bato-adv
bato-adv

محصولات معاونت امور فرهنگی حوزه در نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
غرفه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در دو بخش اینترنتی و منشورات به معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازد.
 
به گزارش ایکنا، حجت‌ااسلام و المسلمین علیرضا ناظمی‌زاده مسئول غرفه معاونت تبلیغ حوزه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در خصوص فعالیت این غرفه گفت: محصولاتی که در این جا به مخاطبین ارائه می‌کنیم مشتمل بر چند بخش است، سایت‌های اینترنتی و بخش منشورات که شامل مجله مبلغان و کتاب‌هایی است که انتشارات مجله مبلغان منتشر کرده است. 

ناظمی‌زاده افزود: در بخش سایت‌های اینترنتی ما سه سایت اصلی داریم، اولی سایت «ذی‌طوی» است که اطلاع رسانی می‌کند. این سایت در خصوص تحقیقات دینی در حوزه دانشگاهی و حوزوی است. تمام موضوعات را تقسیم‌بندی کرده و مناسبات مذهبی را پوشش می‌دهد، همچنین محتوای مجله علمی مبلغان نیز در این سایت قابل دسترس است. 
مسئول غرفه معاونت تبلیغ حوزه افزود: سایت دیگر سایت بین‌المللی رهروان ولایت است. این سایت به جز فارسی در ده زبان زنده جهان در همه موضوعات دینی به تولید محتوا می‌پردازد. احکام اخلاق قرآن مشاوره ازدواج، ولایت و ... را شامل می شود. محتوای این سایت توسط مخاطبان تهیه می‌شود و پس از داوری کارشناسان سایت بر روی این پایگاه اینترنتی قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: این سایت انجمن گفتگو هم دارد که مخاطبان سوالات خود را می‌گذارد و به صورت «آف‌لاین» به آنها پاسخ داده می‌شود. همچنین این سایت در خصوص مشاوره ازدواج و خانواده به سوالات پاسخ می‌دهد و در این زمینه استقبال خوبی نیز از مطالب ان به عمل می‌آید و بخش پربازدید این سایت است. 

وی تصریح کرد: زبان‌های این سایت شامل انگلیسی، هندی، چینی، اردو و ... از جمله زبان‌های این سایت است. همچنین ما سایت اشتراک‌گذاری عکس و فیلم داریم که دوستان در موضوعات مشخص در صفحه خود عکس و فیلم قرار می‌دهند. همچنین این امکان دارد که دوستان در شبکه‌های مختلفی اجتماعی که حضور دارند در این سایت معرفی کنند. 

ناظمی‌زاده با بیان اینکه سایت دیگر سایت فرق و ادیان و مذاهب است، گفت: این سایت به صورت تخصصی به ادیان و مذاهب می‌پردازد. چند خصوصیت دارد این سایت یکی اینکه همه مکاتب و ادیان را به صورت تفکیکی را با بیش از ۴۰۰۰ مقاله تولیدی و تخصصی توسط نویسندگان کارشناس در هر بخش معرفی می‌کند. 

وی ادامه داد: همچنین این نویسندگان در ذیل هر بخش به سوالات در خصوص ادیان و مذاهب جواب می‌دهند. این سایت کتابخانه بسیار غنی هم دارد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین