bato-adv
کد خبر: ۳۶۵۲۳۴

(ویدئو) واکنش روحانی به نوسانات ارز

درآمد امسال ما در سه ماهه نخست نسبت به مدت مشابه پارسال 50 درصد افزایش یافته و در برابر آن مخارج ما تنها 44 درصد افزایش یافته و مجموع درآمد ارزی که امسال به خزانه واریز شده بیشتر از سال گذشته است. هیچ کمبود ملموس فیزیکی در زمینه کالاها یا ارز و ریال نداریم، پس چرا نگرانی وجود دارد؟
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۷
روحانی در همایش سراسری قوه قضائیه با اشاره به التهابات اخیر در بازار ارز گفت‌: اطمینان می دهیم مردم در نیازمندی‌های روزانه مشکلی نخواهند داشت. حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش سراسری قوه قضائیه،‌ با تاکید بر اینکه ملت ایران سرو سرافراز تاریخ است و برای حفظ اسلام و ایران، جان می‌دهد، اظهارداشت: در شرایط پیروزی سیاسی و حقوقی هستیم اما آمریکا می‌خواهد با جنگ روانی و اقتصادی ملت ما را بشکند.
 
روحانی در این همایش که با حضور سران سه قوه و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشگری به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌اللّه دکتر بهشتی، گفت: آیت‌اللّه بهشتی معمار تشکیلات جدید قوه قضائیه در نظام اسلامی، سیاستمداری بزرگ و مدیری ارزشمند در دوران انقلاب و پس از آن بود. معتقدم قوه قضائیه و مسئولان نظام هر چه به شیوه و سیره آن بزرگوار نزدیک شوند بر مقبولیت‌شان افزوده خواهد شد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین