bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۵۴۸۵

سیل در شمال خراسان؛ پناه گرفتن مردم در ارتفاعات

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از وقوع سیل در درگز، چناران و کلات نادری خبر داد و گفت: حادثه‌دیدگان در ارتفاعات چهلمیر پناه گرفته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از وقوع سیل در درگز، چناران و کلات نادری خبر داد و گفت: حادثه‌دیدگان در ارتفاعات چهلمیر پناه گرفته‌اند.
 
به گزارش مهر، حسن نوری در آخرین گزارش خود از سیل در استان خراسان رضوی، اظهارداشت: این حادثه شهرستان های درگزه، چناران و کلات را تحت تاثیر قرار داده و محور های درگز - کلات، درگز - قوچان و درگز - چهلمیر به دلیل وقوع سیا مسدود شده‌اند.
 
وی با اعلام اینکه تیم های ارزیاب اورژانس به مناطق سیل زده اعزام شده اند، افزود: حادثه دیدگان در ارتفاعات منطقه چهلمیر پناه گرفتنه اند و تیم های ارزیاب در حال ارزیابی روستاهای آسیب دیده هستند.
 
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور ادامه داد: حادثه در روستای تیرگان درگز منجر به فوت یک مرد هفتاد ساله شده است.
 
نوری همچنین درباره سیل در استان خراسان شمالی، گفت: شهرستان راز و جرگلان از این حادثه متاثر شده‌اند.
 
وی با اعلام گرفتار شدن یک خودروی پراید در مسیر سیلاب در منطقه غلامان، افزود: یک خانم ۴۵ ساله در این حادثه جان باخته و سه مصدوم به درمانگاه شهر غلامان اعزام شده‌اند.
 
به گفته نوری، از سه مصدوم اعزامی یک مرد ۲۶ ساله درمان و از درمانگاه ترخیص شده اما یک دختر ۱۳ ساله و یک پسر ۱۱ ساله به دلیل شدت جراحات به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد انتقال یافته‌اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
لطفا خواهش میکنم پیگیری کنید آیا هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرده و هشدار داده بود که مردم تو روز تعطیلی که این حادثه رخ داده نرن نزدیک رودخونه ها یا مثل اغلب اوقات فقط تذکر داده!! آخه والا ظلمه که به خاطر یه بارون رگباری که خیلی کم تو این مناطق خشک خراسان رضوی میباره جون چند نفر گرفته بشه.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
اگه تو تهران یه آب گرفتگی هم بشه کل رسانه ها پخشش میکنن. آخه یکم همدردی و انصاف به خرج بدین و تصاویر خسارات جانی و مالی این مناطق محروم و پخش کنید تا لااقل یه چند نفری از مسئولین ببینند بلکه پشت گوش نندازن امداد و بازسازی این نقاط رو....ما تو این سیل دست کم 10 هموطنمون رو از دست دادیم.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲
مجله فرارو