bato-adv
کد خبر: ۲۶۵۵۲۲

دورتموند پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
باشگاه دورتموند هرگونه پیشنهاد رئال مادرید برای خرید مهاجم گابنی خود را رد و عنوان کرد هیچ پیشنهادی از سوی رئال مادرید برای این بازیکن ارائه نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بلیچر، در رسانه های اسپانیایی صحبت های زیادی درباره پیشنهاد باشگاه رئال مادرید به باشگاه دورتموند برای جذب پیر امریک اوبامیانگ ارائه شده است. با این حال میشائیل زورک مدیر بوروسیا دورتموند هرگونه پیشنهاد از سوی رئال مادرید را رد و عنوان کرد این بازیکن در دورتموند می ماند.

امروز روزنامه اکسپرس عنوان کرد اوبامیانگ پیشنهاد رئال ماردید را قبول کرده است. در این گزارش آمده است که رئال مادرید نزدیک به 100 میلیون یورو برای این مهاجم هزینه خواهد کرد که در نوع خود یک رکورد است. قرار است او که 26 سال سن دارد جانشین کریم بنزما شود. اوبامیانگ در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته و یکی از برترین مهاجمان فعلی اروپا است.

زورک درباره این موضوع به کیکر گفت: من هم چنین چیزهایی را خوانده ام و باید بگویم که این صحبت ها صحت نداشته و کاملا بی اساس است. او با ما قرارداد دارد و قرار نیست در تابستان از جمع تیم جدا شود. در واقع باید تاکید کنم که هیچ پیشنهادی برای او به دست ما نرسیده است.

پیر امریک اوبامیانگ در این فصل طی 37 حضورش در بازی های دورتموند توانسته 32 گل به ثمر برساند و همین امر نیز باعث شد او بالاتر از یحیی توره به عنوان برترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شود.

پیش از این از آرسنال و منچستریونایتد به عنوان مقصدهای آتی این بازیکن یاد و عنوان شده بود مورینیو برای خرید این مهاجم برای منچستریونایتد، یکی از دیدار دورتموند در سیگنال ایدونا پارک را زیر نظر گرفته است.

اوبامیانگ تا سال 2020 با دورتموند قرارداد دارد و تیمی که خواهان اوست باید پول رضایت نامه او را بدهد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو