bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۰۵۹۱

فرانسه در آستانه جنگ داخلی؟

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
مدیرکل امنیت داخلی فرانسه هشدار داد، فرانسه در آستانه یک جنگ داخلی قرار دارد که تعرض جنسی گسترده مهاجران به زنان، مشابه رویدادی که شب سال نو در کلن رخ داد، می‌تواند جرقه آن باشد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، پاتریک کالور، مدیرکل امنیت داخلی فرانسه معتقد است، وضعیت آنقدر وخیم و شکننده است که یک حمله تروریستی بزرگ دیگر یا تعرض جنسی گسترده مهاجران به زنان می‌تواند منجر به یک واکنش شدید جناح راست شود.

وی به اعضای کمیسیون پارلمان فرانسه گفت: ما در آستانه جنگ داخلی قرار داریم. فکر می‌کنم یک رویارویی در خواهد گرفت. حتی با وقوع یک یا دو حمله این رویارویی شدید رخ خواهد داد. در نتیجه این خطر همه ما را ملزم می‌سازد تا خطرات احتمالی را پیش بینی و تمام این گروه‌ها را محدود کنیم.

در گزارشی که اخیرا افشا شده آمده است که در جریان جشن‌های شب سال نو ۱۲۰۰ زن در شهرهای آلمان مورد تعرضات جنسی قرار گرفتند.

اسناد پلیس نشان می‌دهد که کارآگاهان معتقدند، ۲۰۰۰ مرد در این تعرضات جنسی در شهرهای مختلف سراسر آلمان دست داشتند اما اکثر این جنایت‌ها در کلن و هامبورگ رخ داده است؛ شهرهایی که به ترتیب ۶۰۰ و  ۴۰۰ تعرض جنسی به زنان گزارش شده است.

از این ۲۰۰۰ مجرم تنها ۱۲۰ تن شناسایی و حدود نیمی از آن‌ها اتباع خارجی هستند که به تازگی وارد آلمان شده‌اند.

این هشدار کالور به دنبال نگرانی‌های مشابه ابراز شده از سوی روسای پلیس، ارتش و کارشناسان امنیتی سراسر اروپا مطرح شد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv