bato-adv
کد خبر: ۲۵۶۶۳۱

رسایی: مستقل در انتخابات ثبت‌نام کردم

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به صورت مستقل در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کردم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم با حضور در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران، گفت: اگر انشاءالله بار دیگر با اعتماد مردم به مجلس راه پیدا کنم، همان روشی که تاکنون داشته‌ام را در مجلس آینده هم طی می‌کنم، یعنی هر کجا ببینم حرکت و تصمیم مسئولان به نفع ملت است، از آن حمایت می‌کنم و هر کجا انتقادی وارد باشد انتقاد خود را اعلام می‌کنم، همان‌طور که در برخی موارد با سوال این موضوعات را پیگیری کردم، مانند سوالاتی که از وزیر اقتصاد، صنعت و فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادم که در برخی موارد از پاسخ‌ها قانع شدم و سوالم را پس گرفتم.

وی با بیان "تغییری از جهت روند کاری انجام نمی‌دهم"، افزود: وظیفه یک نماینده مجلس آن است که منافع ملی و منافع مردم را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح دهد. طبیعتا اکنون لیست‌های بسیاری مطرح است، اما بنده به عنوان یک شخص مستقل که در هیچ حزب، گروه و تشکل حزبی به صورت رسمی نیستم، به عنوان فرد مستقل ثبت‌نام می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در آینده لیست‌هایی مطرح می‌شود که اگر از جهت مبانی با آنها مشکلی نداشته باشم در آن لیست‌ها نیز حضور پیدا می‌کنم.

حجت‌الاسلام رسایی درباره جلسات سه‌گانه موتلفه، پایداری و ایثارگران یادآور شد: این جلسات شاید بتواند به نتیجه برسد، اما فعالیت‌های اجتماعی نیاز به همگرایی دارد و به هر میزان کار جمعی همگراتر باشد، نتیجه خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش‌رو باید افراد به وحدتی برسند که بدنه قانع شود و اگر بدنه جریان اصول‌گرایی نسبت به گزینه‌ها سوال داشته باشد، وحدت نتیجه مطلوب نخواهد داشت.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
پرطرفدارترین عناوین