bato-adv
کد خبر: ۳۱۷۴۷۱

پایان خواب‌های رنگی برای وزنه‌برداری

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
با برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، تاماش آیان برای 4 سال دیگر رییس فدراسیون جهانی شد.

به گزارش خبرآنلاین، تمام شد.تمام خواب هایی که فدراسیون وزنه برداری دیده بود در همان حد و اندازه خواب و رویا باقی ماند و بس. چند ماه قبل و در مسابقات جوانان جهان در تایلند بود که داود باقری نایب رییس فدراسیون وزنه برداری حرف های خوبی را به زبان می آورد.او از این می گفت که کار تمام است و اگر کمی حمایت های دولتی باشد علی مرادی می تواند به عنوان رییس فدراسیون جهانی بر جایگاه تاماش تکیه بزند!کدام جایگاه؟ جایگاهی که شش دانگ به نام آیان است و با پول،با لابی و با قدرتی که دارد هرگز از آن پایین نمی آید؟

در سرزمینی که رعیت گوش به فرمان کدخدا هستند و امر،امر او است شرط بندی روی اسب بازنده کاملا مشخص است که چه عواقبی به همراه دارد.آیا واقعا با کلام و اینکه کشورهایی مثل ایتالیا، بلاروس و روسیه می آیند به ما رای می دهند و در جبهه آیان قرار نمی گیرند سند معتبری است برای اینکه علی مرادی رییس فدراسیون جهانی شود؟ واقعاً چرا مشاوره های غلط به رییس فدراسیون او را در گودالی قرار داد که حالا بیرون آمدن از آن از سخت ترین کارهای روزگار است؟ در انتخاباتی که مشخص بود برنده اش چه کسی است و نفر ایتالیایی از شانس پایین تری برخوردار است تیم ایران به سمتی رفت که کمترین شانس را داشت.ریسک بزرگ را انجام داده ایم و حالا باید منتظر آینده باشیم.

آینده ای که می شود پیش بینی اش کرد.آیان همیشه رابطه اش با ایران خوب بوده است و در یکی دو مقطع شاید جلوی فدراسیون ایستاده باشد اما ورق زدن تاریخ نشان می دهد که بیشتر مشکلاتی که او درست کرده مشکلات شخصی بوده است.

گیر او با افرادی است که در تیمش نیستند و حالا که این غول وزنه برداری دوباره رییس وزنه برداری شده این احتمال وجود دارد که دوباره ضربه زدن هایش به وزنه برداری ایران را شروع کند.باید حواس مان حسابی جمع باشد و باید هوشیار بود که خطر در کمین است.

بهتر است عوامل فدارسیون به خصوص کسانی که در رویا حمایت سایر کشورهای اروپایی از ایران را می دیدند از خواب بیدار شوند و برای اینکه بیش از این ضربه ای به وزنه برداری کشور نخورد تلاش خودشان را چند برابر کنند.علی مرادی هم باید به این توصیه گوش کند که بهتر است حداقل از افرادی مشاوره بگیرد که اولا ولع سفر و مسافرت های خارجی نداشته باشند و ثانیا با مشاوره های درست، فدراسیون را به سمتی هدایت کنند که در انتخابات اینچنینی مشت هایمان از قبل باز نشده باشد و آدم هایی که سال ها زیر دست خود مرادی کار می کردند حالا دبیر کل نشوند و در مسابقات مهم سر وزنه برداران ایران را نبرند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو