bato-adv
کد خبر: ۲۴۰۹۳

«احتمال تغییر حکم صابری وجود دارد»

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸


 دادستان کل کشور گفت: حکم رکسانا صابری در دادگاه بدوی صادر شده ‌و احتمال تغییر در دادگاه تجدید نظر وجود دارد.‌ 

حجت الاسلام دری نجف آبادی صبح شنبه در آئین افتتاح خانه های سازمانی دادگستری شهرستان بناب با بیان اینکه پرونده صابری همانند سایر پرونده‌ها مسیر قانونی خود را طی می‌کند ، تاکید کرد: حتی اگر تقاضای عفو نیز وجود داشته باشد باید از مقام معظم رهبری تقاضا شود چرا که دادگاهها مستقل هستند.

وی جنجال های بین المللی در خصوص رکسانا صابری را غیرواقعی دانست و گفت: وضعیت خانم رکسانا صابری کاملا خوب بوده و پرونده وی نیز در مسیر قانونی خود قرار دارد.

دری نجف آبادی تصریح کرد: برخلاف جنجال های رسانه های سیاسی غرب، خانم صابری در شرایط کاملاً عادی و طبیعی در بازداشت به سر می برد.

دادستان کل کشور با رد هرگونه رفتار نامناسب با خانم صابری یادآور شد: خانم صابری حتی با خانواده خود نیز ملاقات کرده است.وی تاکید کرد: پرونده رکسانا صابری باید سیر مراحل قانونی خود را بگذراند و پس از محاکمه نهایی، سرنوشت او مشخص خواهد شد.

دادستان کل کشور در ادامه سخنان خود از آمادگی کامل دستگاه قضایی برای ایجاد فضای امن و آرام برای ایام انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این مجموعه با استفاده از تمام توان خود و به کارگیری همه عوامل قضایی و امنیتی برای تامین انتخابات تلاش خواهد کرد.

دری نجف آبادی افزود: اعتقاد داریم که حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق های رای، همه توطئه های روانی و امنیتی دشمن را خنثی خواهد کرد، اما در کنار آن، ما نیز آماده ایم با هوشیاری کامل انتخابات سرنوشت سازی را برگزار کنیم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین