bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۵۱۳۰

انتخاب شوراي داوري فراکسيون اصولگرايان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۸۹


شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس در نخستين جلسه خود در سال جديد، 10 نامزد را براي عضويت شوراي داوري اين فراکسيون تعيين کرد تا در جلسه مجمع عمومي فراکسيون که هفته آينده برگزار مي‌شود، شوراي پنج نفري داوري مشخص شوند.

" سيدحسين نقوي حسيني" عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان با اشاره به جلسه عصر روز سه شنبه اين شورا اظهار داشت: طبق اساسنامه فراکسيون، شوراي مرکزي بايد از بين نمايندگان روحاني 10 نفر را براي عضويت در شوراي داوري به مجمع عمومي معرفي کند.

وي افزود: از بين 20 فرد معرفي شده براي عضويت در شوراي داوري، شوراي مرکزي فراکسيون 10 تن از آنان را انتخاب کرد که در نهايت مجمع عمومي فراکسيون نيمي از آنان را به عنوان اعضاي شوراي داوري انتخاب خواهد کرد.

نماينده مردم ورامين در مجلس اضافه کرد: در جلسه مجمع عمومي، لايحه برنامه پنجم پيشرفت و عدالت نيز مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

نقوي حسيني درباره انتقاد برخي از اعضاي فراکسيون به نحوه مديريت پايگاه فراکسيون اصولگرايان نيز گفت که اين مباحث در جلسه شوراي مرکزي مطرح و مقرر شد شوراي سياستگذاري اين سايت با حضور چند تن از نمايندگان اصولگرا تشکيل شود تا آنان بر نحوه اداره سايت، اطلاع رساني و ساماندهي اخبار و انتشار بيانيه ها نظارت کنند.

وي خاطر نشان کرد که جلسه شوراي مرکزي با حضور اکثريت اعضا و رياست " علي لاريجاني " رييس فراکسيون اصولگرايان مجلس برگزار شده بود.

برچسب ها: شورا اصولگرا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین