bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۹۱۴۶۸

حمله حمید روحانی به هاشمی و آقازاده‌هایش

تاریخ انتشار: ۰۱:۳۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: دولت‌ ‌به مردم وعده‌های مختلف مانند رفع مشکلات اقتصادی در ۱۰۰ روز، رفع همه مشکلات با برجام و یا تک رقمی شدن تورم را داد‌ اما مردم فشار گرانی و چند برابر شدن قیمت‌ها را احساس می‌کنند.

حجت‎الاسلام سیدحمید روحانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دولت یازدهم توجهی به فرهنگ ندارد و در 6 ماه گذشته هیچ کمکی به دستگاه‌های فرهنگی نشده و این خطر بزرگی است.‌

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: عملکرد این دولت برای مردم ملموس است و از بس به مردم وعده‌های مختلف مانند رفع مشکلات اقتصادی در 100 روز، رفع همه مشکلات با برجام و یا تک رقمی شدن تورم را دادند ‌مردم فقط فشار گرانی و چند برابر شدن قیمت‌ها را احساس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرزندان خود را فقیرانه بزرگ کرد نه در زندگی مرفه گفت: امام هیچگاه نخواستند که فرزندان‎شان نورچشمی باشند و حتی زندگی مقام معظم رهبری نیز بسیار ساده و از زندگی یک طلبه پایین‎تر است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آقازاده‎ها نمی‎توانند مردمی باشند و انقلابی حرکت کنند، افزود: اینها خودشان را تافته جدابافته از مردم می‎دانند و یکی از عواملی که هاشمی رفسنجانی به این وضع افتاده، همین وجود آقازاده‎هاست.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی افزود: دولت یازدهم اکنون چه می‌کند‌ و موضع‌گیری و زیرسوال بردن آرمان‌های انقلاب، موضع‌گیریهای نامناسب‌، فساد در دولت به شکل‌های مختلف و برگزاری کنسرت و غیره مشخص است و دشمن امروز به دست این افراد استحاله را در کشور ما پیاده می‌کند.

روحانی یکی از شگردهای دشمنان را مسئله نفوذ اعلام کرد و گفت: موضوع نفوذ در طول تاریخ وجود داشته و دشمن همواره سعی کرده افرادی با چهره انقلابی را به صحنه آورد و در کنار مسئولان قرار دهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
آقای حمید روحانی ، هم می خواهذ با توهین به آیت الله هاشمی و دولت خدمت گذار خودی نشان دهد شما زمان 8 سال دولت قبل کجا بودید؟ چه خدماتی بعد از انقلاب داشتید؟مردم خودشان آگاه هستند و سره را از ناسره تشخیص می دهند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
رییس بنیاد تاریخ پژوهی ودانشنامه انقلاب اسلامی.یکی از دوستان محبت نماینداین شغل رو تعریف کنه یعنی چی.این آقا کارش چیه
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
حسن روحانی در ابتدای مسوولیت خود گفت ظرف صد روز مشکلات را با مردم در میان مگذارم و میگویم مملکت را در چه وضعیتی تحویل گرفتم هر چندمصاحبه کرد اما همه چیز را هم نگفت حالا حمید روحانی ادعا میکند که روحانی وعده حل مشکلات را در صد روز داده است ببینید این فرد بقیه تاریخ انقلاب را چگونه تدوین میکند
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
البته نمیدانم اگر مردم از آقای رفسنجانی بدشون میاد بالاترین رای رو در انتخابات میاره.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
گرفتار احمد ها، محمود ها و حمید ها شدیم تو این کشور!
هر جا مشتقات احمد و محمود و حمید پیش میاد بی انصافی و آدرس غلط دادن هم پشت سرش میاد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
احمدی نژاد رفت حالا نوبت این یکی شده که با حمله کردن به ایت الله هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی خودش رو مطرح کنه. برو اقا جان خدا روزی تو رو جای دیگه حواله کنه. این حرف ها دیگه واسه مردم کهنه شده و مردم دیگه به این حرف ها اهمیتی نمیدهند.
Alirad
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
زمان احمدی نژاد کجا بودی حاج آقا؟
دلار 800 تومنی رو تا 4600 تومن رسوندن مردم احساس نداشتن ؟
هروز قیمتا بالا و پایین میشد مردم احساس نداشتن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
قربون اون تفکر بنفش روشنفکرانت. مگه مردم یعنی چهار تا نوجوان عشق آمریکا تو فرارو؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
ایا اصلاح طلبان به احمدی نژاد و علم الهدی و مصباح ودر گذشته به ارزش ها و باور های این نظام حمله نکرده بودند؟؟اونجا هم می گفتند حمله یا انتقاد مدنی یا دفاع از ازادی بیان؟
اینجاست که چهره دوروی برخی مدعیان مشخص میشه.دست به اصلاح طلبان مقدس بزنی میشه حمله..حمله حمید روحانی،حمله علم الهدی،حمله منصور ارضی و..
اما اصلاحاتی ها اصلا و ابدا و به هیچ وجه من الوجوه اهل حمله نیستند.حمله چیه؟نوچ نوچ همش ازادی بیان و انتقاد صحیح و سالمه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
نه مردم 4 میلیون طرفدار جلیلی هستند!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Australia
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
فساد در دولت به شکل‌های مختلف و برگزاری کنسرت و غیره مشخص است
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از سار کاشان
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
ایشان بجای تاریخ بافی بهتر است الف بای اخلاق و ادب را یاد بگیرد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
درودبر تو
ناشناس
Singapore
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
ظاهرا رسم شده كه افراد براى اينكه نشان دهند نمرده اند و هنوز يك نفس( هرچند قاچاقى) مى كشند يك چيزى در مورد آيه الله هاشمى بيان مى كنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
وای به حال ما و کشورمان که تاریخ نویس و دانشنامه نویس انقلاب ما به جای تحقیق و پژوهش به تهمت و افترا و دروغ و سیاست زدگی روی آورده است!!
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
وای به حال ملتی که یک نفر کشته مرده جناحی، به نوشتن یکجانبه تاریخ اش می پردازد. ای کاش آزاد مردانی پیدا شود و تاریخ واقعی این ملت را بنویسد تا درس عبرتی برای تمامی ملت ها باشد.
رحمانیان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
تمام مردم ایران و فرزندانشون آقا زاده هستند چرا فقط بچه های مسولین که اغلب هم به کشور و مردم خیانت میکنند به آنها آقا زاده گفته میشود .
این توهین به شعور و مردم هست
وارونه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
حميد جان دلبندم , با فرض اينكه حرف شما در مورد نفوذ دشمن در رده مسئولان درسته , اون وقت يعني با اين همه سازمانهاي امنيتي و اطلاعاتي فقط تو اينو فهميدي ؟؟!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
عجب !!!
سید علی
United States
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
حمله خوبه حاج حمید... به نظر من هر کی برای حق و حقوق مردم حمله کنه خوبه... اتفاقا اینجا هم دموکر ات ها به جمهوری خواه ها و بالعکس به هم حمله میکنن... کاملا سیاسی... اگر بنای حضرات سیاسی ما هم همینه پس فرقمون چیه؟!!! سوال اینه که چرا به رییس جمهور قبل حمله نکردین؟!!!... اگر رییس جمهور بعدی از حزب مطبوع حضرت عالی بود حمله بی حمله؟!!! آنچه عقل ناقص من فهمیده امام بی ملاحظه به گرایش سیاسی افراد به آنها امر ونهی یا تشویق یا تنبیه میکرد... آیا رویه شما هم همین است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
داستان این حمید «روحانی» هم مثل اون احمد «خاتمی» داره میشه
یعنی چین باید بیاد از ما الگو برداری کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
حتما سریال معمای شاه از روی دانشنامه ایشان تهیه شده!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
مردم ما چقدر ساده اند رئیس جمهوری که ما دیدیم تو مدت 100 روز مشکل خونه خودشو نمیتونه حل کنه چه برسه به کشور
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
تورم چه واژه غریبی
من طرفداری از دولت نمی کنم ولی اون وقت که دلار شد از 1000 تومن یهو به 4000 رسید و همه چی 4 برابر بود شما خارج تشریف داشتید ؟ اون وقت که بیمار رو تو بیابان رها می کردند و اونوقت که هزارتا دزدی از بیتالمال میشد شما کجا موضع گرفتید؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
لپ کلام این است مرکز ایشان بودجه اش مشکل پیدا کرده
"دولت یازدهم توجهی به فرهنگ ندارد و در 6 ماه گذشته هیچ کمکی به دستگاه‌های فرهنگی نشده و این خطر بزرگی است.‌"
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
امان از دیپورت شدن توسط مردم
اورموی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
اره داداش اینه .یک گوشه چشمی هم به حمیدآقا داشتید بدنبود
ک م
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
"دولت یازدهم توجهی به فرهنگ ندارد و در 6 ماه گذشته هیچ کمکی به دستگاه‌های فرهنگی نشده"

پس نوندونیتون داره قطع میشه
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
اقا زاده واقعی کسی هست که فرزندش را با لقمه ودرامد حلال بزرگ وتحصیل کرده . گفته اقای رحمانیان 8:19 بسیار منطقی هست.در ضمن عده بی سواد ونادان به افراد بالای شهر میگویند اعیان واشراف .در حالیکه بیشترین انسان های با شرف و اصل ونسب دار در منطقه پایین شهر هستند.
زائری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
این حرفها کهنه شده است و کشور دار د روبه پیشرفت پیش می رود نمونه تولید گندم .....
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
چند نکته پیرامون سخنان جناب حمید روحانی:
1- گفته اند: دولت‌ ‌به مردم وعده‌های مختلف مانند رفع مشکلات اقتصادی در ۱۰۰ روز، رفع همه مشکلات با برجام و یا تک رقمی شدن تورم را داد‌؛ اما مردم فشار گرانی و چند برابر شدن قیمت‌ها را احساس می‌کنند.
پاسخ: تورم 44 درصدی دولت پاکدست!! به 8 درصد تقلیل یافته است؛ شما ناراحتی؟ اینکه گفته ای دولت وعده حل مشکلات اقتصادی را در 100 روز داده است؛ و یا گفته تمام مشکلات اقتصادی با برجام حل می شود؛ دروغی است که مخالفین دولت بافته اند؛ ارمغان شما برای مردم تحریم و تحقیر بود؛ و نتیجه برجام لغو تحریم ؛ به رسمیت شناخته شدن انرژی هسته ای؛ و ... بوده است.
2- اینکه گفته ای دولت توجهی به فرهنگ ندارد؛ این هم خلاف واقع است؛ رئیس دولت پاکدست که از حمایت امثال شما بهره مند بود؛ فرهنگ مملکت را تا آنجایی پیش برد؛ که می گفت چاوز ظهور خواهد کرد!! در دولت روحانی خبری از این خرافات نیست!
3- گفته ای: هاشمی به این روز افتاده است: کدام روز؟ نتایج انتخابات را فراموش کرده ای؟ هاشمی 30 نفر را برای مجلس و 16 نفر را برای خبرگان در تهران معرفی کرد و همه از مردم رأی گرفتند و خودش هم نفر اول شد؛ اگر منظورتان محرومیت از نماز جمعه و امثال آن است باید از شما و همفکران شما پرسید که چرا مردم و کشور را از چنین موهبتی محروم کرده اید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
این مملکت مشکلاتش نه با 100 روز بلکه با 100 سال هم حل نخواهد شد و این عدم حل شدن مشکلات هم خیلی ربطی به رئیس جمهور نداره و به طور کلی مشکل بسیار بزرگتر از این حرف ها است. برای یک مثال کوچک می توان به مشکلات ایجاد شده در کنسرت مشهد، قم و یزد اشاره نمود. البته این یک مشکل، بسیار کوچک است!!!
ناشناس
United States
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
عزیز من حالا که 3 میلیون سال حل این مشکلات زمان میبره موقع رای آوردن بعنوان شعار ازش استفاده نکنین. اول اونجوری میگی بعد که رای آوردی صد و هشتاد درجه همه حرفات عوض بشه. اسم اینکارو چی میذارن؟ بعد دوباره توقع داری مردم گول شعارهای دفعه بعد رو بخورن؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
جناب حمید روحانی
نخبگان جامعه ایرانی، خیلی خوب شما را می شناسند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
تورم چه واژه غریبی
من طرفداری از دولت نمی کنم ولی اون وقت که دلار شد از 1000 تومن یهو به 4000 رسید و همه چی 4 برابر بود شما خارج تشریف داشتید ؟ اون وقت که بیمار رو تو بیابان رها می کردند و اونوقت که هزارتا دزدی از بیتالمال میشد شما کجا موضع گرفتید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی! چرا یکبار دوستان یک گزارش از کارکرد بنیاد تحت خوذشان ارائه نمی دهند و سرشان در کارهای دیگران است. ایشان بفرمایند اساسا حضور ایشان و بنیاد تحت امرشان بود و نبود و کارکرش چیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
دسته‌گل‌های دو محمود
کد خبر: ۲۹۱۴۷۱
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
قصه‌هاي «محمود» و تيمش همچنان ادامه دارد و تمام هم نمي‌شود. يك نشست خبري بهانه‌اي مي‌شود كه همه آنچه در دولت احمدي‌نژاد و رياست محمود بهمني بر بانك مركزي بر اقتصاد ايران گذشته مرور شود. يكي، دوتا نبوده و چند روز پيش هم دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفته كه پرونده محمود بهمنی در ماجرای تخلف‌هاي بابک زنجانی هنوز باز است. گزارش پيش‌رو بازخواني بخش بزرگي از تخلف‌هاي بانكي است كه در دوره محمود بهمني رخ داد.!!
آقای سید حمید روحانی به این موارد بلد نیست اشاره کند؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
آدم از این همه مظلومیت و ستمدیدگی اکبر آقا و فرزندان دسته گلش اشکش درمیاد
ببخشید من دیگه بیشتر از این نمی تونم صحبت کنم
بهرنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
وقتی افرادی مثل تو بشن متولی امور فرهنگی، نباید هم اتفاق مثبتی توی فرهنگ این مملکت رخ بده!!!
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
با سلام: فرارو (صفای شهامت وسرعت انتشارت) رسانه مشرق وپارسینه باید ازشما اموزش بگیرند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
آقای حمید روحانی ، هم می خواهذ با توهین به آیت الله هاشمی :
هم خودش مطرح کند و هم به نان نوایی برسد.
دیگه حرفی با گفتن ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
هاشمی مرغ عروسی و عزا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
اینکه ادعا میکنید روحانی وعده داده بود مشکلات اقتصادی کشور را صدروزه حل کند دروغی بیشرمانه است که افرادی مثل تو هی تکرار میکنند تا به جای واقعیت جا بزنند؛ روحانی هیچوقت چنین حرفی نزد چیزی که گفت این بود که صد روزه گزارشی از وضعیت کشور می دهد و تورم را هم پایین می آورد که همین کار را هم کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
حمله ی فرارو به حمید روحانی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
ماجراهای هاشمی و خاندان ش، اظهر من الشمس.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
میشه بفرمایید بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی یعنی چکاره هست کارش چی هست تا حالا چه کارایی کرده ؟؟؟
علی بصیرت پور
Germany
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
درود و تحیت بر حاج حمید رسایی عزیز پرچم دار مبارزه با تزویر و اشرافیت و چاپلوسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
حمله ی فرارو به حمید روحانی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
هر کسی کسب و کاری دارد - این هم همین را مامور شده است
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین