bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۹۵۹۵

واکنش رحمتی و جباری به اخراج از استقلال

جباری در واکنش به این سوال خبرنگاران که چرا از منصوریان بیشتر حمایت می‌کرد، بیان کرد: ما هنوز منتظر موضع رسمی هستیم و بعد از آن صحبت می‌کنیم
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
دو کاپیتان استقلال این باشگاه را تلویحا به افشاگری تهدید کردند.
 
به گزارش ایسنا، مجتبی جباری و مهدی رحمتی بعد از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شدند. ابتدا مجتبی جباری به خبرنگاران گفت: آقای توفیقی پیامک دادند که من و رحمتی در تمرین حاضر نشویم. به ما گفتند به این جا بیاییم و در جلسه هیات مدیره حاضر شویم ولی تا الان خبری نشده و الان هم داریم این‌جا را ترک می‌کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل استقلال او و رحمتی هستند، بیان کرد: باید همین‌ها را بگویند. منتظریم باشگاه بگوید چرا در تمرین حاضر نشویم.
 
مهدی رحمتی بعد از سوال مشابه خبرنگاران بیان کرد: نظر من هم مثل مجتبی است و حرف‌های بیشتر را اجازه دهید بعدا بزنیم.
 
در ادامه جباری در واکنش به این سوال خبرنگاران که چرا از منصوریان بیشتر حمایت می‌کرد، بیان کرد: ما هنوز منتظر موضع رسمی هستیم و بعد از آن صحبت می‌کنیم. من پیش‌پیش نمی‌خواهم صحبت کنم. تا الان هم بی‌احترامی کرده‌اند و این کارشان بی‌جواب نمی‌ماند.
 
در ادامه رحمتی گفت: ما هم سوالات زیادی داریم و اگر جواب گرفتیم، به شما هم می‌گوییم.
 
وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا درگیری‌ای میان او و دیگران در استقلال پیش آمده گفت: بعدا در این باره صحبت می‌کنیم.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
مهدی رحمتیو انداختن جلو که بدهی های میلیاردی استقلال که هدیه مدیران قبلی است و بقیه گند و کثافط کاری هاشون پوشیده بشه و فراموش بشه.....مهدی رحمتی همون ادمیهه که پارسال اگر نبود تیم نایب قهرمان نمیشد.
پرسپوليس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
استقلال فصل پيش با يك تيم جوان از انتهاي جدول تا بالا آمد كاري كه دو فصل پيش پرسپوليس كرد و پس از آن سعي در حفظ استخوان بندي تيم كرد كه البته نتيجه هم گرفت اما استقلال بلافاصله دست به تغييرات اساسي زد در كمال تعجب!!!!!!! در هر سه خط خريدهاي كلان انجام داد و ميانگين سني تيم را هم بالا برد. لذا به عقيده من هم كادر فني و هم مديريت نشان داده اند كه دچار ضعف منطقي هستند كه نتيجه اش هم گريبانگير تيم شد. حالا هم كاملاً مشهود است كه بدون تمركز و با دست پاچگي عمل مي كنند و سعي دارند تقصير را گردن ديگران حواله كنند. به اميد اينكه هر چه زودتر استقلال را بالاي جدول ببينيم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
یه مشت بازیکن بی نام نشان از دوقوزآباد سفلا آورده که پای چپ راستشون بلد نیستند بعد بهترین با تجربه ترین بازیکنان تیم کنار گذاشته بازی رو هم 2 بر صفر باختند پس نشون میده مشکل از جباری رحمتی نیست جوون گرایی بی نام نشان ها پدر استقلال در آوردند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین