bato-adv
کد خبر: ۲۵۰۷۲۷

قتل دختر جوان با شلیک گلوله

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
پسری جوان که دختر مورد علاقه خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، در انتظار برگزاری جلسه محاکمه به‌سر می‌برد.  کارآگاهان جنایی استان فارس چندی قبل از کشف جسد دختری جوان در منطقه‌ای خلوت مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند، مشاهده کردند این دختر با شلیک گلوله از پا درآمده است.

در ابتدا سرنخی درباره انگیزه جنایت وجود نداشت و فقط هویت مقتول به نام نرگس فاش شد. مأموران بعد از انتقال جسد قربانی به پزشکی‌قانونی به تحقیقات خود ادامه دادند و پی بردند نرگس از مدتی قبل با پسری به نام حامد ارتباط داشت. حامد هم‌زمان با قتل دختر جوان، محل سکونتش را ترک کرده و به مکانی نامعلوم رفته بود.

همین مسئله سبب شد او در مظان اتهام قرار گیرد و سرانجام بعد از جست‌وجوهای گسترده پلیسی بازداشت شود.  پسر جوان بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

او گفت: «مدتی قبل با نرگس آشنا و به او علاقه‌مند شدم. ما مدتی طولانی با هم دوست بودیم و قصد داشتم با او ازدواج کنم، اما نرگس کاری کرد که از دستش به‌شدت عصبانی شدم. او همه رؤیاهایم را از بین‌ برد و باعث شد بعد از آن به هیچ‌چیز غیر از انتقام‌گرفتن فکر نکنم. به‌همین‌دلیل روز حادثه درحالی‌که به‌شدت خشمگین بودم گلوله‌ای به وی شلیک کردم و وقتی مطمئن شدم نرگس فوت شده است، به‌سرعت آن محل را ترک کردم. من ردی از خودم به جا نگذاشته بودم و گمان نمی‌کردم پلیس به من ظنین شود».

متهم درادامه به دادسرا منتقل شد و بار دیگر جزئیات قتل را شرح داد. او همچنین به بازسازی صحنه جرم پرداخت. از سوی دیگر، اولیای دم مقتول علیه حامد شکایت کردند و خواستار مجازات او شدند. به‌این‌ترتیب قرار مجرمیت و کیفرخواست علیه این جوان صادر شد و او اکنون در زندان در انتظار به‌سر می‌برد تا نوبت محاکمه‌اش فرابرسد.

برچسب ها: قتل گلوله شلیک
مجله خواندنی ها
مجله فرارو