bato-adv
کد خبر: ۴۴۳۵۹

اطلاعیه نظام وظیفه درباره مشمولان متولد 1370

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۸۹


سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي در اطلاعيه‌اي سال اعزام به خدمت مشمولان متولد 1370 و احضار مشمولان متولد 1371 را اعلام كرد. 

سازمان وظيفه عمومي ناجا در اين اطلاعيه اعلام كرد: مشمولان متولد سال 1370 و ماقبل آن كه در سال 1388 به وضعيت آنان رسيدگي شده و واجد شرايط اعزام به خدمت وظيفه عمومي شناخته شده‌اند، در طي سال 1389 به خدمت دوره ضرورت اعزام مي‌شوند. 

سازمان وظيفه عمومي همچنين اعلام كرد: تمام اتباع ذكور متولد سال 1371 موظفند در طول سال 1389 جهت رسيدگي به وضعيت مشموليت خود با مراجعه به دفاتر پليس +10 در سراسر كشور، دفترچه راهنمايي خدمت وظيفه عمومي را دريافت و ضمن مطالعه دقيق آن متناسب با وضعيت خود برگه‌هاي مربوطه را تكميل كردده و مدارك لازم را به دفاتر مذكور جهت ثبت اطلاعات تحويل دهند. 

همچنين در اطلاعيه سازمان وظيفه عمومي آمده است: چنانچه نيروهاي مسلح در سال 1389 و قبل از آن، اقدام به جذب و استخدام مشمولان متولد 1371 به عنوان كادر رسمي كرده‌اند بايد مراتب را به سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي اعلام كنند. 

سازمان وظيفه عمومي در اين اطلاعيه آورده است: مشمولان متولد سال 1371مقيم خارج از كشور بايد براي تعيين وضعيت مشموليت خود به نمايندگي كنسولي يا سياسي دولت جمهوري اسلامي ايران در كشور محل اقامت و در صورت نبودن آن به نزديك‌ترين نمايندگي كنسولي يا سياسي دولت جمهوري اسلامي ايران به محل اقامت خود در خارج از كشور مراجعه كنند. 

سازمان وظيفه عمومي همچنين از كليه مراكز آموزش عالي و دانشگاه‌ها خواست تا براي مشمولان متولد سال 1371 شاغل به تحصيل در موسسات آموزشي مربوطه، درخواست صدور معافيت تحصيلي به صورت كلي در قالب لوح فشرده كنند. 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو