bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۳۰۳۰

دستگیری پسر عموی اسد و پایان جنجال

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
جنجال تبلیغاتی‌ که اخیرا علیه خاندان اسد در شهر لاذقیه سوریه به راه افتاده بود، با دستگیری یکی از نزدیکان رئیس جمهور توسط نیروهای امنیتی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، نیروهای امنیتی سوریه روز گذشته سلیمان هلال، فرزند پسرعموی بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه را دستگیر و برای بازجویی و رسیدگی به اتهامات وی به مراجعه قضایی تحویل دادند.

گفته می‌شود که سلیمان هلال هنگام رانندگی در شهر لاذقیه سوریه که زادگاه بشار اسد و خاستگاه طایفه علوی (اصلی‌ترین حامیان نظام سوریه) است، بر سر رانندگی با یک سرهنگ ارتش به اختلافاتی برمی‌خورد و با بالا گرفتن مشاجره این دو، هلال اسد این نیروی دولتی سوریه را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند.

این حادثه هفته گذشته رخ داد و در پی آن شبکه‌ها و رسانه‌های عربی و غربی تبلیغات گسترده‌ای را علیه خاندان حاکم به راه انداختند و تلاش کردند تا با تحریک مردم این منطقه سوریه را که تاکنون شاهد درگیری و تنشی نبوده، متشنج کنند.

در همین راستا چند تظاهرات از سوی طایفه علوی سوریه در شهر لاذقیه برگزار شد که در آن تظاهرکنندگان خواستار مجازات هلال اسد شده بودند و نیروهای امنیتی با دستگیری وی به قائله خاتمه دادند.
برچسب ها: لاذقیه اسد جنجال
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv