bato-adv

اولین گوشی اندرویدی با فناوری تثبیت تصویر

اولین گوشی اندرویدی با فناوری تثبیت تصویر
تکنو اولین سازنده گوشی های تلفن همراه اندرویدی دارای فناوری تثبیت تصویر خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

فرارو-شرکت تکنو، تولید کننده چینی تلفن‌های همراه، که در گذشته با عرضه گوشی " تکنو فانتوم X" توانایی خود را در ارائه گوشی‌های هوشمند ممتاز ثابت کرده بود، این بار تلفن همراه جدیدی تولید می‌کند. این گوشی از فناوری جدید تثبیت تصویر Sensor-Shift استفاده می‌کند. تکنو از فناوری Sensor-Shift برای گوشی‌های برتر سال آینده خود استفاده کرده است.

اولین گوشی اندرویدی با فناوری تثبیت تصویر ارائه می‌شود// در حال ویرایش

به گزارش فرارو، در حال حاضر، اپل تنها شرکتی است که از فناوری تثبیت تصویر Sensor-Shift در گوشی‌های خود استفاده می‌کند. نسل فعلی سری آیفون ۱۳ با این فناوری ارائه شده است. این فناوری تصاویر و یا ویدئو‌های تاری که در اثر لرزش دست ایجاد می‌شود، را از بین می‌برد. گفته می‌شود که این نوع سنسور در مقایسه با تثبیت کننده تصویر سنتی مبتنی بر لنز، دقت تثبیت را تا ۳۵۰ درصد بهبود می‌بخشد.

تکنو اولین سازنده اندرویدی است، که از این فناوری استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت از این ویژگی، در گوشی‌های آینده خود که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، استفاده نماید.همچنین این طور گزارش شده که شرکت تکنو با همکاری سامسونگ، در حال وارد کردن سنسور‌های RGBW می‌باشند. تکنو در اینجا برای ارائه عکس‌های روشن‌تر، از ترکیب شیشه و پلاستیک استفاده می‌کند. علاوه بر این، این شرکت یک لنز تلسکوپی را در تلفن‌های خود تعبیه کرده است که در آن لنز دارای قابلیت زوم صاف به کار رفته است.

اولین گوشی اندرویدی با فناوری تثبیت تصویر ارائه می‌شود// در حال ویرایش

روی هم رفته، دوربین گوشی‌های آتی تکنو نسبت به قبل دارای بهبود‌هایی خواهد بود. حال باید دید این شرکت از چه سخت افزار دیگری در گوشی‌های خود استفاده می‌کند. همچنین باید دید این گوشی‌ها با چه قیمتی عرضه می‌شوند.

منبع: gizmochina

برچسب ها: تکنو تثبیت تصویر
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین