bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۷۹۹۴۲
اطلاع رسانی تبلیغاتی؛ خرید خانه از متری ۱۱ تا ۱۸ میلیون تومان

برخورد نزدیک با امیرآباد

مهم‌ترین نکته برای خرید خانه در امیرآباداین است که از یک سو کوچه‌های آن به اتوبان کردستان می‌رسد. هنگامی که سکونت دائمی در یک کوچه را انتخاب می‌کنید باید حواستان باشد که اولا کوچه به خود کردستان راه ماشین‌رو داشته باشد دوم اینکه به پل عابر پیاده در اتوبان نزدیک باشد؛ در غیر این صورت نمی‌توانید به آن طرف بزرگراه بروید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

خرید خانه برای برخی افراد از شکستن شاخ غول هم سخت‌تر است. یک انتخاب اشتباه می‌تواند تا آخر عمر خریدار را با مشکلات زیادی روبرو کند؛ اما امیرآباد از آن دست محله‌هایی است که کسی را از خود ناراضی نمی‌کند. ویژگی‌های شهری، دسترسی راحت به دیگر نقاط شهر، سیستم حمل‌ونقل کامل، مهیا بودن امکانات رفاهی و تفریحی در اینجا مجموعه انتظارات همه ساکنانش را تامین می‌کند.

برخورد نزدیک با امیرآباد

غرب امیرآباد اتوبان چمران و شمال آن اتوبان همت قرار دارد. این محله از شرق به کردستان و از جنوب به بلوار کشاورز می‌رسد. یک واحد نوساز ۷۰ متری را در این منطقه با حدود متری ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومان باید بخرید. امیرآباد اگرچه فاصله کمی تا بلوار کشاورز دارد اما از نظر قیمت این فاصله بیشتر است. یک واحد ۸۰ متری دو خوابه نوساز در انتهای کارگر و نزدیک پارک ارغوان را به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته‌اند.

 واحدهای لوکس این منطقه حتی با قیمت متری ۱۹ میلیون تومان هم آگهی شده‌اند.  واحد ۷۰ متری دیگری هم در نزدیکی تره‌بار جلال آل احمد یا همان قزل‌قلعه وجود دارد که سن بنایش کمتر از ۱۰ سال است و  ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. واحد‌های نزدیک پارک لاله با این سن بنا تقریبا همین قیمت را دارند. هرچه از شمال پایین‌تر برویم قیمت خرید خانه در امیرآباد هم ارزان‌تر می‌شود.

مهم‌ترین نکته برای خرید خانه در امیرآباد این است که از یک سو کوچه‌های آن به اتوبان کردستان می‌رسد. هنگامی که سکونت دائمی در یک کوچه را انتخاب می‌کنید باید حواستان باشد که اولا کوچه به خود کردستان راه ماشین‌رو داشته باشد  دوم اینکه به پل عابر پیاده در اتوبان نزدیک باشد؛ در غیر این صورت نمی‌توانید به آن طرف بزرگراه بروید.

پیاده‌روی از سمت فاطمی به امیرآباد کمی دشوار است و این برای افراد مسنی که دنبال خرید خانه در امیرآباد هستند موضوع را کمی دشوار می‌کند اما همه آنچه که افراد بازنشسته و یا مسن از محله امن می‌خواهند را در خود دارد. از هر کجای امیرآباد تا پارک لاله تنها یک کورس تاکسی نیاز دارد. بازارچه لاله هم در همین پارک و کمی پایین‌تر از تقاطع خیابان فاطمی یک بازارچه خوداشتغالی برای خرید لباس و وسایل چوبی و گلدان و... به قیمت بسیار ارزان است. غذاخوری‌هایی هم در فضای آزاد آن وجود دارد که به فروش آش، سمبوسه و غذاهای آماده می‌پردازد. یکی از آشپزهای معروف آن به دایی مشهور است که میز و صندلی ساده خود را انتهای بازارچه گذاشته و برای مشتری‌هایش کوکوسبزی، بندی، نیمرو و ... می‌پزد.

افراد برای خرید مایحتاج خود علاوه بر فروشگاه‌های محلی که بر سر هر کوچه قرار گرفته، می‌تواند به اتکا و هم به تره‌بار جلال آل احمد بروند. در کنار تره‌بار یک فروشگاه شهروند هم قرار دارد که مجاور اتوبان شهید گم‌نام و بسیار به امیرآباد نزدیک هستند.

امیرآباد محله بسیار قدیمی در تهران است و این یعنی می‌توانید درآن خانه‌های قدیمی حیاط‌دارهم پیدا کنید. یک واحدهشتاد متری دوخوابه ۲۴ ساله دراین منطقه ۸۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است. باکمی بازسازی می‌توانید استفاده بهتری ازحیاط آن بکنید.

کمی بالاتر از اتوبان گمنام درفرعی هفتم خانه‌ بیست ساله‌ای آگهی شده که ۱۵۰ متر متراژ دارد. خانه‌های ساخت قبل ازسال ۷۰ نیزبه همین راحتی قابل پیداکردن هستند. این موضوع به خصوص برا افرادی که به دنبال ساخت آپارتمان هستند خبر بسیار خوشی است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو