bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۵۰۵۲۴

فیروزآبادی: ما از باطن احمدی‌نژاد خبر نداشتیم

او كه زماني خواستار مدون‌شدن افكار احمدي‌نژاد شده بود و حتي از رئيس سابق دولت مدال هم گرفته بود، حالا گفته است از باطن او خبر نداشته است!
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

او كه زماني خواستار مدون‌شدن افكار احمدي‌نژاد شده بود و حتي از رئيس سابق دولت مدال هم گرفته بود، حالا گفته است از باطن او خبر نداشته است!

به گزارش شرق، سرلشكر فيروزآبادي، رئيس سابق ستاد كل نيروهاي مسلح در مصاحبه‌اي با خبرگزاري فارس كه ويدئوي آن ديروز منتشر شد، گفته است: «حقیقت را باید گفت؛ می‌گویند مهندس موسوی گفته من از باطن احمدی‌نژاد خبر داشتم... ولی ما از باطنش خبر نداشتیم...».

سیدحسن آقایی‌فیروزآبادی كه ٢٧ سال رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح بود، در سال ١٣٣٠ در مشهد متولد شد در حالی که خانواده‌اش اهل یزد بودند. تحصیلات خود را تا مقطع دکترا در مشهد گذراند و در سال ١٣٥٩ وقتی ٢٩ سال داشت، مدرک دکترای دامپزشكي‌اش را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت کرد. فیروزآبادی از سال ٦٤ به معاونت امور دفاعی نخست‌وزیری منصوب شد و در هشت سال جنگ نیز مسئولیت‌هایی نظیر جانشینی نخست‌وزیر در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، ستاد امداد و درمان جنگ کشور، امور پناهگاه‌ها و دفاع غیرعامل، پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای، مهندسی صنعتی جنگ، کمیته ساخت موشک زمین به زمین و... را برعهده گرفت.

فیروزآبادی در چهارم مهرماه ٦٨ به فرمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به ریاست ستاد فرماندهی کل قوا منصوب شد. یک‌سال‌واندی پس از انتصاب فیروزآبادی، در تاریخ ٢٥ دی ماه ٧٠، بنا بر فرمان رهبری، «ستاد فرماندهی کل قوا» به «ستاد کل نیروهای مسلح» تغییر نام داد...و رئیس این ستاد از شخصیت حقوقی «رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح» مندرج در اصل صد‌و‌هفتادوششم قانون اساسی (اصل مربوط به شورای عالی امنیت ملی) برخوردار شد.

چهار سال بعد، در آستانه روز ارتش یعنی در ٢٨ فروردین ٧٤ و در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب، درجه «سرلشکری» به همراه ٩ سال ارشدیت به حسن فیروزآبادی اعطا شد. او گفته است: «در ابتدا قرار بود من برای چند سال در این سمت مشغول باشم اما بعد از ١٥ سال به خاطر بیماری قلبی و کلیوی به حضرت آقا عرض کردم بدنم ضعیف است و ١٠ نفر را برای این مسئولیت به ایشان معرفی کردم اما حضرت آقا فرمودند شما هنوز جوانید و باید مقاومت کنید. پنج سال گذشت و نامه‌ای تنظیم کردم و ١٠ نفر را با کارنامه‌هایشان خدمت آقا معرفی کردم اما باز هم ایشان گفتند فعلا شما بمانید». فيروزآبادي تيرماه ٩٥ جاي خود را به سرلشكر باقري داد.

آن روزها با احمدي‌نژاد
سال ۱۳۸۷ مقارن با اعطاي نشان عالي «استقلال» از سوي احمدي‌نژاد به فيروزآبادي، او همان زمان خواستار تدوین اندیشه‌های احمدي‌نژاد شده و گفته بود: «افکار و اندیشه‌های دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور کشورمان دارای جنبه‌های راهبردی حائز اهمیتی است و لذا وظیفه علما و اندیشمندان و استادان دانشگاه‌ها و به‌ویژه دانشگاه عالی دفاع ملی است که این افکار را مدون کنند و به غنای علمی کشور بیفزایند.

از آنجا که یکی از مبانی اصلی ساختار مدیریتی نظام ما در چارچوب حرکت‌های ارزشی عدالت‌خواهانه و توجه ویژه به قشرهاي آسیب‌پذیر و محرومین بنا شده ‌است، در این قسمت نیز افکار و اندیشه‌های راهبردی احمدی‌نژاد از ظرفیت‌های بالایی در راستای پیشبرد امور انقلاب برخوردار است و باید به گونه‌ای طراحی شود که مدیران، برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران کشور برنامه‌های خود را در راستای همین نگاه نو پایه‌گذاری و هماهنگ کنند».

او يك سال بعد هم از سوي احمدي‌نژاد، رئيس كميته دائمي پدافند غيرعامل شد. در نامه احمدي‌نژاد خطاب به او آمده بود: «جناب‌عالي را كه از سوابق و تجارب ارزنده برخوردار هستيد، به عنوان «نماينده ويژه رئيس‌جمهور و رئيس كميته دائمي پدافند غيرعامل كشور» منصوب مي‌نمايم». احمدي‌نژاد از فيروزآبادي خواسته بود كه گزارش‌هاي منظم و ادواري به او ارائه كند. فيروزآبادي هم در پاسخ به نامه احمدي‌نژاد نامه مطول تشكرآميزي نوشت و احمدي‌نژاد را افتخار ملت ايران ناميد.

در نامه او هم آمده بود: «نزديك چهار سال هدايت سكان مديريت عالي اجرائي ايران عزيز، اين كشتي نوربنيان در تلاطم‌هاي جهان، نشان از رهروي و تلاش صادقانه خستگي‌ناپذير و خردمندانه حضرت عالي دارد. افتخار ملت مسلمان و انقلابي ايران، دلير فرزانه‌اي مجاهد و صادقي خدوم است كه افتخار وي جلب رضايت خاطر ولي امر مسلمين و هويت او برخاسته از تأييد ملتي است كه چوناني هم او را لياقت بخشيده و در كنارش طي طريق كرده‌اند... افتخار ملت شهيدپرور و انقلابي ايران، حمايت از دلاورمردان شجاع و باصلابت است كه همچون بنياني مرصوص، مديريتي راهبردي و قاطعانه را در مسير اعتلاي تمدن پرافتخار كشور ترسيم و تصوير نموده‌اند و در اجراي آن جوانمردانه و با عمل انقلابي جهاد نموده‌اند... به يقين جامعه انديشمند و فرهيخته ايراني فراموش نخواهند كرد كه چگونه آن خادم صديق ايران اسلامي در دوره مسئوليت اجرائي خويش، خودباوري و اعتمادبه‌نفس ملي را بارور ساخته و جوانان دانشمند و خلاق كشور را به توليد قدرت علمي و توسعه فناوري و صنعت در بخش‌هاي اقتدارآفرين ملي مجدانه پشتيباني كردند».

اين روزها عليه احمدي‌نژاد
اخيرا حميد بقايي مدعي شده كه برخي چهره‌هاي سرشناس نظام از احمدي‌نژاد به عنوان حق شركت در جلسه، سكه هديه گرفته‌اند. سرلشكر فيروزآبادي هم يكي از اين افراد به ادعاي بقايي بود. حمید بقایی در واكنش به اتهامات قضائی مطرح‌شده علیه خود مبنی بر پرداخت «پاداش‌ها و هدایای خارج از قانون به افراد» از پرداخت پنج سکه طلا به هر یک از مقام‌های حاضر

در جلساتی سخن گفته بود که «در اوج تحریم‌ها تا پاسی از نصف شب» در ریاست‌جمهوری تشکیل می‌شده است.
حبیب‌الله جزءخراسانی، ذی‌حساب نهاد ریاست‌جمهوری در دوره احمدی‌نژاد هم، «سندی» را در مورد پرداخت سکه به برخی مقامات منتشر کرده بود، اما هفتم آذرماه دفتر فرماندهی کل سپاه ادعای دریافت سکه از سوی آقای جعفری را «مضحک و کاملا کذب» دانسته و اعلام کرد: «معاونت حقوقی سپاه با طرح شکایت رسمی، این تهمت و اقدام خلاف اخلاق را دنبال خواهد نمود».

بهمن ٩٦ سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، درباره احمدي‌نژاد گفت: «ما نباید احمدی‌نژاد را از فعالیت سیاسی منع کنیم. او دوبار رئیس‌جمهور شده و طبیعی است که دلش می‌خواهد باز هم رئیس‌جمهور شود. مگر آقای هاشمی تا آخر عمرش تلاش نمی‌کرد رئیس‌جمهور شود؟ آقای هاشمی که هم عاقل‌تر، سیاس‌تر و فهیم‌تر از احمدی‌نژاد بود. ایشان هم دلش می‌خواست رئیس‌جمهور شود. بالاخره این حوزه، اختیارات و امکانات عظیم، میدان بزرگ و مقام بالایی است. بنابراین هرکسی ممکن است برای اینکه به اینجا برسد انگیزه داشته باشد... احمدی‌نژاد با نصب مشایی و نگه‌داشتن او نشان داد که ولایت‌مدار نیست. از وقتی احمدی‌نژاد خلاف نظر آقا، مشایی را نگه داشت و بعد رفت در خانه نشست که مسائلش هنوز قابل طرح نیست، پایگاه اجتماعی‌اش را در بین حزب‌اللهی‌ها از دست داد». فيروزآبادي در ادامه همين گفت‌وگوي اخير خود با فارس همچنين گفته است: «در جلسه شورای‌عالی امنیت ملی من محکم به آقای احمدی‌نژاد اعتراض کردم که چرا شما رفتید و اجتماع میدان ولیعصر را تشکیل دادید و آن حرف‌ها را زدید؟ شما که رئیس‌جمهور شده بودید، می‌رفتی می‌نشستی و کارت را می‌کردی. چرا مردم را تحریک می‌کنید؟ این موضوع در شورای‌عالی امنیت ملی هم مطرح شد، اما ببینید هر دو طرف آمدند و عداوت را به درون ملت تزریق کردند و این مصیبت کمی نبود. آقایان رفتند خانه‌هایشان اما مردم در خیابان آواره و ملتهب بودند که رأی ما چه شد؟».

او در ادامه هم گفته است: «... وزرای دور اول او، افراد خوب و کارآمدی بودند. پیشنهادهايی هم که داده شد؛ مثل یارانه و سهام عدالت نشان از برگشت ایران از سیاست لیبرالی به سمت عدالت بود و کارهای بسیار بزرگی بود. البته این دو طرح برای احمدی‌نژاد نبود، اما او پذیرفت که انجام دهد... آقای احمدی‌نژاد الان سیاستی را اتخاذ کرده و در ظاهر از مشایی فاصله گرفته است. البته در فضای مجازی برخی مواقع با هم هستند، اما در سفرها و شهرستان‌ها کمی فاصله گرفته و می‌خواهد این موضوع را نشان دهد، اما این را مطمئن باشید که احمدی‌نژاد و مشایی یک شخصیت در دو مقام هستند».

او همچنين گفته است: «نمی‌توانستیم به احمدی‌نژاد شک کنیم. منتها به مشایی خیلی زود شک کردیم». فیروزآبادی در مورد اعتراضات پس از اعلام پیروزی محمود احمدی‌نژاد گفت: «من البته هیچ‌وقت دسترسی به اطلاعاتی پیدا نکردم که شخص موسوی، کروبی یا خاتمی از جریان سازماندهی فتنه سبز مطلع بودند. جریان سازماندهی فتنه سبز چیزی غیر از اخلاق و اعتقادات این آقایان بود».

او در ادامه گفته است: «ابتدا بگویم که من دقیقا میرحسین موسوی را می‌شناختم و مواضعش را از قدیم می‌دانستم و علقه‌ای هم با او نداشتم و در همان دولت هم که معاون او شدم، به کار خودم مشغول بودم و خیلی مسائل را هم قبول نداشتم. همه علقه من به آقاست و حتی امام را هم با آقا شناختم. من همان زمانی که معاون میرحسین بودم، نسبت به او موضع داشتم و البته کار خودم را می‌کردم.

به‌هرحال در سال ٨٤، مردم از دست دوم خرداد عاصی شده بودند و آقای هاشمی را هم حذف کردند و عاشقانه در دور اول به احمدی‌نژاد رأی دادند. خب حقیقت را باید گفت».
فیروزآبادی در بخش دیگری از مصاحبه درباره حصر گفت: «در مورد سران فتنه هر حرفی بزنیم، خودش به فتنه کمک می‌کند.

الان وقت صحبت از سران فتنه نیست. آن جلسه هم جلسه شورای عالی امنیت ملی بود و اعضایش هم مشخص است و راجع به حصر هم رأی گرفته شد و افراد صحبت کردند و نوارش هم موجود است که به‌موقع به تاریخ عرضه می‌شود و ثوابش هم پیش خداست».

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
احمدی نژاد یعنی عدالت شجاعت پاکی که شماها از حسادت محبوبیت دکتر دارید دست و پا میزنید که دیده بشید لطفا تشریف بیاری پایین داخل مردم تا ببنید چه خبره مردم چه میکشند با چه ذلتی زندگی میکنند مملکت پر از رشوه خواری و پارتی بازی و فساد شده قانون هم فقط برای مظلوما و فقراست احمدی نژاد اگر صدایش در آمده در بین مردم بوده و این مشکلات را لمس کرده ولی شما چه میدانید از شکم گرسنه ای نه شغل دارد نه نان شب فقط شرمندگی زن و بچه آیا ما حق زندگی نداریم از اهل خانه کاهگلی روستایی در مورد عکس روی دیوار احمدی نژاد سوال کنید تا قانون محبوب شدن را اگر نمیدانید بگویند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
میزان حال فعلی افراد است کل اصلاحچی ها انگشت کوچکه احمدی نژاد سال 84 نمی شوند الان شده یه خس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
یعنی هرکس حق را بگوید که به نفع شما نباشد او مرتد است؟ عجب دینی؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
پس فقط از خزندگان خبر داشتید؟

یک توصیه:
کلا حرف نزنید. اینطوری بقیه نمی فهمند که فهم و درک تان در چه حدی است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
تا حالا بهش متلک می گفتین حالا که به احمدی نژاد فحش داد شد سرلشکر؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
هی روزززززززززگار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
سلام بر همگی :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
آدم باید از جنگ و خصومت با هم زمینی هاش پرهیز کنه با تمام توانش برای سربلندی کشور و ملت البته این نظر من هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
فیروز ابادی تو از باطن خودت خبر داری که از مال مردم داشته باشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اینا فقط از باطن خاتمی ومو سوی و کروبی و جورج سوروس خبر داشتن اگه خبر نداشتین چرا براش سینه چاک می کردین موسوی و کروبی که خبر داشتن فریاد هم زدن آخر ماجرای احمدی نژاد رو همون اول که گفتن چرا نشنیدید چرا به انتخابتون شک نکردین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
شما از چی خبر داشتین ؟! چرا وقتی هاشمی و موسوی و دیگران خطر احمدی نژاد را گوشزد کردند گوش نکردید؟ ما به واسطه احمدی نژاد حیثیت نظام و اتحاد ملی را از دست دادیم افسوس..
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ايشان اساسا آدم صاف و ساده اي است؛ هيچكس نمي تواند از درون ديگري خبر داشته باشد و بشر هيچگاه دستگاه نيت خوان در اختيار نداشته است؛ رئيس ستاد شدن يك دكتر داروساز از ابتدا كار اشتباهي بود. و ايضا تحليل هاي سياسي ايشان. وقتي آدم هاي اشتباهي در جاهاي اشتباهي قرار مي گيرند از حرف هاي اشتباهي و تصميمات اشتباهي هم گريزي نيست؛ فيروزآبادي، احمدي نژاد و ميرحسين اشتباها در اين مصادر قرار گرفتند و همگان هزينه هاي آن را تحمل كردند؛ اين داستان امروز ما نيز هست.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ولی باطنش کاملا مشخص بود و عین ظاهرش بود. الان هم خیلی فرقی نکرده. اگه انقدر نادان بودید و هستید بهتره پستتون رو رها کنید تا دانایان بیان سر کار
سرو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ما؟دقیقا یعنی چه کسانی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
از چی خبر دارید؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
فقط با استعفا با مردم حرف بزنید.
اینکه چیزی حالیتون نبوده اصلا موجه نیست.
برو بچ
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
خسته نباشي سردار خيلي زحمت كشيدي .بسياري از مردم عادي از همون روز اول باطن ايشون رو شناختند .ولي جنابتان كه كارو تخصصتون اينه نشناختيد؟بدا به حال ما ملت بدبخت كه كارگزاراني همچون شما داريم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
عذر خواهی کنید از باطن خبر نداشتن جواب نیست توجیه است عملکرد و حمایت های شما ها از ایشان بزرگترین فجایع مدیریتی تاریخ معاصر ایران را آفرید و حامیانش که در خیلی موارد هم قوانین را نقض کرده اند به اندازه ایشان مسئول هستند انروز هم توجیه کنید حتما روزی مجبور به پاسخگویی خواهید شد
ناشناس
United States
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
باز هم خواهید گفت ما با بصیرتیم ! خیلی ظلم کردید و حاضر به معذرت خواهی و ترک مقام هم نیستید.
ناشناس
Serbia
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
مملکتی را به زانو در اوردید حالا می گویید اززباطن خبر نداشتید از ظاهر که خبر داشتید .بازنشسته شوید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
پس در حقیقت خودتون بی بصیرت بودین نه میرحسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
الان دارن این حرفها رو میزنند تا خودشون و تطهیر کنند و زمینه چینیه برای رفع حصر عجیبه این چند وقت از مهندس موسوی عزیز حرفهای خوبی نقل میکنند و مقایسه عجیب روزنامه جوان و...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
آقای فیروزآبادی، حالا بفرمایید چه کسانی در سال 88 بی بصیرت بودند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
از باطنش خبر نداشتید چون باطن براتون مهم نیست. شما فقط ظاهر کارها براتون مهمه . فقط منفعت خودتون براتون مهمه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اینم از بلند پايه ترين مقام سابق نظامی کشور. طرف از شيفتگی و شيدايی ای که داشته، چشمش رو به واقعيت های آشکار بسته بوده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
حالا یکی بر علیه نظر شما حرف بزنه باطنش بد میشه اونوقت؟؟؟پس اعتراف میکنی میرحسین موسوی هم مثله شماست باطن شناسه !!!!
فرارو میدونم چاپ نمیکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
چه باطن وحشتناکی
میخاد ضربه بزنه به انقلاب؟؟!!!
مصطفی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
علت اینکه سرلشکر فیروز ابادی می گویند ما از باطن احمدی نژاد خبر نداشتیم این است که کسانی که قدرت را در اختیار دارند فهمشان از خوب و بد بودن افراد جای مهر پیشانی و داشتن ریش بلند و شعار های ولایی می باشد نه چیز دیگر به همین علت هم اکثر جاسوسان و خائنین در مراکز حساس امنیتی و نهاد های انقلابی و وزارت خانه ها با توسل به همین ترفند تا اعماق این مراکز و نهاد ها نفوذ کرده اند زیرا ملاک ظاهر است و میزان شعار نه لیاقت و شایستگی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
میگه ثوابش پیش خداست.یعنی الان که ما محمود رو شناختیم گناهش گردن خداست.مثلی هست که میگه وای به حال مغلوب که حتی نزدیکترین ها بهش تف می کنن.همانهایی که سکه می گرفتن و سنگ به سینه می زدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
خاتمی کجا و احمدی نژاد کجا ؟ خاتمی عشق است
کیشو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
عزیزان همه چیزمون درسته دکتر دامپزشک رییس ستاد ارتش چوپان قدیمدبیر مصلحت نظام دکتر اطفال وزیر خارجه و ابوالمشاغل و.... آیا این نوشته تهمت وغیر قابل چاپه یا حقیقت تلخ...
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ماهم از باطن شماها خبر نداشتیم وگرنه کار به اینجا نمیرسید.
ناشناس
Germany
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
"خدایا نگذار دروغ بگویم، دروغ ظلم کثیفی است" شهید مصطفی چمران
خیلی از شماها از ظاهر باطن ایشان خبر داشتید،... و با نیت نا سالم از ایشان تمام قد حمایت کردید،...
ما خودمان زغال فروشیم داداش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
عوضش همه ی افرادی که بهشون انگ فتنه گر و خواص بی بصیرت و نادان و عامل بیگانه و جاسوس اسراییل و.....زدین از باطنش خبر داشتن.....پس خوتون ....هستین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
شما که پزشک هستی باید دستور سی تی اسکن یا حد اقل سونوگراقی میدادی تا باطنش مشخص شود!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
خدایا به تو پناه می بریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
باطن را فقط خدا می شناسد!
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ازکجا معلوم نفر بعدی که شما تایید کنید باطن آن بدتر از احمدینژادنباشد
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
چه شد یکدفعه نظرات آقایان برگشت؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
لطفا منبعی که میگه ایشون دکترای دامپزشکی دارن و شما بهش استناد کردینو بگین...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
محمود ماهه
ناشناس
Canada
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
توروخدا نگيد شيفته ظاهرش شده بوديد اون ٨ سال كزايي!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
بی بصيرت ها
چوب بی بصيرتی شمااها را کيا خوردند؟
قدرت دستتون بود و هر چی ديگران می گفتند بی بصيرت با چماق قدرت و نظامی گری و دين و مصلحت نظام می زديد تو سرشون. کاش همان زمان يک لحظه از لباس نظامی و قدرت می امديد بيرون تا اين همه خسارت به کشور وارد نشه. جرم شماها از احمدی نژاد سنگين تره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
از یک انسان معمولی برای تشخیص درست از غلط انتظاری نیست ولی از رییس ستاد کل نیروهای مسلح که تشخیص او تبعات بسیاری دارد از جمله آغاز یک جنگ، انتظار است که در تشخیص افراد درست عمل کند
از باطن احمدی نژاد خبر نداشتم مانند حمایت از او فقط یک توجیه کودکانه است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
دکترای دامپزشکی
ریس کل نیروهای مسلح
به نظر شما جور درمیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
مرحوم ناظم الاسلام کرمانی در کتاب تاریخ بیداری ایرانیان می نویسد:
یکی از ویژگیهای ما[..] این است که اول پشتک می زنیم...اگر نگرفت آنگاه وارو می زنیم....و برای هر دو هم توجیه داریم.کسی حق سوال کردن ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
عالی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
بصیرت یعنی پی بردن به انگیزه های درونی افراد
یک معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
امان از نفس و شهرت و منیت چه ها نمی کند ...............
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
والله سال 88 همه گفتن احمدی نژاد چه شخصیت ضد انقلابی داره اما گوش شنوائی وجود نداشت چون برخیها از بغلش نون میخوردن .
حالا که احمدی نژاد کاره ایی نیست و میدونن هیچ وقت دیگه کاره ایی نمیشه و نونشون کم شده تازه یادشون افتاده حقیقت رو بگن
تقوا چیزیه که حضرت رسول و ائمه به شدت بهش اعتقاد داشتن .
تقوا چیزیه که حضرت علی در خصوص اهل خوارج تو خطبه هاش زیاد گفته فقط حیف که بعضیها از بحث تقوا فقط ظاهر سازیشو بلدن
محمد
United Kingdom
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
منظورش اینه که بصیرت نداشتیم یا شاید اون مدت ته کشیده بود
ناشناس
United States
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
خدواند انشالله همه ما را اذم کند
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
شما اصولولوها دیگه با تتلو میپرید، معلومه دیگه با احمدی‌نژاد کاری ندارید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
زمانی که مرحوم هاشمی میگفت احمدی نژاد بصیرت کافی نداره همه جناحها به مرحوم هاشمی بد و بیراه میگفتن و احمدی نژاد رو انقلابی میدونستن حالا چی شده همه باز نظرشون عوض شده!!!؟؟؟ و در مقابل احمدی نژاد جبهه گرفتن!! مرحوم هاشمی یه چیزهایی رو می دید که هیچکس اونارو مشاهده نکرد و البته هیچکس هم حمایتش نکرد حتی همین الان هم بعضی وقتا بهش بی احترامی میکنن تو رسانه و ها و ...
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
عزیز من چطور میلیون ها انسان عادی او را میشناختن ولی شمای رئیس نمیشناختی چی بگم اخه من
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
با این تفسیر فتنه سال88 احمدی نژاد بود نه موسوی و خاتمی . البته هنوز خیلی زوده باطن خیلی ها را بشناسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
مامردم عادی خبر داشتیم شما ها که اون بالا نشستید خبر نداشتید عجب والله دروغ تاکی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ایشان صرفا مدرک دکتری داره , چی بلده؟ مملکت پر لز این جور افراده, پر.
ایشان متخصص سوسمار هم هستن همراه با اشعه اتمی که وجود خارجی نداره و هنوز علم پی به ماهیت آن نبرده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
کار دشمنان است یا اسراییل یا امریکا یا منافقین که احمدی نژاد باطنش عوض شده وگرنه 8سال ریس جمهور بوده ما نشناختیم .خدایا خودت
داغون هندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
من اسیر بصیرت آقایون شدم

و همچنین اسیر تقوای آقای فیروز آبادی

بعد 8 سال تازه می فرماییند دلیلی برای اینکه آقای موسوی و کروبی خاتمی در جریات فتنه بودند پیدا نکردند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
میرحسین به دلیل همسویی باطنی با احمدی نژاد او را میشناخت و ما هم که به احمدی نژاد رای دادیم انتخاب بین بد و بدتر را انجام دادیم و هیچ وقت هم پشیمان نیستیم. انتخاب مردم نیز بر همین مبنا بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
به همین راحتی؟ اینهمه ظلم کردین به خاطرش و حق دیگران رو خوردین الانم پشیمونی؟ نه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
احمدی نژاد هرچه بود از مفت خورها و رانت خورهای بی دغدغه بهتر بود
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
ولی آقای رفسنجانی از باطنش آگاه بود هی هی هی کو گوش شنوا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
محمود یدونست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
اتفاقا حالا که شما از دست محمود ناراحتیت ما از شجاعتش خرسندیم.
با تشکر
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین