bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۰۸۷۲

شجریان مصاحبه با وطن امروز را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۸۸


فرارو- محمدرضا شجریان گفتگو با روزنامه وطن امروز را تکذیب کرد و آن را اقدامی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی دانست.

به دنبال انتشار گفتگویی با استاد آواز ایران در روزنامه صبح امروز "وطن امروز" به مدیر مسئولی مهردادبذرپاش معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، سایت فرهنگی و هنری"دل آواز" وابسته به استاد محمد رضا شجریان در خبری  این مصاحبه را تکذیب کرد.

در این تکذیبیه آمده است: در حالی که استاد محمدرضا شجریان برای تور کنسرت های اروپایی در آلمان به سر می برند، روزنامه "وطن امروز" در اقدامی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی اقدام به چاپ مصاحبه ای اختصاصی! با ایشان نموده است. 
 
بدین وسیله اعلام می دارد استاد محمدرضا شجریان هیچ گونه مصاحبه ای با هیچ نشریه، روزنامه، خبرگزاری و رسانه ای از جمله روزنامه "وطن امروز" نداشته اند. 

گفتنی است در چند ماه اخیر شجریان به خاطر اعتراض به صدا و سیما برای پخش سرود های میهنی اش در ایام انتخایات و وقایع پس از آن و شکایت از روزنامه کیهان به شدت از سوی رسانه های دولتی مورد انتقاد و گاه توهین قرار گرفته است. 

انتشار گفتگوی خیالی با روزنامه حامی دولت را می بایست در ادامه این فشار ها دانست. 

با این همه محبوبیت استاد پس از وقایع چند ماه اخیر و موضع گیری های ایشان بشدت افزایش یافته است به طوری که آلبوم تازه "رندان مست" دو روز پس از انتشار نایاب شده است .

گفتنی است "دل آواز" چند روز قبل نیز گفتگوی منتشر شده ای از استاد را تکذیب کرد و از علاقمندان خواست حتما اخبار استاد را از طریق این سایت پیگیری کنند.

برچسب ها: شجریان وطن امروز
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین