bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۴۱۷۳۴
دادستان کل کشور:

عده‌ای ماموریت دارند دستگاه‌های منصوب رهبری را بکوبند

دادستان کل کشور خواستار تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در دستگاه قضایی شد و گفت: باید با تلاش و همت بسیجی وار، روز به روز به قوه قضاییه صد در صد انقلابی نزدیک شویم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۶

فرارو- دادستان کل کشور خواستار تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در دستگاه قضایی شد و گفت: باید با تلاش و همت بسیجی وار، روز به روز به قوه قضاییه صد در صد انقلابی نزدیک شویم.

منتظری دادستان کل کشور در نشست معاونان عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان بسیج قوه قضاییه با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) وتبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، به نقش و جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی و لزوم ولایت پذیری محض از ولی ققیه اشاره کرد و گفت: هر کسی باید در هر مقام و جایگاهی که هست یک ملاک و معیار حرکت برای خودش داشته باشد تا بتواند با تکیه بر او در مسیرهای سخت و دشوار زندگی از خطر انحراف و لغزیدن رها و دور شود.

  • خداوند تکمیل دین را توام با پذیرش ولایت دانسته است و در واقع اسلام منهای ولایت کامل نیست و دین اسلام، این نعمت الهی وقتی کامل می شود و موجب کمال می شود که با ولایت پذیری همراه باشد.
  • البته تبعیت از ولایت فقیه تنها به حرف و گفتار نیست و در عمل باید تبلور یابد. کسی که مدعی تبعیت از ولایت فقیه است و ولی فقیه را رشحه ای از رشحات امام معصوم می داند باید همواره به شاخص‌ها و ویژگی‌های یک پیرو واقعی و یک بسیجی تابع ولی فقیه که در کلام حصرت امام و مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است توجه جدی و همیشگی داشته باشد.
  • تبعیت از ولی فقیه دارای زیربنا و حجت شرعی است. مهمترین ویژگی بسیج و بسیجی همین تبعیت محض از ولی فقیه است.
  • صادقانه و واقع بینانه اگر بخواهیم نگاه کنیم باید بگوییم که قوه قضاییه هنوز با صد در صد انقلابی بودن فاصله دارد و کسی که باید این روحیه را در دستگاه قضایی تقویت و به آن کمک کند نیروی خالص بسیجی است؛ چرا که صد در صد انقلابی بودن تاکید و خواسته مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی است که درباره هیچ نهاد دیگری از سوی ایشان به این صراحت مطرح نشده است؛ بنابر این این موضوع برای ما حجت است.
  • قاضی و کارمند انقلابی هیچگاه خود را در معرض لغزش و خطا و دریافت رشوه، سفارش و توصیه قرار نمی‌دهد و همواره با قاطعیت در مقابل آن می‌ایستد.
  • چقدر توانسته ایم روحیه بسیجی را در دستگاه قضایی و جامعه گسترش دهیم. باید ببینیم چه مسیری را باید برویم و چه برنامه‌ای را اجرا کنیم که چهره دستگاه قضایی چهره مطلوب‌تری باشد و بتوانیم در مقابل این همه هجمه و توطئه‌ای که علیه دستگاه قضایی می شود تا چهره قوه قضاییه را نامطلوب جلوه دهند، چهره خوبی از این دستگاه را به جامعه نشان دهیم.
  • -با اشاره برخی هجمه ها و سخنان علیه دستگاه قضایی از سوی برخی افراد که امروز نقش اپوزوسیون را دارند -کسانی با بزرگ بینی و دروغ های مخرب قصد دارند به دستگاه قضایی ضربه وارد کنند. عده‌ای هم ماموریت دارند دستگاه های منصوب رهبری را بکوبند.
  • شما ببینید رسانه های بیگانه چقدر دستگاه های منصوب رهبری را می کوبند و انواع واقسام دروغ ها و تهمت ها را به این دستگاه ها از جمله قوه قضاییه نسبت می دهند؟
  • البته نمی گوییم در قوه قضاییه و دستگاه های دیگری که منصوب رهبری هستند اشکال و ضعف نیست اما ببینید که چگونه این دستگاه ها را سیبل کرده و آماج حملات خود قرار داده اند.
  • در چنین شرایطی وظیفه شما بسیجیان بسیار سنگین است و باید تلاش کنید هرچه قدر می توانید مجموعه دستگاه قضایی را به سمت انقلابی بودن سوق و روحیه بسیجی را توسعه دهید.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv