bato-adv
کد خبر: ۲۵۷۷۷۵

آتش‌سوزی گسترده انباری در شهرری

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک سوله 500 متری در شهرری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: شب گذشته حادثه وقوع حریق در یک انبار به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکر و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در شهرری بلوار آوینی اعزام کرد.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار که دارای چند سوله بود رخ داده و چندین سوله که با یکدیگر ارتباط هم داشتند حدود 3000 متر مربع از مساحت انبار را نیز به خود اختصاص داه بودند که حریق در یکی از انبارها که مملو از ضایعات خرد شده کاغذ و پلاستیک بود رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تمام این سوله کاملا شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود خاطر نشان کرد: در سوله‌های مجاور نیز مواد قابل اشتعال قرار داشت که آتش نشانان بلافاصله اقدامات خود برای مهار حریق را آغاز کرده و در گام نخست موفق شدند تا از گسترش آتش به سوله‌های مجاور جلوگیری کنند.

ملکی با بیان اینکه مدتی بعد نیز شعله های آتش در این سوله به طور کامل اطفا شد، خاطر نشان کرد: گرچه خسارات ناشی از این حادثه بالا بود اما خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

ملکی ساعت اتمام عملیات آتش نشانان را 23:07 اعلام کرد و افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است. 
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین