bato-adv
کد خبر: ۴۴۵۵۰

انتخابات شوراها در دستور کار احزاب اصلاح‌طلب

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۸۹


عضو شوراي عالي بنياد باران گفت: شركت يا عدم شركت اصلاح‌طلبان در انتخاب شوراها در دستور كار احزاب اصلاح‌طلب است. 

در تحليل خود از برخي مواضع چهره‌هاي اصولگرا مبني بر اينكه اصلاح طلبان در انتخابات شوراها شركت مي‌كنند اما به دليل عدم مقبوليت در جامعه توفيقي ندارند، گفت: تا امروز اصلاح‌طلبان جمع‌بندي مشخصي در خصوص مشاركت در اين انتخابات نداشته‌اند و قطعا اين مساله در دستور كار احزاب و شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات است. 

وي گفت: اگر تضمين جدي براي شفافيت در انتخابات آينده وجود داشته باشد، حضور مردم در آن چشم‌گير خواهد بود. 

ناصري تاكيد كرد: طرح اين مسائل با اين نوع ادبيات در واقع دو هدف را پيگيري مي‌كند، يكي اينكه مطرح‌كنندگان آن مي‌خواهند با طرح اين مسائل زودهنگام جامعه را نسبت به مسائل اصلي‌تر كشور خصوصا مسائل اقتصادي بي‌تفاوت كنند. 

عضو شوراي عالي بنياد باران ادامه داد: عدم وجود پاسخ مناسب در مورد مشكلات اقتصادي دليل روي آوردن زودهنگام برخي چهره‌هاي اصولگرا به بحث انتخابات شوراها است. 

عضو شوراي عالي بنياد باران خاطرنشان كرد: مشكلات اقتصادي و تبعات سوء سياست‌هاي اقتصادي دولت از نيمه دوم سال 88 و آغاز سال 89 خود را نشان داده ‌است ولي گروهي از آقايان با تحليل‌ها و توهمات غلط دست به ارائه تحليل‌هايي از اين دست مي‌زنند. 

وي تاكيد كرد: شركت اصلاح‌طلبان در انتخاب آينده در دستور كار گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب است كه در جمع بندي مشخصي اعلام خواهد شد و با توجه به ميزان استقبالي كه از اصلاح‌طلبان در سطح جامعه وجود دارد قطعا در صورت وجود شفافيت در جامعه ، موفقيت آنها برد چشم‌گير‌تري نسبت به انتخابات شوراهاي قبلي خواهد داشت. 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین