bato-adv
کد خبر: ۳۲۶۴۶۲

خواننده رپ به قتل ناپدری‌ خود اعتراف کرد

خواننده رپی که بعد از ظهر امروز (شنبه) به اتهام قتل ناپدری‌ خود بازداشت شده بود، دقایقی پیش به ارتکاب قتل اعتراف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
خواننده رپی که بعد از ظهر امروز (شنبه) به اتهام قتل ناپدری‌ خود بازداشت شده بود، دقایقی پیش به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت به ایسنا اعلام کرد که این خواننده حوالی ساعت ۲۰:۱۵ امروز در جریان بازجویی‌های تخصصی به قتل همسر مادرش اعتراف کرده و مدعی شد که قصد داشته از مادرش در برابر آزار و اذیت ناپدری حمایت کند.

حمیدرضا ۲۴ ساله در اعترافاتش به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: برادرم از آمریکا با من تماس گرفته و گفت که ناپدری‌ام مادرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است و من که از درگیری او با مادرم خشمگین شده بودم، به سرعت خودم را به خانه‌اش در محدوده خیابان شیخ‌بهایی رسانده و به این اقدام ناپدری‌ام اعتراض کردم.

این خواننده رپ در ادامه اعترافاتش گفت: با ناپدری‌ام درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم.

پیش از این سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ به ایسنا گفته بود که مقتول که پیرمردی ۶۶ ساله بوده در بیمارستان به دلیل اصابت جسم سخت به سرش و شکستگی جمجمه فوت شده اما پیش از آن، گفته بود که پسر همسرش با او درگیر شده است.

حمیدرضا در اعترافات اولیه منکر هر نوع درگیری با ناپدری‌اش شده و ادعا کرده که تنها مادرش را از خانه خارج کرده و دیگر اطلاعی از قتل ناپدری ندارد.

ناشناس
United States
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
چرا اسم ایشان اینقدر سریع رسانه ای شد؟ اسم متجاوزین و مجرمین خطرناک را نمی بریم ولی اسم و رسم این بنده خدا نیم ساعته روی همه خبرگذاری ها بود!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
هنوز که هنوز است اسم آن بازیگری که یک پاکبان شهرداری را در بزرگراه فلان زیر گرفت اعلام رسمی نشده است و معلوم نیست آن پرونده چه سرنوشتی پیدا کرده!!! حالا پرونده های مفاسد بزرگ و نورچشمیها که جای خود دارد!
ناشناس
United States
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
بیچاره یک عصبانیت ناگهانی باعث شده زندگی این جوون به اینجا کشیده بشه. امیدوارم اولیای دم شرایط جوانی و استرس ایشان را درک کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
وقتی میگیم طلاق مفسده داره و هزار و یک داستان پیش میاد یک عده میگن نه خیلی هم خوبه و براشون شده آب تفریح !!!
ناشناس
United States
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
خوب استاد عزیز اگر این زوج از هم به راحتی طلاق می گرفتند و قوانین پشتیبان این مادر بود نیاز به درگیری پسر ایشان و اتفاقات پیش آمده هم نبود!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
ناشناس 11:08 ! این زوج، بعد از طلاق از همسران اولیه شان ازدواج کرده بودند! اگر آن طلاقهای اولیه صورت نمیگرفت که این ازدواح نامناسب و قتل پیش نمی آمد! متوجهی؟ آن جوان رپر هم گفته که از طلاق والدینش آشفته شده بود.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶
مجله فرارو