bato-adv
کد خبر: ۲۵۷۴۳

جوابیه آیدا فسیل بانو به سایت فرارو: شرمتان باد!

میم فه
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۸۸

 مدیر محترم سایت فرارو 

بدین وسیله جوابیه‌ی ذیل در خصوص تکذیب مصاحبه‌ی ساختگی یکی از عوامل سایت فرارو که در آن رسانه منتشر شد ارسال می‌گردد. خواهشمند است عطف به قانون مطبوعات نسبت به انتشار آن در همان مکان و با همان فونت و رنگ اقدام نمایید در غیر اینصورت نسبت به اقدامات قضایی اقدام لازم معمول خواهد شد:
 
در تاریخ دوم خرداد مصاحبه‌ای کاملا جعلی از قول اینجانبه و به قلم شخصی به نام میم فه در فرارو به چاپ رسید که نه تنها کاملا تکذیب می‌شود بلکه به خاطر سواستفاده‌های فراوانی که در قالب آن انجام شده، توضیحات تکمیلی و افشاگری درباره‌ی نیات نویسنده‌ی آن لازم می‌نماید. 

پیش از یادآور شوم که خبرنگار یا به اصطلاح طنزنویس مذکور پیش از آن به واسطه‌ی کارگزار اینجانبه چندین بار تقاضای مصاحبه کرده بود که هر بار پاسخ رد شنید و اعلام شد که چنانچه بخواهم به عنوان یک فسیل اخلاق‌مدار با یک رسانه‌ی ایرانی مصاحبه‌ای انجام دهم روزنامه‌های اطلاعات و کیهان را که به خاطر قدمت آنها و فضای کاری فعای‌شان با حال و هوای روحی و جسمی اینجانبه سازگارند ترجیح می‌دهم. 

اما در کمال تعجب چند روز بعد شاهد انتشار وقیحانه‌ی مصاحبه‌ای از قول خودم شدم که نه تنها اهانت آمیز بود بلکه در لوای آن بسیاری از اغراض سیاسی و غیره دنبال می‌شد. از این رو علاوه بر تکذیب، ذکر این چند نکته ضروری است: 

1- در مصاحبه مزخرف و مجعول مذکور، بارها و بارها از من با اسم "آیدا" نام برده شده است که صحیح و مودبانه نمی‌باشد. نام کامل اینجانبه "آیدا خانوم تحجریان" است که بعضا بنا به موقعیت متعلقه، منزل، ننه، مادر، مادر بچه‌ها، فسیل بانو، دخترعمو، عروس دایی، اوهوی... خطاب می‌شوم. از این رو اطلاق نام کوچک مذکور حتی در قالب طنز و مزخرفاتی از این قبیل در شان من نیست. 

2- در مصاحبه‌ی مذکور اینجانبه "میمون" و "میمون انسان‌نما" معرفی شده‌ام. این اهانتی آشکار است که بیشتر سزاوار خود نویسنده و به اصطلاح طنزنویس وقیح، جلف، لوده و ابله سایت محترم فراروست. 

3- اطلاق کلمه‌ی "حلقه" در قالب ترکیباتی چون "حلقه‌ی واسط"، "حلقه‌ی مفقوده" و "حلقه داروین" نشان از ذهن کثیف و قلم پلید نویسنده آن مطلب، آن هم در گفتگو با یک بانوی محترمه است. ضمن اعتراض شدید به این امر، اکیدا به شما به عنوان خواهری که در حدود چند میلیون سال بزرگتر است توصیه می‌کنم از مظان اتهام، به خصوص با توجه به گسترش شبکه مضلین در وب بپرهیزید والا هیچ بعید نمی‌بینم شما و برخی همکارانتان در برنامه گرداب به عنوان گردانندگان سایت‌های مستهجن معرفی شود. 

4- خبرنگار کذاب فرارو در آن مصاحبه‌ی کذایی خواسته است تا من را دارای تمایلات سیاسی همسو با خودش معرفی کند. این در حالی‌ست که هر کس بیس سی سال اخیر را دیده باشد می داند که این ره که شما می روید به ترکستان هم نیست و راه درست همان است که برادران محترم ما در بازار و به خصوص موتلفه ادامه می دهند. به عنوان فسیل سالمی که نه فقط بیست سی سال اخیر بلکه بیست سی میلیون سال اخیر را هم دیده است طبعا واضح است که از هرگونه اصلاحات بیزار باشم. 

5- از قول من در انتهای مصاحبه‌ی جعلی آمده است که از مردم خواسته‌ام در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند. اکیدا اینطور نیست و اتفاقا خواسته‌ی قبلی من به عنوان یک فسیل اصیل، حفظ وضع موجود در همه‌ی امور است. از این رو از همگان می خواهم که یا در انتخابات شرکت نکنند یا اگر می‌کنند طوری عمل کنند که وضع موجود حفظ شود. به عنوان کسی که چند هزار پیرهن بیشتر از تمام شما پاره کرده‌ام (و چند میلیون سال هم اصولا بدون پیرهن سر کرده‌ام) به چشم خویش دیدم که مردمسالاری و اصلاحات چگونه باعث انقراض نسل دایاناسورها شد و همه شما را به راستی اصولا از چنان سرنوشتی برحذر می دارم.

در پایان ضمن آرزوی تداوم فیلترینگ سایت فرارو که در نهایت به نفع تداوم خودشماست، برای شما و تمام دلسوزان عزیز آرزوی ماندگاری و فسالت هرچه بیشتر دارم. 

آیدا خانوم تحجریان (فسیل بانو)
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین