bato-adv
bato-adv

عرضه لپتاپ‌های گیمینگ لنوو Legion R7000

عرضه لپتاپ‌های گیمینگ لنوو Legion R7000
شرکت Lenovo شروع به پیش فروش جدیدترین مدل لپتاپ گیمینگ خود در بازار‌های چین کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰

فرارو- شرکت چینی Lenovo، لپ تاپ گیمینگ جدیدی به نام Legion R7000 را در بازار چین عرضه کرده است. این دستگاه با چیپست Ryzen محصول شرکت AMD، پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۵۰ و ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. شرکت آمریکایی AMD اصلی‌ترین رقیب شرکت Intel در تولید CPU است.


به گزارش فرارو، با این که لپ تاپ Lenovo Legion R7000، یک لپ‌تاپ گیمینگ است، اما همچنان با نرخ تازه‌سازی استاندارد ۶۰ هرتز عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل است. میزان روشنایی آن ۳۰۰ نیت می‌باشد و طیف رنگی صد در صدی SRGB دارد. لازم به توضیح است که نیت یک واحد برای سنجش میزان روشنایی یا درخشندگی است که برای صفحه نمایش و موارد مشابه به کار می‌رود. صفحه نمایش لپ تاپ معمولا میان ۲۰۰ تا ۶۰۰ نیت روشنایی دارد.


لپتاپ Lenovo Legion R7000 در زیر کاپوت، به چیپست AMD Ryzen ۵، ۵۶۰۰H با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است. این لپتاپ گیمینگ از پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۵۰ استفاده می‌کند که دارای ۴ گیگابایت VRAM GDDR۶ است. باتری این دستگاه می‌تواند بدون شارژ دوباره برای مدت طولانی دستگاه را روشن نگاه دارد و به سرعت نیز شارژ می‌شود. این باتری از شارژ سریع ۹۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

پیش فروش لپتاپ‌های گیمینگ Lenovo Legion R۷۰۰۰
پورت‌های این لپ تاپ عبارتند از: یک پورت USB Type-C، دو پورت USB ۳.۲ Gen ۱، HDMI ۲.۱ و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری. لپ تاپ Lenovo Legion R7000 همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe است. صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه کلیدی است که در آن نماد‌های رو کلید‌ها نیمه شفاف هستند. نور پس زمینه صفحه کلید حروف و علائم روی کلید‌ها را روشن می‌کند تا در تاریکی یا نور کم بتوان آن‌ها را مشاهده کرد.


در حال حاضر، جزئیات بیشتری در مورد این لپ تاپ در دست نیست. انتظار می‌رود لپتاپ گیمینگ Lenovo Legion R7000 به زودی، به جز چین، در برخی بازار‌های دیگر نیز عرضه شود. با این حال پیش بینی می‌شود، شرکت Lenovo ممکن است این مدل لپتاپ را در خارج از چین با نام متفاوتی عرضه کند. در حال حاضر، قیمت پیش فروش این دستگاه در چین ۵۵۹۹ یوآن (برابر با ۸۷۹ دلار آمریکا) است.

منبع: gizmochina

برچسب ها: Lenovo Legion R7000
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین