کشور را دچار تحریم شورای امنیت کردند را نمی شکنید؟! آنهایکه بیت المال را غارت کردندچطور؟! یا آنهایکه ارزش رایل را 4 برار کاهش داند؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اقاي رسايي دستي كه قطعنامه هاي شوراي امنيت را پاره كرد و اين مشكلات را به ارث گذاشت چه تكليفي دارد.
حامی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
کاش دست اختلاس گران را میشکستید نه از آنها سال ها حمایت کنید !!؟؟
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگر اینهمه جرات داری برو دست دزدان بیت المال را بشکن.
فرزین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ای کاش عقل و منطق بعضی ها چون زبانشان کار می کرد
علی
United States
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا شما برو دست دکل دزدها رو اگه راست میگی بشکن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگه دست شکن بودی دست دزدان بیت المال توهشت سال می شکندی .به نظرم فرارو نباید همه چی را توسایت بزنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
نه بابا !!!!!!!!!!!!!!
پهلوون شما که این قدر زوزت زیاد اول از اختلاصی ها شروع کنید و اونایی که پول های کثیف رو وارد انتخابات کردن.
holies
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
استاد رسایی بدون مردم دستی را که چوب لای چرخ مذاکره کنندگان بذاره را قطع میکنن با کسی هم شوخی ندارن
ناشناس
Romania
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
مردم.........
رضا جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگرچه بنده با اعلام نظروازادی بیان موافق هستم وتمایل به بگیروببند درقبال اظهار نظر ندارم ولی درخصوص گروهکی که رسایی نیز جزو ان به حساب میایدبایدگفت که بانی وباعث به وجود امدن هر گونه تحقیر همین گروهک بوده اندکه به نظر نگارنده میبایستی کلیه افراد گروه به جرم خیانت به کشور محاکمه شوند.اگر معتقد به رعایت عدالت وکسب حقوق حقه ملت هستیم لازم است این گروهک به سزای اعمال ننگین خود برسند .چطور اقای روحانی که به گفته رسایی ممکن است بدلیل تایید وامضاء موافقتنامه ای که هنوز انجاپم نشده است تهدید به صدور حکم عدم کفایت سیاسی وخیانت به کشور میشود ولی از دید گروهک رسایی احمدی نزاد وباند رسایی که خود انها باعث وضع تحریم ناجوانمردانه وقطعنامه در شورای امنیت شده اند تبرءه هستند؟وزیر اطلاعات ودادستان کل کشور رسایی را بدلیل تشویش در جو سالم کشور وفریب اذهان عمومی ومخالفت اشکار بارهبری معظم به جزای واقعی برسانند تا هرکس جرات فریب افکار عمومی را نداشته باشدوجو ارام جامعه رامتشنج نکند.ایا باید دید متولیان امر به وظیفه عمل میکنند ؟ایا این گروهک درقبال متشنج کردن جو جامعه مصونیت قضایی دارند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این دیگه کیه
وقتی حرف رهبر رو نمی فهمه....
حتما یه جناح جدیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
امان ازشعار توخالي!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
امان از بی شعوری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسايي تنها نماينده شجاع و باهوشي است كه بهتر از خود مقام رهبري از نظرات ايشان اطلاع دارد!
البته غير از شريعتمداري.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این دیگه کیه
وقتی حرف رهبر رو نمی فهمه....
حتما یه جناح جدیده
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اینا پاش بیفته جلوی هرکسی می ایستند!
بماند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
خود این ملت فخیم و آگاه و همیشه در صحنه مانع غلطيدن این کشور به آغوش غرب سلطه گرخواهندشد آنچنانکه با انقلاب اسلامی مانع سقوط کشور از پرتگاه وافتادن در دره عمیق وپرازفساد غرب شدند
ناشناس
United States
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دره عمیق و پر فساد غرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی تو غرب هم دکل دزدی میشه و ما نمیدونیم؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم بدمان نميايد دندان هاي كاسبان تحريم را بشكنيم.. اجازه است؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا شما برو دست دکل دزدها رو اگه راست میگی بشکن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
چرا آقای رسایی برات صرف نمی کنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دم رسایی گرم
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم دست خود و اطرافیان سنگ اندازان متحجر را میشکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آتیش!!! آتیش!!! سوخت!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا شما برو دست دکل دزدها رو اگه راست میگی بشکن!!!
نارسایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دستی که انگشت نگاری عزتمندانه!!شده باشد چطور حاجی؟با اون باید چکار کرد؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
مردم هم گردن کاسبان تحریم و فتنه را خورد خواهند کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
یعنی حتی اگر تایید رهبری رو هم داشته باشه ؟؟؟؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
چه غلط های زیادی !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این دیگه کیه
وقتی حرف رهبر رو نمی فهمه....
حتما یه جناح جدیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ببند....
سها
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
عجب
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی خودش کاسب فتنه و تحریمه و چون داره سفره کاسبی جمع میشه اینقدر به اصطلاح دلواپسه .
آقای رسایی دلواپس این باش که مردم در اسفند ماه امسال از مجلس پرتت میکنند بیرون .
ریزعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
«من به‌ عنوان کسی که رشته کارش تاریخ و مسائل اجتماعی است. ادعا می‌کنم که در تمام این دو قرن گذشته در زیر هیچ قرارداد استعماری، امضای یک آخوند نجف‌‌ رفته نیست؛ درحالی‌که در زیر همه این قراردادهای استعماری، امضای آقای دکتر و آقای مهندس فرنگ‌ رفته هست!»

داداش مطمئنی این گفته مربوط به دکتره؟ تا اونجایی که من اطلاع دارم این گفته مربوط به زنده یاد جلال آل احمد هستش!
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
مال هرکسی هست هم بسیار خنده دار است، چون آخوندها تا آن موقع هیچ وقت مسئولیت اداره یک حکومت را نداشته اند که امتحان پس بدهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دکتر زیبا کلام خوب توی یک مناظره به ایشون گفت: " آقای رسایی شما سفسطه می کنید".
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
انگشت نگاری در سفارت برای سفر به آلمان رو چی؟؟
اون انگشت رو چیکار کنیم آقای عزتمدار؟؟!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اول شما بفرمایید .چکاره مملکت هستید ؟؟؟ مردم ایران صاحب اصلی انقلاب هستند و نیاز به قیم ندارند . ملت به دستان تیم مذاکره کننده بوسه می زنند و از دولت تدبیر می خواهند دستان افراطیون رانت خوار و شکم باره را از بیت المال کوتاه کند
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
در واقع نوشته ایشان پاسخ بی ادبانه ای است به حمایت مقام معظم رهبری از تیم هسته ای. دقت کنید که وقتی ایشان تیم هسته ای را متدین، غیور، امین می خوانند، آقای رسایی از الان زمینه را برای خود مهیا می سازد که تیم هسته ای را بی‌دین، خائن، بی‌غیرت و غیرامین‌ بخواند. حتی اگر مذاکرات کاملاً شکست بخورد، این حسن را داشته است که جماعتی خود را افشا کرده اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بشین بابا اون موقع که باید دست قانون گریزان را می شکستی ... به به و ... می زدی و حالا اومدی و قلدری می کنی !!!!!!!!!!!!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این کارها نوعی شگرد تبلیغاتی برای پیروزی در دور بعدی مجلس است امان از جاه طلبی بعضی آدمها.بشکند چنین قلمی که به ضرر منافع ملت ایران می نویسد.
ram
Netherlands
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
هیچ وقت فکر نمی کردم تندروها روزی برسه که به همچین فلاکتی بیفتند درود بر تدبیر درود بر سیاست های حکیمانه درود بر روحانی و ظریف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دقیقا باشما موافقم، این حرف این آدم دوزاری ناشی از ناتوانی و بی چارگیش هست
دوست قدیمی رسایی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دوست قدیمی رسایی :یک پیشنهاد فوری فوری همین امروز جناب رسایی را با یک هواپیمای اختصاصی اعزام کنیدتا به جمع تیم مذاکره بپیونددآقای دکترروحانی خواهش میکنم بدانیدایشان گره گشایی میکند..........لطفا هرچه چه سریعتراقدام کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
چرا بفرستند وین بفرستند سوریه از حرم دفاع کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقا شما برو دست دکل دزدها رو اگه راست میگی بشکن!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آخه یکی نیست به این دلواپس رسایی بگه ممکنه توافقی بدون رضایت رهبری صورت بگیره که تو میخوای دستش رو بشکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی انتخابات مجلس نزدیک است و ملت فهیم
بخودت بیا والا ملت شریف و شهید پرور ایران درسی فراموش نشدنی بهت میدند.
جهانگیرپور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی جان مادرت دست از سر مردم بردار. برادر من. عزیز من. تو و افراد همفکر تو تو این مملکت ده درصد هم نیستید . بابا مردم دوست دارن توافق بشه .با دنیا ارتباط داشته باشن . پیشرفت کنن . تو از چی میترسی اخه برادر من ؟
ناشناس
United States
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگه این دولت هیچ کاری هم نکرده باشه که کرده، همین که عالیجنابان پشت پرده افراط ودزد واختلاس ومال مردم خورو دروغگو را به مردم معرفی کردکاربسیاربزرگی کرده و من به عنوان یکی از همین مردم از عملکرد دولت آقای روحانی و مخصوصا تیم آقای دکترظریف عزیز ممنون و سپاسگزارم واز خداوند بزرگ در این ماه عزیز برای ایشان موفقیت، پیروزی سربلندی خواستاریم. انشاءالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
هر دم از این باغ بری میرسد............
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این جمله ( در تمام این دو قرن گذشته در زیر هیچ قرارداد استعماری، امضای یک آخوند نجف‌‌ رفته نیست) چه از دکتر شریعتی باشد یا نباشد فقط یک پاسخ دارد ، در دو قرن گذشته ( تا سال 1357) هیچ آخوند نجف رفته در مصدر امور کشور نبوده است که بخواهد پای قرارداد استعماری را امضا کند یا نکند!
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این جمله ( در تمام این دو قرن گذشته در زیر هیچ قرارداد استعماری، امضای یک آخوند نجف‌‌ رفته نیست) چه از دکتر شریعتی باشد یا نباشد فقط یک پاسخ دارد ، در دو قرن گذشته ( تا سال 1357) هیچ آخوند نجف رفته در مصدر امور کشور نبوده است که بخواهد پای قرارداد استعماری را امضا کند یا نکند!
علی ف
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اونروزی که نشستیم تو خونه منفعل شدیم رای ندادیم تا این آدمای عجیب غریب بشن نماینده ما باید فکرشو میکردیم .هر نوع توافقی که تحریمارو برداره واسه این آقایون توافق بد محسوب میشه چون دیگه دور زدن تحریما تعطیل میشه و امثال ایشون با اون دوستان بسیجی اقتصادیشون که الان تو زندانن نونشون بشدت آجر میشه .کسی نمیپرسه چه اتفاقی تو اون 8 سال سیاه افتاد که اینهمه ماشینای میلیاردی یکدفعه سرازیر شد تو ایران ؟ رانندگانشون کیا هستند؟ همونا که نگران توافق بد هستند .اینهمه ثروتمند یکشبه حاصل همین کاغذ پاره هایی بود که این دوستان دلواپس نگران برطرف شدنش هستند .بعد توافق خیلیا به کما میرن .
mani
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم دندانهای کسی که بر خلاف اراده و مصلحت ملت حرف بزند را در دهانش خرد میکنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ِك نكته ظريف توي سخنان آقاي رسايي بود و آنهم " ناموسي كردن " موضوع است.
اين واژه نقطه ضعف ايراني هاست و وقتي اين را كسي بداند كه چطور استفاده كند مخاطبش را از دايره عقل و هوش خارج مي كند و رويش حكمراني مي كند.
وصل كردن موضوع هسته اي به ناموس مردم ، عوام فربيانه ترين كاري است كه دعواكنندگان با جهان و طيف طرفدار رسايي و شريعتمداري و كوچك زاده و...انجام مي دهند و معمولا هم موفقند چون افراد تندرو زودتر به خيابان ها مي ريزند و با هر وسيله اي هم مي خواهند به دف خود برسند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
حدود یکساله که دوست عزیزمون بیست و سی زیر مطالب فرارو کامنت هایی با غلط املایی فاحش و ادبیات خاص افراطیون میزاره ، در واقع ایشون هجو کننده طرز تفکر تندرو ها هستش .
با این وجود هنوز هم خیلی از دوستان به کامنت هاش منفی میدن و غلط املایی میگیرن ازش .... بعد همه جا میگیم ما باهوشترین ملت دنیاییم!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
همین که ادبیات اونا رو داره از نظر من و خیلی های دیگه مسنحق دشنامه ، منفی که حداقلشه
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ما متوجه منظورش هستیم ولی به هر حال منفی داره !!
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ضمنا تا اونجایی که من میدونم ما از نظر هوشی متوسطیم تو دنیا .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
شما که آی کیوی بالا داری سعی کن منفی ها را هم خوب تحلیل کنی.ما میدونیم چرا به بیست و سی منفی میدیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
فرارو خيلي نامردي
اه هيچ كدام از نظرات من و نميگذاري
حيف من كه براي مطالبت نظر ميگذارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم ر دهان دلواپسان سيلي ميزنيم....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دست کسی که به طرف تیم اقای ظریف به جسارت دراز بسه، قطع میکنیم. فکر نکنید دولت بی پشتیبانه
روحانی متشکربم
بوق
Romania
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اقای رسایی فقط بلد است جناغ مرغ بشکند .خلاص.
ارش
Ireland
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی. به پایان سلام کن
وعده مردم ایران جشن هسته ای و انتخابات مجلس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
حرفات به فاميلي ات هم مي آيد منتهي فقط در جايي كه منافع شما و دلواپسان ايجاب كند رسا هستيد به احترام لباستان بيش از اين حرفي نمي زنم.
فقط بدانيد. رسايي نيستيد. بلكه وكيل مموتي هستيد.
فرارو چاپ نكن باشخه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
حالم از تريپهاى وطن پرستى اين رسايي بهم ميخوره آخه يعنى تو از ظريف وطن پرست ترى !!؟؟برو حاجى حنات واسه ما رنگى نداره برو مجيز همان احمدى نژادت رو بخون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دستي كه اختلاس و دزدي ميكنه رو چيكار ميكنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی. به پایان سلام کن
وعده مردم ایران جشن هسته ای و انتخابات مجلس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این چه ادبیات سخیف و زشته که تو داری ؟؟!!!!!!!!!!!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
احسنت اقای رسایی ما هم کمک می کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما هم گردن کسی که جلوی منافع ملت و کشور عزیزمون هستن رو میشکونیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اون گردن با اره برقی هم دیگه نمیشکنه انقد که کلفت شده !
امید پناهی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اشتباه نگیر اینجا یه قل دو قل نیستا بشکن نشکن راه انداختی!!!!!
ناشناس
United States
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
معلوم شد كه تبعيض و رانت خواري همان قانون و تدبير و اخلاق است كه البته اقاي رسايي از مبارزان اين راه حق است.
حجت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
توافق دیگه حتمیه به قول رییس جمهور محبوبت آب بریز اونجایی که...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی جان ظاهرا یادت رفته دوستان تو با بی تدبیری محض و تمسخر نهادهای بین المللی این سختیها رو به مردم تحمیل کردن بزار مردم اول تکلیف شماها رو روشن کنند بعد شما اگه روی بازگشت داشتید برید دنبال اهداف بظاهر پاکتون.
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ولی ما دست دزدان و اختلاسگران را از بیت المال کوتاه میکنیم.
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
خداوند در قرآن فرموده: السارق و السارق فاقطعوا ایدیهما....
باید دست متجاوزان و اختلاسگران را قطع کرد و دست آنها را شکست که به یک آیه از از قرآن هم عمل شده باشد.
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ملت نیز دست افرادی که به انگشت نگاری ذلیلانه روی می آورند را قطع میکنه
ناشناس
United States
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ما نیز روزی گردن و دستان دزدان را خواهیم شکاند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بنده خدا رهبری که اینها مدعی و مریدانشان میباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
از سطح آی کیوی انهایی که "بیست و سی" رو مسخره می کنن معلومه اونقدر هالو اند که نفهمیدن این بیست و سی از خودشونه می خواد با اون ادبیات تابلوش منتقدان رو تخطئه کنه!
وقتی این رو هم نمی فهمید، باید از توافق حقیر که آقایون روشون نمی شه درش بیارن حمایت کنید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
باشه IQ جان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
خیلی جالبه
این بنده خدا گفته دستی که "توافق بد" رو امضاء کنه، می شکنیم!

ببین چه ولوله ای افتاده تو فرارو!
چرا به خودتون گرفتید؟

خوشم میاد خودتون هم باور ندارید توافقی که قراره بشه "توافق خوب"ی است!

یعنی می گن چوب رو که بلند کنی، گربه دزده حساب دستش میاد!!!

خدایا در این شب قدر تو را سپاس می گویم که به این جماعت حقیر که درکی از عزت ندارن و قسم جلاله خوردن مظاهر اقتدار و عزت ملی را بفروشند، تعلق ندارم!
جماعتی که برای وطن فروشی هورا می کشند!

خدا لعنت کند کسی را که تن به توافق بد بدهد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
واقعا بايد خدا را شكر كني كه در توهم اقتدار و عزت بودي و براي خودت كلي خوش بودي !!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بزودی مردم دست افرادی مثل شما را خواهند شکست.
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
می شکنید؟! مگه چند نفری؟! بعلاوه، ...... کی باشی!
ناشناس
Romania
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رهبر انقلاب : کسانی که می خواهند دشمنی خباثت آلود امریکا و برخی دنباله روهای آن را با بزک تبلیغاتی و رسانه ای بپوشانند در واقع به ملت و کشور خیانت می کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
مشخصه اینها در اطاعت از ولایت مثل اربابشان احمدی نژاد تا جایی که بخواهند پست مقام و موقعیت بدست بیاورند سینه چاکی میکنند ! و واقعا دنبال منافع خود هستند در رابطه با تیم هسته ای مملکت رهبر شورای امنیت و وزیر متعهد و با ایمان دارد و لازم نیست دست کسی رو شما بشکنی شما دست هم پاکی هات که 8 سال دستشان تا مفرق در بیت المال بود بشکن برای هسته انسانها عاقل سالم و متدین و شجاع تصمیم میگیرند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
رسایی امید مایی...!


الکی مثلا من اونوری ام.
ناشناس
United States
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
روزي مي رسد که از شما جز قبري گمنام چيزي باقي نخواهد ماند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ادبیات کوچه بازاری
نادر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دلهواپس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دلواپس این همه کاسبی که به پا شده بود هست این بنده خدا.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شما اگر بشکن بودید دست دزدان بیت المال را می شکستید.
عباس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
جناب رسایی بجز این جمله دکتر شریعتی حرفهای دیگه هم داره اونها هم مورد تایید شما هست؟
درضمن زمانیکه دکتر این حرف را زد دست کدام آخوند وملایی به اسناد و اوراق مملکتی باز بود که بتواند امضا کند یا نکند؟
برای همینه که شما حتی پای قراردادهای مفید هم امضایی از این دست نمی بینید!!!!
جناب رسایی توی این مملکت چکاره هستند؟ خیلی خوب میشه که بتونه عدم کفایت سیاسی روحانی را کلید بزنه.!!!
امير
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
كاش دست دزدان بيت المال را كه توسط شماها هشت سال خون اين ملت را مكيدند مي شكستيد
ناشناس
United States
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
آفرین بر دکتر رسایی که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب زده ی مفسد زد.دکتر رسایی بداند که امید ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی بعد از خداوند به ایشان است.
ناشناس
Canada
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
دلواپسان دلواپس باشید و از این دلواپسی بمیرید. رسایی بای بای اسفند نزدیک است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
آخه کی از تو نظر خواست خودتو نخود هر آشی میکنی بابا مردم تهران چه جوری بگن اشتباهکردیم به تو رای دادیم رسایی شب دراز است وقلندر بیدار اسفند نزدیکه
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ایشان با رای ندادن مردم تهران نماینده شدند آقامحمد.اگر مردم تهران پای صندوق های رای می رفتند هرگز اسم امثال رسایی از صندوق های آراء بیرون نمی آمد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ای کاش شما هم در برابر اراده این ملت یه کم سرتو خم کنی آقای رسایی!!!
ای کاش کسی بود که بتونه جواب محکمی به شما بده. واقعاً لغب دلواپس برازنده شخص شخیص شماست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
کشور رو فروختین رفت تموم شد جوجه رو اخر پاییز می شمارن !!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
جناب رسایی به چندنمونه دیگراشاره نداشتی که بنده یادآورمیشم دزدی دکل ها .اختلاسها .دزدی بورسیه ها .تجاوزبه ناموسهای مردم کافیه یابگم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ببخشید شما؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
همین که اینها انقدر عصبانی هستن، یعنی کارها در مسیر درست داره پیش میره.
زن نامریی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
حق داری. تا حالا هر کاری دلت می خواسته کردی ! فکر نمیکنی که میشه ؟ نمیشه ؟ قانونیه ؟ غیر قانونیه ؟ نظر بقیه چیه ؟ درسته ؟ غلطه ؟ و هزار تا سوال دیگه . فکر نمیکنی ...
محمد
-
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
آقای محترم ایران 75 میلیون جمعیت داره تو هم یک رای داری مثل بقیه
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
هرچی لایق بودی بهت گفتند من دیگه چی بگم
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
آقاي دلواپس چه بخواهي چه نخواهي توافق صورت خواهد گرفت وپولي ديگر از طريق تحريم گيرد نخواهد آمد آن ممه رابه قول خودتان لولو خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
رسایی هیچ کارست، یه عروسک خیمه شب بازی که هرچی تو گوشش زمزمه کنند رو میاد و میگه، من خیلی خوشحالم که رسایی و رسایی ها احساس خطر کردن که انقدر بی محابا توهین میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ملت هم گردن کلفت رسایی را می شکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
فحاشي كردن كار چندان سختي نيست
ویسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اگه ایشان خیلی ناراحتند لطف کنند دست کسانی رو که میلیاردی...از بودجه ملت رو خوردند و بردند فقط خم کنند راضی به زحمت نیستیم که بشکنند ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
شما دلواپسان بهتره بجای بررسی توافق خوب و بد مسائل مربوط به mpt را پیگیری کنید. چون در این حد و اندازه ها نیستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ملت خرداد 92 کمر امثال شما را شکستند . بهتره ساکت باشی دلواپس.
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ما هم دستی که دست خادم ملت رو بشکونه از کتف درمیاریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
همه کاربرا بیست وسی را می شناسند چون حرف دل دلواپسا را می زنه منفی می زنیم
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین