bato-adv
کد خبر: ۲۶۴۲۴۳

ردپای دختر حسود در هک کردن فیس‌بوک دوستش

تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
یک دختر که با هک کردن صفحه فیس بوک دوستش اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی کرده بود به دام افتاد. 

به گزارش ایران، سرهنگ «سیدموسی حسینی» رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: دختر جوانی مدعی شد در چند روز گذشته افراد زیادی با تماس‌های مکرر و ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی باعث سلب آسایش او و خانواده‌اش شده‌اند. 

وی اظهار کرد: این زن بعد از گذشت چند روز تصمیم می‌گیرد از یکی از این افراد موضوع را جویا شود که شماره‌اش را از کجا آورده است، که آن مرد عنوان می‌کند شماره و عکس‌های شخصی وی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است. 

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: این دختر بلافاصله پس از مطابقت عکس‌های انتشار یافته با عکس‌های ذخیره شده خود در صفحه فیس‌بوکش متوجه می‌شود عکس‌های شخصی و خانوادگی‌اش که در پروفایل شخصی‌اش بوده، انتشار یافته است. 

سرهنگ حسینی گفت: با تشکیل پرونده در پلیس فتای استان فارس، مأموران اقدام‌های خود را جهت شناسایی مجرمان آغاز کردند و پس از بررسی‌های تخصصی و اقدام‌های فنی موفق به شناسایی و دستگیری مجرم شدند. 

وی اظهار کرد: مجرم که دختری 26 ساله و یکی از دوستان این دختر بود، در بازجویی‌ها عنوان داشته همیشه نسبت به دوستم و موقعیت اجتماعی وی احساس حسادت داشتم که تصمیم گرفتم با همکاری پسری که در زمینه هک صفحات فیس بوک تبحر خاصی داشت صفحه فیس بوک دوستم را هک کنیم.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو