bato-adv
کد خبر: ۳۸۵۲۷۸

تعقیب چوپان مجرم با هلی‌کوپتر

از آنجا که متهم به جنگل‌های کوهستانی منطقه اطلس فرار کرده است، پلیس در عملیات تعقیب او از هلی‌کوپتر و سگ‌های پلیسی استفاده می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۷
تعقیب چوپان مجرم با هلی‌کوپتر

فرارو- یک زن جوان مراکشی به شکل هولناکی به قتل رسید.  چوپانی از منطقه مجاور به ارتکاب این جنایت متهم شده و با توجه به حساسیت افکار عمومی، پلیس برای بازداشت سریع او از هلی‌کوپتر استفاده کرده است.

به گزارش فرارو، قتل هولناک یک زن مطلقه، کشور مراکش را تکان داد. جنازه یک زن ۲۴ ساله، که پس از طلاق گرفتن از شوهرش با دخترش زندگی می‌کرد، بدون سر پیدا شد. منابع رسمی به وبگاه مراکشی هسپرس گفته‌اند که جنازه زن مقتول روز جمعه در مرکز بازار «سوق الاحد» در استان افران مراکش پیدا شده است. به گفته این منابع، سر قربانی قطع شده و در نزدیکی جنازه قرار داشت.

پس از دریافت گزارش قتل، مقامات و پلیس استان افران به صحنه جرم شتافتند تا درباره این جنایت تحقیق کنند. یک چوپان به نام «ع. الف» به قتل این زن متهم شده و پلیس مراکش عملیات گسترده‌ای را برای بازداشت او آغاز کرده است. از آنجا که متهم به جنگل‌های کوهستانی منطقه اطلس فرار کرده است، پلیس در عملیات تعقیب او از هلی‌کوپتر و سگ‌های پلیسی استفاده می‌کند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین