bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۹۱۴۷

"اساسنامه سازمان تامين اجتماعي غيرقانوني است"

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۸۸


نماينده كرج در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر به ساختار و شكل كلي وزارت رفاه خوب نگاه‌كنيم مي بينيم كه سازمان تامين اجتماعي از زيرمجموعه‌هاي اين وزارتخانه است و اساسنامه قبلي اين سازمان هم بر آن تاكيد داشت. 

فاطمه آجرلو با تاكيد بر اينكه از نظر مجلس، اساسنامه فعلي سازمان تامين اجتماعي غيرقانوني است و بايد اصلاح شود افزود: بايد با تفاهم رئيس مجلس و رئيس‌جمهور اين مشكل برطرف شود زيرا تفاهم قوا دركشور وجود دارد. 

وي كه به عنوان انتخاب اول محمود احمدي‌نژاد در دولت دهم براي تصدي وزارت رفاه و تامين اجتماعي به مجلس معرفي شد و نتوانست راي اعتماد نمايندگان را كسب كند، تصريح كرد: آقاي احمدي‌نژاد در آن هنگام به من نيز قول داد كه سازمان تامين اجتماعي درزيرمجموعه وزارت رفاه قرار گيرد. 

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به حضور فتاح در مجلس براي رايزني با نمايندگان براي تصدي وزارت رفاه توسط صادق محصولي، اظهار داشت: محصولي به نقل از رئيس‌جمهور گفت كه سازمان تامين اجتماعي زيرمجموعه وزارت رفاه مي‌شود و حتي فتاح را مدير آن سازمان معرفي كردكه اين سخنان تاثير خوبي روي نمايندگان گذاشت. 

آجرلوكشمكش‌هاي وزارت رفاه و سازمان تامين اجتماعي را بحث جديدي ندانست و خاطرنشان كرد: اين دعواها تاثير نامطلوبي درروند امور در وزارت رفاه و سازمان تامين اجتماعي دارد كه پسنديده كشور نيست. 

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس اظهار اميدواري كرد كه با نظر رئيس‌جمهور مشكلات وزارت رفاه و تامين اجتماعي مرتفع شود. 

او با انتقاد از عزل و نصب‌هاي صورت گرفته در سازمان تامين اجتماعي تصريح كرد: اين عزل و نصب‌ها ناپخته، عجولانه و به شكل نامناسب و غيرعلمي انجام گرفت و متاسفانه برخي از كارشناسان و مديران خدمتگزار، ارزشي و تاثيرگذار درسازمان تامين اجتماعي كنارگذاشته شدند. 

آجرلو خاطرنشان كرد: اگر مشكلات وزارت رفاه با تعامل حل نشود نمايندگان مجلس مجبورخواهند شد الحاق سازمان تامين اجتماعي به وزارت رفاه را به شكل قانون به دولت الزام كنند كه البته فكر نمي‌كنم كار به آنجا برسد. 

برچسب ها: آجرلو
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین