bato-adv
کد خبر: ۵۲۷۶۶

آرین‌منش: اختلاف اصولگرایان به معنای انشعاب نیست

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۸۹


يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس معتقد است كه اصولگرايان بايد با كنار گذاشتن اختلافات در جهت بقاي وحدتشان بكوشند. 

جواد آرين‌منش نماينده مشهد، با رد موضوع ايجاد انشعاب در ميان اصولگرايان، اظهار داشت: در هر جريان سياسي سلايق مختلفي وجو دارد كه در كنار آن در اصولي نيز با يكديگر تفاهم دارند. 

به گفته وي، اصولگرايان طيف گسترده‌اي هستند كه وجود نقد درون گفتماني در ميان آنان طبيعي است. 

اين نماينده مجلس در ادامه با تاكيد بر اينكه وجود سلايق و ديدگاه‌هاي مختلف در اردوگاه اصولگرايان را نمي‌توان انكار كرد، خاطرنشان كرد: اما بايد توجه داشت كه اين اختلاف سلايق به معناي وجود انشعاب در ميان اصولگرايان نيست. 

اين عضو فراكسيون اصولگرايان معتقد است كه انشعاب زماني در يك جريان سياسي اتفاق خواهد افتاد كه اعضاي آن جريان سياسي با يكديدگر تعامل نداشته و نظرات يكديگر را نيز قبول نداشته باشند. 

آرين منش با يادآوري اينكه هر جريان سياسي نيازمند نقد درون گفتماني به منظور بقاي خود است، تصريح كرد: اركاني كه جريان اصولگرا را به يكديگر پيوند مي‌دهد، مواردي همچون اعتقاد به اصول و آرمان‌هاي مقدس اسلامي، فصل الخطاب دانستن فرمايشات رهبري واعتقاد به فرمايشات آنان است. 

وي افزود:دليل برخي اختلافات اصولگرايان تنها اختلاف سلايق موجود در ميان آن‌هاست كه در صورت كنار گذاشتن اين اختلافات و در نظر گرفتن مصالح، همه مسائل حل مي‌شود. 

نايب رييس كميسيون فرهنگي معتقد است كه در هر جريان سياسي افراط‌گري وجود دارد و بايد با گفت‌وگو و ارتباط و تعامل بيش‌تر اختلاف سليقه‌ها را كنار گذاشته و با توجه به شرايط ويژه كشور، همه تلاشمان را براي حفظ وحدت به كار ببنديم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین