bato-adv
کد خبر: ۴۴۳۶۷

استاد دانشگاه بابل دانشمند برتر سال 2010

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۸۹


عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل دانشمند برتر سال 2010 شد. 

داود دوميري‌گنجي متولد 1344 شهرستان بابل محقق برجسته جهان در ماه فوريه 2008، عضو انجمن فيزيك، مكانيك و برق آمريكا و اروپا شد كه در جديد‌ترين آمار منتشر شده از سوي تامسون رويترز به عنوان دانشمند برتر سال 2010 انتخاب شد. 

وي گفت: در جديدترين آمار منتشره از سوي تامسون رويترز isi تا مارس 2010 ميلادي، 38 نفر از دانشمندان ايراني در فهرست يك درصد دانشمندان برتر جهان در رشته‌هاي مختلف علمي قرار گرفته‌اند. 

اين عضو هئيت علمي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با بيان اينكه با رتبه 2هزار و 977 در رشته مهندسي به عنوان دانشمند برتر انتخاب شده است، افزود: رتبه جهاني دانشمند، نام دانشگاه، رشته دانشمندي و محل فعاليت در ليست ارائه شده است. 

دوميري‌گنجي در سال 2009 نيز در يك گستره 10 ساله و هشت ماهه بر اساس آخرين آمار و اطلاعات شاخص‌هاي علم در موسسه اطلاعات علميisi جزو دانشمندان برتر معرفي شد. 

وي همچنين در سال 2008 كه دانشمندان سال در 22 رشته معرفي شدند، به عنوان دانشمند برتر در شاخه مهندسي انتخاب شد. 

داود دوميري گنجي ارائه‌كننده بيش از 250 مقاله در داخل و خارج كشور، عضو انجمن رياضي ايران، عضو انجمن هيدروليك و مهندسي ايران، دريافت‌كننده لوح سپاس از بزرگ‌ترين انتشارات جهان (الديوير) دانشمند نمايه بين المللي isi دريافت كننده لوح تقدير از رئيس جمهور و وزير علوم به عنوان پژوهشگر برتر كشور است.

برچسب ها: دانشمند بابل
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین