bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۳۲۸۴۲

روایت مادر قاتل از جنایت هولناک اهواز

روایت مادر قاتل از جنایت هولناک اهواز
غزل حدود ۴ ماه قبل از خانه خارج شد. مثل همیشه که به خانواده پدرش یا دوستانش سر می‌زد. اما آن روز به خانه برنگشت. نگران که شدیم سراغش را از خانواده‌اش گرفتیم. آنجا هم نرفته بود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

شوک ناشی از قتل زن ۱۷ ساله در اهواز به‌دست شوهرش و انتشار تصاویر دلخراش آن در شبکه‌های اجتماعی جامعه را فرا گرفته است. حالا چند روز پس از این جنایت مادر قاتل ناگفته‌هایی از زندگی پسر و عروسش را برای نخستین مرتبه بازگو می‌کند. او مدعی است که پسرش به‌خاطر حرف مردم دست به جنایت زده است.

به گزارش همشهری، این روز‌ها همه درباره جنایتی که چند روز قبل در اهواز اتفاق افتاده صحبت می‌کنند و این حادثه افکار عمومی را به‌شدت متاثر کرده است. حادثه‌ای که روز شنبه ۱۶ بهمن ماه اتفاق افتاد و در جریان آن مرد جوانی به نام سجاد همسر ۱۷ ساله‌اش به‌نام مونا که همه او را با نام غزل می‌شناختند به قتل رساند.

وقوع این قتل تنها بخش تکان‌دهنده جنایت نبود؛ چراکه در ادامه فیلمی از نمایش سر مقتول توسط قاتل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و همین فیلم افکار عمومی را به‌شدت جریحه‌دار و برخورد با قاتل را به یک مطالبه عمومی تبدیل کرد. هرچند پلیس اعلام کرد که چند ساعت پس از وقوع جنایت، قاتل و برادرش به‌عنوان همدست او دستگیر شده‌اند، اما در ادامه و به‌دنبال انتشار زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه خانواده مقتول از قاتل شکایتی ندارند، مجازات شدید عامل جنایت تبدیل به یک خواسته عمومی شد. تا جایی که خیلی از مردم و کاربران در شبکه‌های اجتماعی از دستگاه قضایی خواهان مجازات افساد فی‌الارض (اعدام) برای متهم شدند.

حالا با گذشت چند روز از این حادثه مادر سجاد در گفت‌وگویی زندگی پسر و عروسش و انگیزه سجاد از قتل همسرش را بازگو کرد. او می‌گوید: غزل حدود ۴ ماه قبل از خانه خارج شد. مثل همیشه که به خانواده پدرش یا دوستانش سر می‌زد. اما آن روز به خانه برنگشت. نگران که شدیم سراغش را از خانواده‌اش گرفتیم. آنجا هم نرفته بود. به دوستان، آشنایان و هر کسی که احتمال می‌دادیم ممکن است غزل آنجا رفته باشد، گفتیم، اما خبری از او نبود؛ تا اینکه بعد از یک هفته به دوستان خودش اطلاع داد که در ترکیه است.

تمام اطلاعاتی که از غزل دریافت می‌کردیم از طریق دوستانش بود و هر بار که خبری می‌رسید پسرم می‌مرد و زنده می‌شد. خیلی تلاش کردیم کسی متوجه این قضیه نشود، اما هر چه از نبودن غزل می‌گذشت اطرافیان بیشتر کنجکاو می‌شدند که عروس خانواده کجاست و چرا از او خبری نیست. مادر قاتل مدعی است که ازدواج پسر او و غزل اجباری نبود. «ما هم برایش کم نگذاشتیم. برای ۲ پسرم یک شب عروسی گرفتیم.

خانه ما بزرگ است، بالای خانه ۲ واحد ساختیم. یکی برای سجاد و دومی برای آن یکی پسرم.» این زن که باور ندارد عروسش به‌دست پسرش به قتل رسیده در ادامه سراغ اصل مطلب می‌رود.

انگیزه‌ای که باعث شد سجاد تصمیم به قتل غزل بگیرد: «طبق صحبت‌هایی که غزل برای دوستانش کرده، او با شخصی از طریق اینستاگرام آشنا شد که این شخص اهل سوریه است. این مرد به غزل ابراز علاقه زیادی می‌کند و او را وابسته خود می‌کند تا آنجایی که غزل بابت این مرد زندگی خودش را رها کرد. دوستانش ما را در جریان تمام جزئیات می‌گذاشتند.

پسرم هر روز بیشتر از دیروز کنترل خود را از دست می‌داد و نمی‌توانست بر اعصابش مسلط باشد. مخصوصاً که بازاری بود و اطرافیان چپ و راست غیرت و مردانگی‌اش را تحریک می‌کردند. در محله و خیابان مستقیم و غیرمستقیم به ما طعنه می‌زدند و بابت این مسئله بحث و دعوا کرده بودیم. همسایه‌ها کاملاً از شرایطی که اتفاق افتاده اطلاع داشتند، اما به جای دلداری احساسات پسرم را تحریک می‌کردند.»

غزل نزدیک به ۴ ماه در ترکیه زندگی می‌کرد. ظاهرا مرد سوری وی را فریب داده و همه طلا‌ها و پول‌هایش را از او دزدیده بود.

سرانجام پدرش دنبالش رفت تا او را برگرداند. مادر سجاد (قاتل) می‌گوید: خود غزل هم ظاهراً پشیمان شده بود و این اواخر خودش به پدرش گفت که بیایید من را به ایران بیاورید که بعد از آن پدر غزل و شوهرم تا ترکیه دنبالش رفتند و روز جمعه ظهر او را به اهواز برگرداندند.

او درباره شرایط سجاد بعد از بازگشت همسرش به اهواز می‌گوید: پسرم تهدید کرده بود غزل را می‌کشد. برای همین پدر غزل و شوهرم درصدد مخفی کردن غزل بودند چرا که از تهدید‌های سجاد می‌ترسیدند. وقتی غزل را تحویل شوهرش ندادند عصبانیت و تهدید سجاد بیشتر شد. برای همین روز شنبه به اتفاق برادرش به سراغ همسرش رفت و این اتفاق افتاد.

این زن در ادامه درباره اینکه چرا پسرش بخشی از جسد را در کوچه و خیابان گردانده بود در ادعایی عجیب می‌گوید: در محله به سجاد انگ بی‌غیرتی زده بودند. سر غزل را گَرداند تا مثلاً به همه بگوید: من آدم بی‌غیرتی نیستم. حالا غزل کشته شده، سجاد دستگیر شده و پسر آن‌ها را من نگه می‌دارم.

بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
این باید درس عبرتی باشه برای تمام زن ها و دختر هایی که شوهرشون رو ول می کنن و گول آدم های شیطان صفت رو می خورن.با گسترش شبکه های اجتماعی هر زن و دختر کم سن و سالی می تونه با هر کس دوست بشه و زود گول میخورن . این ها از آسیب های شبکه های اجتماعی است . بجای حیوان صفت خطاب کردن مرد کمی هم به زشتی و خباثت و حیوان صفت بودن زن توجه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خوب غیابی طلاقش می داد. این هم شد توجیه مسخره. اول اینکه مقصر اصلی آنهایی هستند که اجازه دادند یک کودک در 12 سالگی ازدواج کند. تو مادر هم از اینکه اجازه دادی پسرت با یک کودک ازدواج کند مقصر هستی. دوم مجازاتش بریدن سر نبود. طلاق می گرفت و جواب همه را می داد. لعنت بر کسانی که جامعه نرمال را غیر نرمال کردند
آریو برزن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مغز های کوچک زنگ زده!!!!!آقای باغیرت!!خوشحال باش حالا بازاریای محل تو رو باغیرت میدونن دیگه اسطوره غیرت شدی تو اهواز!!!
پست فطرت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
پسر سجاد را شما نگه می داری؟ چه جور بزرگش می کنی؟با کینه و نفرت و عقده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
شما ها باهم فامیل هستین پدر شوهر مونا حیدری عموی او هم هست کمتر دروغ بگین
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
پسره کامل دیوانه بوده که دختره از دستش فرار می کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تو از کجا میدونی شاید دختره کاری کرده که پسره دیونه شده. همینجوری دیگران رو قضاون نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مشخصه پسره انقدر استمنا کرده که جنون گرفته. الان کلی استمنایی دیوانه در مملکت ریخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کاش اون یکی عروسش از شوهرش جدا بشه بهر حال اونم قسی القلب هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
چطوری بدون اجازه شوهر از مرز رد شده؟ یعنی قاچاقی یه دختر ۱۷ ساله تک و تنها از کجا وارد ترکیه شده؟ یه کم سخته باورش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
می ری کردستان پول می دی ردت می کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
1- خبرنگار محترم دختر 17 ساله در اصل نوجوان محسوب ميشه نه زن
2- پس اين مادر مدعيست كه پسران دسته گلش خيلي هم خوب كاري كردن و بايستي به عنوان نماد غيرت و مردانگي تشويق هم مي شدن
3- يادم هست كه رييس جمهور اوايل دهه ي هشتاد گفت مشكل اصلي فقر فرهنگيست آقايون سينه چاك روبرو خنديدن .... تحويل بگيرن
4- در يك شركت بزرگ مهندسي هم افرادي هستن كه ميگن ببين دختره چكار كرده كه طرف اينجوري رفتار كرده ....
متاسفانه اين حجم از حماقت در جاي جاي جامعه ريشه كرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
این حماقت نیست این واقعیت جامعه توه. همون قوانین مزخرفی که یکسری تحصیل کرده بافرهنگ تو مجلس درحمایت از حقوق زنان وضع کردن وفکر اینجاشو نکردن که چه سو استفاده ها علیه مرد بدبخت میشه وخرخره مرد بیچاره رو گرفته تا جایی که موقع بروز اینگونه مسایل بجای طرح شکایت و حل شدن مشکل زوجین ، زوج اقدام به قتل میکنه چرا که تنها راه چاره رو خذف مشکل (یعنی زن) میدونه . دیگه فکر به بعد ماجرا نمیکنه . خدا لعنت کنه اونایی رو که مملکت رو به این وضع انداختن آیا قدیما اینجور مسائلی تو جامعه داشتیم ؟
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کاملا موافقم باید فکر ما کلا عوض بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دختر 17ساله یعنی چی ؟؟!!!
نوجوان کدومه ؟؟!!!
طرف بچه داشته و مادر قاتل میگه "پسر آن‌ها را من نگه می‌دارم"
خانمی که مادر باشد دختر و نوجوان نیست ؛ مادر است
آریو برزن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
درود بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
حالا پسر خودت پاک پاکه طلاقش میداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اون قاتل که نه اون خانواده اون محله اون شهر استان خوزستاتن کل کشور و ما مردم باید سوگوار باشیم باید تنبیه بشیم بخاطر بستری که اجازه داده یک فرد این کار رو انجام بده وا ینکه می بینیم و داره عادی میشه برامون و دازیم زندگی مون رو می کنیم فوتبال مون بازی می کنیم لب کارون هم جشن قهرمانی می گیرم دیگه نه تنها بهت زده هم نمی شویم انقدرها هم متاثر نمی شویم اون قاتل که هیچ ولی وای بر ما مردم وای براین کشور که عکس العملش در برابر این فاجعه ، فاجعه ای ست سهمناک تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
چرا فقط از قاتل میگی آیا کار اون زن شوهردار با وجود بچه خردسال بوالهوسی نبوده که دنبال هوای نفسش با یک مرد غریبه ازکشور فرارکرده . هر فرد غیرتمندی هم بود همین کارو میکرد تا دلش خنک بشه چون میدونه مملکت قانون درست و حسابی نداره چه بسا اگه شکایت میکرد نهایتا خوش متهم و مجازات میشد. ضمن اینکه اقدام قاتل محکوم و عصر حجریه ولی با وجود قوانینی که دست و پا مردها رو درمقابل زنها بسته ، دم اون باغیرت گرم کاری کرد تا عبرتی بشه برای زنان بوالهوس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
حالا در نبود مقتوله طرف قاتل هر چی دوست داشته باشن میگن و خودشون رو بی عیب و مقتوله رو فاسد معرفی میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
در یک کلام احمق و جاهلی که در جامعه‌ای که جهل و خرافه در ریشه و عمق وجود افراد لانه کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اگر یکی با دختر خودش هم اینکار رو میکرد همین حرف رو میزد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اره بابا. اینا خودشون این بچه ها رو تربیت میکنن با این افکار.
میرفت دست دامادشو می بوسید.
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
ساده ای ها اصلا براشون مهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
حضرت ناشناس اگه خانم خودت یا زن برادر خودت اینجورکاری میکرد واکنش چه بود .به نظرم درجوامعی کوچک هشتنند وافراد فامیلی زندگی میکنند طبیعه است گرچه بسیار دردناک ووحشیانه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اره برای اینا دختر ارزشی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
در واقع باید گفت در یک منجلاب فرهنگی اقتصادی افتاده ایم که از هر طرف شنا کنیم بیشتر غرق می شویم. دخترانی که زیر سن ازدواج می کنند، جوانانی که برای آینده بهتر هر خطری را به جان می خرند از قاچاقچیان انسان تا سرمای کشنده مرز ترکیه و یونان، وقت گذرانی در بازار ارز های دیجیتال.از طرف دیگر، هشدار انجام ندادن این کار ها یعنی قبول وضع فعلی کشور. مگر همه افراد می توانند مقاله بدهند تا دانشجویی مهاجرت کنند؟ از آن طرف فرهنگ زشت کوچه و خیابان. چه بگویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
پسرم برای حرف مردم مجبور بود سر دختر 17 ساله(عروس اجباری 12 ساله) را ببرد و با خنده و خوشحالی در شهر بچرخاند وبرادرش هم فیلمش را با فتخار بگیرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اصلا" حتي دختر مقصر هم باشه ما حق نداريم حكم بدهيم . واقعا" كشور بي قانون شده البته كه اين كشور هميشه تمامي قوانين به نفع آقايون بوده و حتي حكم هم بخواد بده چند سال حبس و تمام . واقعا متاسفم براي خودم كه در اين كشور بدنيا اومدم و با اين قوانين مردسالاري بايد بسازم .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
احتمالش هست که جریان مرد سوری تهمت و دروغی ست که از طرف خانواده قاتل ساخته شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
حداقل سن ازدواج برای دختران باید ۲۵ سال به بالا باشه چون دختران از نظر مغزی ناقص هستند و خیلی کند مغزشون رشد میکنه در نتیجه به بلوغ فکری و عقلی خیلی دیر میرسند و نتیجه اش همین میشه که میبینید ازین کارها میکنند که عواقب بدی داره متاسفانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
چه داستان باور پذیری! حتما هم تو زندگیشون مشکلی نداشتن و همه چیز گل و بلبل بوده واگر نه چرا به فرار کرد و رفت تا 4 ماه هم برنگشت و بعدش هم به خونه خودش نرفت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
گیریم که قبول کردیم مثلا این داستان درسته شوهره چرا نرفت اون مرد سوری رو پیدا کنه و سر اون رو ببره که یه بچه 17 ساله رو گول زده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
ايشان به غيرتش برخورده بوده.آيا غيرت يك مرد در عصباني شدن و كشتن و سر بريدنه؟
اين جور فرهنگ غيرت ناشي از جهالت و تحجر هست كه در ما نهادينه كرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
حالا که طرف رو کشتن و سرش رو هم جدا کردن هر حرف و تهمتی که دلشون میخواهد میزنن کسی هم نمی پرسه اگه واقعا شوهر خوبی بود و زندگشیون بی مشکل چرا فرار کرد و رفت که هیچ کس زندگی خوبش رو به حرف یه غریبه نمیزاره بره مگر اینکه اون زندگی داغون باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
همون بی شرف هایی که بهتون انگ بی غیرتی می زدن حالا دارن تخمه می شکنن و خبرهای حماقت پسرت رو می خونن و می خندن !
ای کاش به جای غیرت یک سر سوزن عقل تو کله بچه ت بود !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خاک بر سرتون، فقط همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
چقدر این خانم، با آرامش خاطر صحبت می کنه انگار که گنجشک همسایه کشته شده است. الان مثلا پسرت، غیرت دار شد. خاک تو سر شماها که پسراتون را اینطوری بزرگ می کنید که غیرتشون را اینجوری باید نشون بدن. بگو این شازده پسرت، چه بلاهایی را سر این دختر آورده بوده که مجبور به فرار و پناه آوردن به یک غریبه شده است. این قاتل روانی، ببین تو زندگی چه به سر این دخترک معصوم آورده بوده. از چنین مادری، بیشتر از این هم انتظار نیست. جونور بزرگ می کنن. حالم از واژه های غیرت و ناموس و... به هم می خوره. یک مشت روانی بی ناموس و بی غیرت، چه ادعای ناموس و غیرت هم دارن.
محمد فقیه نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
چرا پسرت زنش را طلاق نداد گور بابای حرف مردم عیب کشور ما قوانین یک مشت تازی سوسمار خور را اجرا می‌کنیم برام مهم نیست که سانسور بشه ولی این یک حقیقت تلخ است حرف مردم و هزار تا راه برای این جنایت ها دیروز گفتم که در ژاپن سن ازدواج شانزده سالگی است ولی در ژاپن ازدواج فامیلی ممنوع است چون از یک خانواده هستند هم مادری هم پدری آن وقت در ایران میگند عقد دختر عمو و پسر عمو در آسمان ها بسته اند آقایون مذهبی حضرت علی پسر عمو رسول الله بوده نه پسر عمو حضرت زهرا سلام الله علیه و درضمن چرا باید قوانین ایران قوانین اعراب جاهلی باشه شما دیدید کسی با اون دختر همدردی کنه نه همه طرف مرده را گرفتند من ازدواج نمیکنم با اینکه مشکل مالی ندارم بخاطر این چیز ها است فرارو لطفاً چاپ کن و سانسور نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مطمئنم یکی از مهمترین محرک ها برای قاتل شدن پسره همین زن بوده. انقدر که گفته آبرومون رفت آبرومون رفت... خوب محلتون رو عوض کنید برید جایی که کسی نشناسنتون الان به عنوان جانی مشهور شدید خیلی افتخار میکنید؟
کوههای البرز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کشتن این زن کاملا محکوم هست.ولی باید قبل از وقوع این اتفاقات جلویش را گرفت.بعید هم بنظر نمی رسد که پای مرد دیگری در میان باشد. شوهر ها بعد از ازدواج باید گوشی خانم شان را چک کنند در زندگی زناشویی مشترک چیزی بنام گوشی من و گوشی تو و بی اعتمادی وجود ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تطهیرسازی قاتل تا کجا
باید به این شاه پسر مدال افتخار داد اصلا
اف بر این مادر با این تربیت پسرش واقعا باید تاسف خورد بحالش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خانم های نماینده مجلس که بر طبل فرزندآوری می کوبید و فقط دم از ازدواج و زایش می زنید، بیایید از حق این بدبخت ها دفاع کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
واقعا لیاقت مردم ایران باید همین وضعیت باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کسی که این عمل شنیع و تروریستی رو انجام داده در ردیف انسانها و حیوانات قرار نمیگیره. پسرت یه ویروس زامبی تمام معنا هست که باید از صحنه روزگار حذف شود
واسیلیوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
من که چند وقت این جنایت رو خوندم و فیلمش رو دیدم خواب و خوراک ندارم فقط باید قاتل و همدستش به اشد مجازات به دار آویخته شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
لابد پسر سجاد را هم مثل خود سجاد بزرگ می کنی.خشن و عصبی و بی منطق و.............
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین