bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۵۵۷۵۱

استاندار تهران: در انتخابات با کسی شوخی نداریم

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
 استاندار تهران با بیان اینکه تاکید دولت یازدهم در این است که با شورای نگهبان و هیات نظارت تعامل داشته‌ باشد٬ اظهار داشت: ما در انتخابات با کسی شوخی نداریم.

به گزارش ایلنا، سید حسین هاشمی در هفتمین نشست مشترک ستاد انتخابات استان تهران که صبح امروز در استانداری تهران در حال برگزاری است٬ گفت: ما در انتخابات با کسی شوخی نداریم.

وی خطاب به معاون سیاسی خود با اشاره به تاخیر برخی از فرمانداران در این نشست گفت: کسانی که با تاخیر در این نشست حاضر شده‌اند٬ باید تذکر کتبی بگیرند. همه دست‌اندرکاران در هر زمانی باید حضور فعال داشته‌ باشند و هر کسی نمی‌تواند در جلسات حاضر باشد٬ باید از قبل اطلاع دهد.

استاندار تهران ادامه داد: مدت‌ها است که وزارت کشور از فرمانداران خواسته تا فرم‌های ارزیابی‌شان را ارائه کنند٬ اما متاسفانه برخی از فرمانداران هنوز فرم‌هایشان را ارائه نکرده‌اند و فردا ظهر آخرین مهلت ارائه این فرم است.

هاشمی تاکید کرد: تاکید دولت یازدهم در این است که با شورای نگهبان و هیات نظارت تعامل داشته‌ باشد.

سید حسین هاشمی همچنین در جمع خبرنگاران درباره وضعیت نهایی هیات‌های اجرایی اظهار داشت: فردا روز جمع‌بندی نهایی درباره هیات‌های اجرایی است و به زودی اسامی آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آنچه که از شورای نگهبان شنیده‌ام٬ اما هنوز ابلاغ نشده این است که فرمانداران می‌تواند برای هر دو انتخابات یک هیات اجرایی داشته باشند، تصریح کرد: به نظر بنده این کار بهتر است و در روند انتخابات تسهیل و تسریع ایجاد خواهد کرد و قرار شده وزارت کشور نظر خود را در این باره اعلام کند.

استاندار تهران درباره تعداد اعضای هیات‌های اجرایی نیز خاطرنشان کرد: اعضای هیات اجرایی برای انتخابات استان تهران 30 نفر است.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی براینکه چه تمهیدی برای جلوگیری از برهم زدن همایش‌های سیاسی از سوی نیروهای خودسر و افراطی اندیشیده شده است٬ ابراز داشت: تاکنون به غیر از حادثه قرچک خوشبختانه ماجرای این چنینی نداشته‌ایم گزارش ماجرای قرچک به وزارت کشور تقدیم شده است.

استاندار تهران اضافه کرد: ما با کسانی که در بخش امنیت در استان تهران فعالیت دارند صحبت‌ کرده‌ایم و گفتیم افرادی که دارای پروانه رسمی فعالیت هستند٬ جلسات خود را اعلام کنند تا مشکلی پیش نیاید. جریان‌های سیاسی هم اعم ازاصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا اگر قصد برگزاری مراسمی را دارند٬ باید مجوز بگیرند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv