bato-adv

باخ: به دقت اخبار ورزش ایران را رصد می‌کنم

باخ: به دقت اخبار ورزش ایران را رصد می‌کنم
مسئولان ورزش ایران در آخرین روز از سفر خود به لوزان با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

به گزارش فرارو و به نقل از کمیته ملی المپیک، صبح سومین روز از سفر مهم کاری مسئولان ورزش ایران به دیدار با توماس باخ اختصاص یافت.
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران به همراه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در مقر کمیته بین المللی المپیک IOC با توماس باخ در خصوص مسائل ورزش ایران در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار وزیر ورزش و جوانان از دعوت باخ برای برپایی این دیدار تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیار خرسندم که امروز و در این مکان مهم با شما ملاقات می‌کنم و لازم می‌دانم از حمایتها، پشتیبانی و همراهی حضرتعالی و همکارانتان با ورزش ایران تقدیر و تشکر نمایم.
در ادامه نشست سلطانی فر گزارش کاملی را در خصوص وضعیت امروز ورزش ایران و فعالیت‌های ستاد عالی ورزش ایران با همراهی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین توضیحات کاملی در خصوص وضعیت رشته‌های مختلف و سهمیه‌های بدست آمده برای حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارائه داد.
صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تائید تلاش‌های سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش از حمایت‌های خوب دولت جمهوری اسلامی از فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک در حضور مسئولین کمیته بین المللی تقدیر و تشکر کرد.
توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین ورزشی ایران اظهار کرد: به دقت اخبار ورزش ایران را پیگیری و رصد می‌کنم و باید اعلام نمایم از رابطه صمیمی مسئولین دونهاد اصلی ورزش ایران که می‌تواند زمینه جهش ورزش کشورتان باشد خرسندم.
او در ادامه نشست با تاکید بر رعایت منشور المپیک از سوی هر دو نهاد ورزش ایران یعنی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: پیاده سازی اهداف و روح ورزش و المپیک باعث پیوندی مستحکم و ناگسستنی بین ملت‌ها می‌گردد و با همین هدف درخواست دارم تمام تلاشتان را برای رعایت منشور المپیک در ایران بکار ببندید.
او در پایان گفت: در دیدار با دکتر روحانی هم به پیشرفت و توسعه ورزش ایران در سال‌های اخیر اشاره کرده و اکنون نیز می‌گویم که پتانسیل ایران و جوانان مستعدش بیش از اینهاست. ما از ورزش ایران حمایت‌های لازم را کرده و خواهیم کرد ضمن اینکه امیدوارم با حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ به نتایج خوبی نیز دست یابید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین