bato-adv
کد خبر: ۳۶۲۹۶

ترقی: کمیته صیانت از آرا از شیوه های جنگ نرم بود

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۷ آذر ۱۳۸۸


معاون امور بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي گفت: دروغ پراكني، تفرقه‌اندازي، تخريب مسوولان، شايعه‌پراكني و نافرماني مدني و اغتشاش در محيط‌هاي دانشگاهي، تشكيل كميته صيانت از آراء و زير سوال بردن نظام و انقلاب و ترديد در صحت انتخابات از جمله شيوه‌هاي دشمن در جنگ نرم است.

حميد رضا ترقي در جمع دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اشاره به جنبش دانشجويي و افسران جبهه‌ جنگ نرم، عرصه‌هاي جنگ نرم، صف‌آرايي موجود در دو جبهه دشمن و خودي را تشريح و باورهاي ديني، ارزش‌هاي اسلامي، ولايت فقيه، آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، هويت ديني – ملي، اعتماد مردم به نظام و رهبري و مسوولان را از اهداف مورد حمله دشمن در جنگ نرم دانست. 

وي افزود: عوامل حلقه نشريه كيان و مروجان پلوراليسم و دموكراسي‌خواهان سكولار زمينه‌سازان و هموار كنندگان راه نفوذ دشمن در جنگ نرم هستند و ماهواره، اينترنت و فضاي مجازي جديد نيز از اسلحه‌هاي دشمنان در اين جنگ است. 

ترقي با بررسي عملكرد خبرگزاري‌هاي بي‌بي‌سي فارسي و سي‌ان‌ان ، فيس بوك و تويتر در ايجاد شبكه ارتباطي براي ايجاد سازمان اجتماعي جريان جنگ نرم، نقش آمريكا و انگليس در پشتيباني اين رسانه‌ها را تبيين كرد. 

اين عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در پايان تاكيد كرد: دروغ پراكني، تفرقه‌اندازي، تخريب مسوولان، شايعه‌پراكني و نافرماني مدني و اغتشاش در محيط‌هاي دانشگاهي، تشكيل كميته صيانت از آراء و زير سوال بردن نظام و انقلاب و ترديد در صحت انتخابات از جمله شيوه‌هاي دشمن در جنگ نرم است و مهمترين وظايف افسران جوان دانشجو در اين جنگ بصيرت، دشمن‌شناسي، روشنگري، حفظ هويت ديني و اسلامي و غلبه روحيه بسيجي و انقلابي بر فضاي دانشگاه‌هاست. 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین