bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۶۰۰۵

انگلیس از "به کجا چنین شتابان" شکایت می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹


نشست نقد و بررسی سریال «به کجا چنین شتابان» با حضور ابوالقاسم طالبی کارگردان و رضا رویگری بازیگر و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

در بخشی از این نشست که در خبرگزاری فارس برگزار شد، طالبی درباره خشونت موجود در بخش‌های پایانی سریال «به کجا چنین شتابان» گفت: «وقتی شما با چگونگی فعالیت سازمان‌های جاسوسی جلو می‌روی، دیگر خشونت و ارتکاب آن، دست من نیست، دست آنهاست. آنها به هیچ چیز رحم نمی‌کنند و برایشان مهم نیست.»

طالبی درباره نقش حسن شکوهی در این سریال، گفت: «او بیشتر طنز بازی کرده ولی وقتی پیشنهاد نقش «غلومی» را به او دادم، روی حرف من حرف نزد. این نقش در طول سریال کم کم مسأله‌دار شده بود و می‌گفتند که چرا غلومی یک گوشه ایستاده؟ برخی از سایت‌ها هم نوشتند طالبی می‌خواسته هوای تهیه کننده را داشته باشد، او را مثل یک کوزه و گلدان کنار صحنه گذاشته است.»

او ادامه داد: «مشخص است اینها نه من را می‌شناسند، و نه درام را! آقای شکوهی نقش همان جاسوس ساکتی را بازی کرد که همه جا هست ولی دیده نمی‌شود. مثل کشمیری می‌ماند. او یکباره مثل یک آتشفشان فوران کرد و رئیس جمهور کشور ما را گرفت و اگر امام خمینی (ره) نبود، این انقلاب رفته بود. آقای شکوهی این نقش را داشت. سکوتی که یکباره همه چیز را به هم می‌ریزد. در حقیقت، من در این سریال و با این نقش، به تمام بینندگانم رودست زدم.»

او در پاسخ به این که فکر نمی‌کند در ادامه شکایات مختلف داخلی، انگلیسی‌ها هم از او به دلیل خلق کاراکتر غلومی که برای انجام جنایاتش متصل به اینتلیجنت‌سرویس بود، شکایت کنند، گفت: «تا حالا که شکایت نکرده‌اند اما اگر بتوانند، بعید نیست که آنها هم دست به شکایت ببرند!»

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین