bato-adv
کد خبر: ۲۴۹۷۱

کارگزاران و مشارکت مانند موریانه استوانه های انقلاب را خورده اند

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸


 نماينده مردم كهگيلويه گفت: آقايان با حاكميت خود در برهه‌اي از انقلاب اشرافي‌گري، رانت‌خواري و آقازاده سالاري را رواج داده‌ و خود را به عنوان استوانه‌هاي انقلاب جا زده‌اند اما بايد بگويم اين استوانه‌ها را موريانه‌هايي مانند كارگزاران و مشاركتي‌ها خورده‌اند. 

سيد علي بزرگواري نماينده مردم كهگيلويه در نطق ميان دستور امروز مجلس چهارشنبه با بيان اينكه امام (ره) آموزش و پرورش را كارخانه انسان سازي مي‌دانست، تصريح كرد: بايد مشكلات معيشت اين قشر زحمتكش يعني معلمان را برطرف كنيم و آنها با وجود مشكلاتي معيشتي چگونه مي‌توانند انسان ساز باشند. 

نماينده مردم كهكيلويه در ادامه افزود: حق‌ التدريس معلمان بايد در اسرع وقت پرداخت شود و با تاسيس دانشگاه‌هاي تربيت معلم زمينه جذب استعدادهاي در آموزش و پرورش فراهم سازند. 

بزرگواري با اشاره به اينكه مشاركت سياسي مردم همان مشروعيت حاكميت است، خاطرنشان كرد: قطعا بايد زمينه‌اي براي حضور مردم فراهم سازيم و بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه دولتي ضد فساد، ساده زيست و مردمي انتخاب كنيم. 

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه انگشت اشاره برخي‌ها به سمت سپاه و بسيج نشانه رفته است، تصريح كرد: بعضي‌ها فلسفه انقلاب اسلامي را نفهميده‌‌اند كه انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها بوده است. 

وي در ادامه افزود: اما آقايان با حاكميت خود در برهه‌اي از انقلاب اشرافي‌گري، رانت‌خواري و آقازاده سالاري را رواج داده‌ و خود را به عنوان استوانه‌هاي انقلاب جا زده‌اند و اما بايد بگويم اين استوانه ها موريانه‌هايي مانند كارگزاران و مشاركتي‌ها خورده‌اند. 

بزرگواري با اشاره به اينكه افرادي وضعيت فلسفي سپاه و بسيج را نمي‌دانند، تاكيد كرد: سپاه و بسيج نگهبان انقلاب و دستاوردهاي آن مي‌باشد و در تمام عرصه‌ها مانند مبارزه با گروه‌هاي الحاقي و نفاق رسالت خود را به خوبي انجام داده است. 

وي در ادامه افزود: سپاه در عرصه‌هاي گوناگون دفاع مقدس، ساختن سدها و طونل‌ها فعاليت داشته و در زمان شبيخون فرهنگي 8 سال جانانه دفاع كرده است. 

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه بايد سپاه در عرصه سياسي نيز بايد در وسط ميدان باشد تا به ارزشها انقلاب آسيبي نرسند، تصريح كرد: كوته فكران نمي‌دانند كه بسيج يعني آمادگي هميشگي توده مردم با ايمان در عرصه‌هاي مختلف اما برخي‌ها بسيج را يك دستگاه نظامي صفر مي‌دانند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین