bato-adv

آیفون‌های قدیمی پس از عرضه آیفون ۱۴ از خط تولید حذف می‌شوند!

آیفون‌های قدیمی پس از عرضه آیفون ۱۴ از خط تولید حذف می‌شوند!
لیست مدل‌های قدیمی‌تر آیفون که به دنبال ورود آیفون ۱۴ به بازار، از خط تولید حذف می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

فرارو- همیشه با آمدن مدل‌های نو، قدیمی‌ها فراموش می‌شوند. به تازگی مشخص شده است که پس از عرضه آیفون ۱۴ کدام مدل از گوشی‌های آیفون قرار است دیگر تولید نشوند.
به گزارش فرارو، شرکت اپل پس از معرفی آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱، تولید آیفون ۱۲ پرو و آیفون XR را متوقف کرد. در حال حاضر یک گزارش جدید افشا کرده است که این شرکت احتمالا پس از معرفی سری آیفون ۱۴ در ماه سپتامبر، تولید تمام مدل‌های سری آیفون ۱۱ را متوقف کند.
شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ تولید آیفون ۱۱ پرو، آیفون ۱۱ پرو مکس، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را متوقف کرده بود و اکنون، در حال بررسی حذف تدریجی دو مدل باقی مانده از آیفون ۱۱ است.
این گزارش تازه توسط iDrop News منتشر شده است و مشخص می‌کند که به هر حال شرکت اپل هنوز تصمیم خود را نهایی نکرده و تصمیم نهایی تا حد زیادی به میزان فروش آیفون SE بستگی دارد.
آیفون SE ۲۰۲۲ ماه گذشته عرضه شد و اگرچه تراشه جدید A15 Bionic و اتصال 5G را ارائه می‌دهد، اما به دلیل طراحی قدیمی اش چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. قیمت این گوشی از ۴۲۹ دلار شروع می‌شود و این شرکت نمی‌خواهد میزان فروش این مدل جدید به خاطر تولید یکی از مدل‌های قدیمی‌تر به خطر بیفتد.

حذف آیفون‌های قدیمی پس از عرضه آیفون ۱۴
براساس گزارش iDrop News تقاضا برای آیفون ۱۱ پس از عرضه آیفون SE افزایش یافته است، احتمالاً به این دلیل که مردم ترجیح می‌دهند ۷۰ دلار بیشتر خرج کنند، اما یک گوشی زیباتر با دو دوربین و یک تراشه نسبتاً سریع به دست بیاورند. در نقطه مقابل امتیاز ویژه مدل SE فقط اتصال 5G آن است که برای بسیاری اصلا اهمیتی ندارد.
تولید آیفون ۱۲ که قیمت آن از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود، احتمالاً به این زودی متوقف نخواهد شد، زیرا تا به امروز عملکرد خوبی داشته و ظاهراً ساخت آن ارزان‌تر است. این غول آمریکایی لوازم الکترونیکی ممکن است پس از عرضه آیفون ۱۴ قیمت آیفون ۱۲ را به ۵۹۹ دلار کاهش دهد. مشخص نیست که آیا آیفون ۱۲ مینی نیز همچنان در خط تولید باقی خواهد ماند یا خیر. به هر حال در این گزارش آمده است که فروش آیفون ۱۳ همچنان ادامه خواهد داشت.
سری آیفون ۱۴ احتمالاً در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. قابل توجه است که مدل‌های این گوشی جدید، به ویژه مدل‌های پرو پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند. این مدل ها، دیگر با بریدگی قطره‌ای در صفحه نمایش عرضه نمی‌شوند و طراحی مدرن‌تری دارند. سخت‌افزار دوربین این مدل‌ها نیز با ارتقا قابل توجهی همراه خواهد بود.

منبع: phonearena

برچسب ها: iPhone 14
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین