bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۹۴۹۷

افزایش نارضایتی ها در تامین اجتماعی از ذبیحی

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۸۸


رئيس‌كانون‌كاركنان بازنشسته سازمان تامين اجتماعي‌گفت: مديرعامل اين سازمان از پرداخت بدهي ساختمان اين كانون كه متعلق به سازمان تامين اجتماعي است خودداري مي‌كند و ارزشي براي بازنشستگان اين سازمان قائل نيست. 

غلامرضا انصاري افزود: حدود 6 سال پيش هيات‌مديره وقت سازمان تامين اجتماعي با دادن ساختماني به كانون كاركنان بازنشسته اين سازمان موافقت كرد و ما در ساختماني متعلق به سازمان واقع در ميدان گل‌ها درتهران مستقر شديم. 

وي با بيان اينكه شهرداري منطقه 6 تهران ساختمان كانون كاركنان بازنشسته تامين اجتماعي را به علت بدهي پلمپ كرد، تصريح نمود: با صحبت‌هايي‌كه با مسوولان شهرداري انجام داديم آنها ميزان بدهي را تا حد ممكن كم‌كردند اما مديرعامل سازمان تامين اجتماعي از پرداخت اين مبلغ خودداري كرد وگفت كه حاضر به همكاري در اين زمينه نيست. 

انصاري‌گفت: تهيه ساختمان براي كانون كاركنان بازنشسته امري است كه همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به آن ارزش قائل هستند و هرگونه كمك را در اين زمينه انجام مي‌دهند چون اين كار در واقع ارزش گذاشتن به زحمات بازنشستگان است. 

او گفت: بارها از مديرعامل سازمان تامين اجتماعي درخواست ملاقات كرديم اما وي نپذيرفت و ما به طور اتفاقي وي را در آسانسور ديديم كه او گفت كاري نمي‌تواند انجام دهد. 

انصاري تصريح كرد: با اين كارها نمي‌توان پز حفاظت از منافع بيمه‌شدگان را داد چون تهيه دفتر براي‌كانون كاركنان بازنشسته كه درخواست نامشروعي نيست كه با آن مخالفت شود. 

رئيس كانون كاركنان بازنشسته سازمان تامين اجتماعي گفت: اين كانون 15 هزار عضو دارد كه 7 هزار نفر از آنان در تهران هستند. 

انصاري با اشاره به ارسال نامه‌اي در باب عدم حمايت ذبيحي از كانون كاركنان بازنشسته تامين اجتماعي به رئيس‌جمهور گفت: متاسفانه هنوز جوابي به ما داده نشده است.

برچسب ها: ذبیحی نارضایتی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین