bato-adv
bato-adv

تحلیل عجیب وزیر ورزش از بازی تیم ملی با الجزایر

تحلیل عجیب وزیر ورزش از بازی تیم ملی با الجزایر
سید حمید سجادی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و الجزایر با حضور در هتل روتانا بار دیگر با بازیکنان و اعضای کادر سرپرستی و فنی تیم ملی دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

وزیر ورزش و جوانان پس از بازگشت اعضای تیم ملی به هتل محل اقامت، در جمع بازیکنان و کادر فنی به آن‌ها بابت تمرینات روز‌های گذشته و دیدار برابر الجزایر خسته نباشید گفت. وی گفت: اسم بازی تدارکاتی هم تدارکاتی است. قصد دخالت ندارم و حتما قضاوت فنی با کادر محترم فنی است، ولی من به عنوان یک بیننده از تلاش شما لذت بردم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پیش از سفر، آقای دکتر رییسی نکاتی را به من فرمودند. روز شنبه هم با دستیار ویژه ایشان ۳۰ تا ۴۰ دقیقه فقط درباره تیم ملی فوتبال صحبت کردم.

دکتر سجادی افزود: من خیلی دانش فوتبالی ندارم، اما به عنوان کسی که در ورزش مدیریت کرده‌ام و یکی، دو دهه در ورزش بوده‌ام، با دنیای این نوع مسائل خیلی فاصله ندارم و با حضور در کنار شما آن چیز‌هایی که باید متوجه شویم، دست‌مان می‌آید. پای صحبت سرپرست محترم تیم ملی هم نشستم. در تهران هم مرتب با سرپرست محترم فدراسیون در ارتباط هستیم و تعاملات‌مان را داریم. خیال‌تان راحت باشد که وظیفه وزارت ورزش و جوانان این است که به نمایندگی از کل کشور، آنچه که منابع موجود ما در کشور هست را بسیج کنیم تا شما موفق شوید.

هفته پیش دو تن از همکاران خوب من آقای دکتر کلهر و آقای اسماعیل احمدی اینجا حضور داشتند و نکاتی را که شما عزیزان در جلسه منعکس کرده بودید، به فوریت از قطر منعکس کردند و قبل از اینکه این همکاران به تهران برسند ما پیگیری را شروع کردیم. دستورات و گردش کار‌های خوبی اتفاق افتاده. تمام مسائلی که به همکاران من گفتید توسط من به آقای رییس‌جمهور منتقل شده است.

وزیر ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید به اعضای تیم ملی بخاطر دیدار برابر الجزایر گفت: ورزش برد و باخت و بالا و پایین دارد.

به هر حال مثل هر تیم دیگری نواقص و کم و کاستی‌هایی وجود دارد که حتما فیلم بازی توسط کادر فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به نکات مهم پی می‌برید. بله، همه دوست داریم در هر صحنه و رقابتی برنده میدان باشیم، اما چه کنیم که این ورزش است.

بعضی مواقع شکست و متوقف شدن لازم است. ولی مدیریت همه این‌ها با کادر فنی است. ان‌شاءالله حتما برنامه‌ریزی می‌کنند که همه از این آزمون و خطا‌ها با سربلندی عبور می‌کنیم.

برچسب ها: وزیر ورزش تیم ملی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین