bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۳۱۹۸۰

بازداشت شوهر ملکه زیبایی سابق روسیه به جرم قتل او

بازداشت شوهر ملکه زیبایی سابق روسیه به جرم قتل او
پوپوف در ابتدا به قتل همسرش اعتراف کرده بود و تحت بازداشت قرار گرفت اما بعدا اعترافات خود را پس گرفته بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

فرارو- دادگاهی در روسیه برای رسیدگی به اتهامات مطرح شد علیه «الکساندر پوپوف» شوهر یکی از ملکه‌های زیبایی سابق آن کشور در روز دوشنبه در مسکو برگزار شد. او متهم شده همسرش را در جریان یک نزاع خانگی به قتل رسانده است. این ملکه زیبایی روسیه اوایل امسال ناپدید شده بود.

به گزارش فرارو به نقل از راشا تودی، «الکساندر پوپوف» برای ماه‌ها پس از به قتل رساندن همسرش حساب کاربری او را در رسانه‌های اجتماعی به روز نگه داشته بود. پوپوف در ابتدا به قتل همسرش اعتراف کرده بود و تحت بازداشت قرار گرفت اما بعدا اعترافات خود را پس گرفته بود.

به گزارش رسانه‌های روسی، او در تاریخ ۱۰ ژانویه در مورد ناپدید شدن همسرش کنسیا پوپووا (با نام واقعی نی ساپوژینکووا) با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که او به دبی سفر کرده است. او ادعا کرده بود که همسرش از امارات سفری را با قایق به آفریقای جنوبی داشته و پس از آن ناپدیده شده است. او مدعی شد همسرش دیگر به پیام‌های حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پاسخ نمی‌دهد.

بازداشت شوهر ملکه زیبایی سابق روسیه به جرم قتل او

خانم پوپووا در جوانی ملکه زیبایی مشهوری بود و در سال ۲۰۱۰ میلادی برنده تاج دوشیزه کوزباس شده بود. او در نووکوزنتسک در سیبری متولد شده بود دو سال پیش، او به همراه همسرش به مسکو نقل مکان کرد. شوهر او شغلی برای کار در متروی مسکو پیدا کرده بود و پیش‌تر به عنوان یک مقام دولتی در زادگاه‌شان خدمت کرده بود. پس از اینکه پوپوف در ژانویه به پلیس مراجعه کرد بازرسان متوجه شدند که همسرش هرگز روسیه را ترک نکرده است. تلفن این زن طبق داده‌های صورتحساب نیز در مسکو باقی مانده بود. پس از صحبت با خویشاوندان او، پلیس دریافت پیام‌هایی که آنان از وی دریافت کرده‌اند به سبک همیشگی نوشته‌هایش نبوده و این موضوع باعث مظنون شدن پلیس به شوهرش شد.

پلیس زمانی که متوجه شد پوپوف دخترش را برای چند روز به خانه یکی از دوستانش فرستاده است به او مشکوک‌تر شد. در همان زمان مشخص شد که او کیسه‌های زباله بزرگی ار از خانه بیرون آورده است. هم چنین، مشخص شد که او آپارتمان و خودروی خود را که کارآگاهان تنها می‌خواستند مورد بررسی قرار دهند فروخته بود. پوپوف در ابتدا به قتل اعتراف کرد و اظهار داشت که همسرش را در جریان یک نزاع خانگی کشته است و بقایای او را در رودخانه رها کرده است و برای جلوگیری از ایجاد شک و تردید در افکار عمومی ماه‌ها حساب همسرش را در رسانه‌های اجتماعی فعال نگه داشته بود. او بعدا اعترافات خود را پس گرفت.

« حمید »
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
پول که باشه همه چیز خودش میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
چس تو مغزت پوپوف
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین