bato-adv
کد خبر: ۵۴۱۱۶۹

آتش زدن مقر حزب دموکرات کردستان در بغداد

آتش زدن مقر حزب دموکرات کردستان در بغداد
حزب دموکرات کردستان عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت توئیت نایف کردستانی، عضو این حزب و اهانت به مراجع دینی را محکوم و به همه اعلام می‌کنیم که این شخص هیچ ارتباط و وابستگی دور یا نزدیکی به حزب دموکرات کردستان ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱

یک منبع امنیتی از یورش معترضان به مقر حزب دموکرات کردستان در بغداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد، معترضان پس از یورش به مقر حزب دموکرات کردستان در بغداد در محکومیت اظهارات اهانت‌آمیز علیه مراجع دینی اقدام به آتش زدن و شکستن محتویات آن کردند.

حزب دموکرات کردستان عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت توئیت نایف کردستانی، عضو این حزب و اهانت به مراجع دینی را محکوم و به همه اعلام می‌کنیم که این شخص هیچ ارتباط و وابستگی دور یا نزدیکی به حزب دموکرات کردستان ندارد و توئیت وی بیانگر نظر شخصی اوست و هیچگونه ارتباطی به حزب ما که به همزیستی مسالمت‌آمیز ایمان داشته و به اعتقادات دینی و مذهبی احترام می‌گذارد، ندارد.

منابع عراقی اعلام کردند که وزارت کشور اقلیم کردستان عراق در واکنش به توئیت توهین آمیز نایف الکردستانی علیه مراجع دینی حکم بازداشت وی و ارجاعش به دستگاه قضایی با هدف اتخاذ اقدامات حقوقی و قانونی را صادر کرده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین