bato-adv
کد خبر: ۲۶۴۸۴۵

قاچاقچی با شلیک گلوله پلیس، زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از توقیف یک محموله قاچاق توتون خبر داد و گفت: این محموله با شلیک گلوله توسط پلیس متوقف شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از توقیف یک محموله قاچاق توتون خبر داد و گفت: این محموله با شلیک گلوله توسط پلیس متوقف شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «بهرام خلیلی» اظهار کرد: مأموران پاسگاه بولاماجی در پی کسب خبر از منابع خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه پژو پارس نسبت به کنترل خودروها اقدام کردند.

این مقام انتظامی با بیان این‌که راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شده بود، گفت: با توجه به توجه نکردن راننده به هشدار پلیس، مأموران مجبور شدند چند تیر شلیک و خودرو را پس از تعقیب و گریز متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، 2870 بسته توتون قاچاق کشف و برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالای مکشوفه بیش از 20 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جلوگیری از توزیع 43 هزار عدد مواد محترقه در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 43 هزار و 861 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ «مراد جعفری» خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند پنج سودجو که نسبت به تهیه و توزیع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک اقدام می‌کردند را شناسایی کنند.

این مسئول افزود: مأموران انتظامی متهمان را در شهرستان‌های زنجان و ابهر دستگیر که در بازرسی از محل اختفای آنان 43 هزار و 861 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه یادآور شد: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به‌طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری چهار سارق در زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان زنجان از اجرای طرح مبارزه با سرقت در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح چهار سارق دستگیر و به شش فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ «جعفر رحمتی» اظهار کرد: مأموران آگاهی زنجان برای تأمین نظم و امنیت و مبارزه با سرقت طرح ویژه مبارزه با سرقت را در سطح شهرستان زنجان به اجرا درآوردند.

وی با اشاره به نتایج اجرای این طرح در 24 ساعت گذشته افزود: با اجرای این طرح چهار سارق منزل شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به نام‌های «ف م»، «ع ق»، «س ت» و «م ت» به شش فقره سرقت در شهرک کارمندان، اسلام‌آباد و گلشهر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، کسب منافع مالی را مهم‌ترین انگیزه مجرمان دستگیر شده دانست و خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو