bato-adv

ثبت تصاویر واضح در تاریکی با موتور پردازش هوآوی

ثبت تصاویر واضح در تاریکی با موتور پردازش هوآوی
موتور پردازش تصویر جدید هوآوی، سبب افزایش کیفیت و وضوح تصاویر خواهد شد. یکی از قابلیت های این محصول، از بین رفتن نویز تصاویر حتی در تاریکی می باشد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

فرارو-در اوایل ماه جاری، HiSilicon، واحد طراحی تراشه هوآوی، از فناوری جدید مرتبط با حوزه عکاسی رونمایی کرد. این شرکت یک ISP (پردازنده سیگنال تصویر) جدید ایجاد کرده است که برای ارائه تصاویر هوشمندتر و واضح‌تر استفاده می‌شود.

به گزارش فرارو، این غول فناوری چینی، ISP جدید خود را در در نمایشگاه امنیت چین معرفی کرد. این موتور ISP HiSilicon Yueying نام دارد که توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود و نسل جدیدی از محصولات هوشمند IoT (اینترنت اشیا) را تامین می‌کند. به عبارت دیگر، این محصول، یک موتور پردازش تصویر هوشمند است که به زودی محصولات هوشمند جدیدی وارد بازار خواهد کرد.

ثبت تصاویر واضح در تاریکی با موتور پردازش تصویر جدید هوآوی// در حال ویرایش

موتور پردازش تصویر جدید هوآوی، سبب افزایش کیفیت و وضوح تصاویر خواهد شد. HiSilicon همچنین با انجام برخی آزمایش ها، قابلیت‌های ISP جدید را به نمایش گذاشت.یکی از قابلیت های این محصول، از بین رفتن نویز تصاویر حتی در تاریکی می باشد. این آزمایش در یک اتاق تاریک انجام شد که حتی نمی‌توان به درستی تفاوت بین اشیا و شکل کلی آن‌ها را تشخیص داد.

ثبت تصاویر واضح در تاریکی با موتور پردازش تصویر جدید هوآوی// در حال ویرایش

موتور ISP HiSilicon Yueying از یک NPU (واحد پردازش شبکه عصبی) و VPU (واحد پردازش بُرداری) تشکیل شده است، این دو برای انجام عملکرد‌های مختلف و ارائه راه حل‌های هوش مصنوعی، با هم ادغام شده اند. در حال حاضر، باید دید که ISP Engine جدید واحد طراحی تراشه هواوی به چه صورت عمل می‌کند.

منبع: gizmochina

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین