bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۹۹۱۵

اظهارات وزیر کشور درباره راهپیمایی 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۸


وزير كشور گفت: سيل خروشان ملت روز 22 بهمن به صحنه مي‌آيد و معدودي فتنه‌گر در برابر اين اقيانوس مواج قطره هم نيستند. 

مصطفي محمد نجار وزير كشور كه پس از جلسه امروز هيئت دولت در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، اظهار داشت: كساني كه با مردم همراه نيستند، وسوسه خناس هستند كه مي‌خواهند خود را مطرح كنند اما در برابر ملت هيچ نيستند. 

وزير كشور در بخش ديگري از گفتگوي خود با خبرنگاران از آغاز اجراي طرح "مديريت تحرك " در اين وزارتخانه از دهه فجر خبر داد و گفت: بر اساس اين طرح اهداف برنامه‌ها و اسناد بالادستي به 30 هدف كلان تبديل شده و اين اهداف به 200 شاخص جزئي در 12 حوزه تقسيم مي شود و نخبگان و خبرگان در اتاق فكر وزارت كشور از طرح حمايت مي‌كنند. 

مصطفي محمدنجار افزود: اجراي اين طرح 600 تن از مديران و مسئولان وزارت كشور را در ستاد مركزي وزارتخانه فعال خواهد كرد و در مرحله بعد اين طرح در سطح استان‌ها با مسئوليت استانداران اجرايي خواهد شد. 

وي آغاز ثبت تاريخ شفاهي وزارت كشور را از ديگر برنامه‌هاي اين وزارتخانه در دهه فجر عنوان كرد و توضيح داد بر اساس اين طرح وقايعي كه در طول تاريخ در حوزه وزارت كشور رخ داده، ثبت و ضبط خواهد شد. 

خبرنگاري از وزير كشور در خصوص لايحه تاسيس استان البرز با مركزيت شهرستان كرج سوال كرد كه وي پاسخ داد: اين لايحه 2 هفته گذشته به دولت ارائه شده و در اولويت بررسي قرار دارد و بعد از تصويب در آينده نزديك به مجلس شوراي اسلامي ارائه خواهد شد. 

خبرنگار ديگري از وزير كشور در خصوص آخرين اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل ترور استاد فيزيك دانشگاه تهران و دادستان خوي سوال كرد كه مصطفي محمد نجار پاسخ داد نيروهاي امنيتي و انتظامي با جديت پيگير اين موضوعات هستند. 

وي تصريح كرد: با اقدامات خوبي كه براي شناسايي عوامل ترور دادستان خوي صورت گرفته، نتايجي به دست آمده كه به اطلاع ملت خواهد رسيد و دستگاه‌هاي ذيربط در خصوص ترور شهيد مسعود علي‌محمدي نيز به سرنخ‌هاي خوبي دست يافتند.

برچسب ها: 22 بهمن
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین