bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۷۹۱۷۲

دستگیری عوامل شعارنویسی در بافت کرمان

دستگیری عوامل شعارنویسی در بافت کرمان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت: تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه دستگیر شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

فرمانده سپاه شهرستان بافت کرمان از دستگیری چهارمین نفر از عوامل شعارنویسی و تحریک مردم در سطح شهرستان بافت خبر داد.

به گزارش فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت امروز اظهار کرد: در پی نا آرامی‌های اخیر در کشور، افرادی فریب‌خورده که تحت تأثیر دشمن با شعار نویسی هنجار شکنانه در سطح شهرستان قصد برهم زدن امنیت و تحریک جامعه را داشتند، با هوشیاری عوامل اطلاعات سپاه و بسیج تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی ادامه داد تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه دستگیر شده‌اند.

امام‌بخش تصریح کرد: اگر کسانی بخواهند با اینگونه اقدامات امنیت جامعه را بر هم بزنند، مطمئن باشند در کوتاهترین زمان شناسایی و دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

وی همچنین به خانواده‌ها هشدار داد: بیش از پیش مواظب فرزندان خود خصوصا نوجوانان باشند که دشمن دست روی این قشر که سرشار از احساسات و هیجان است، گذاشته و با استفاده از ابرازی مانند شبکه‌های اجتماعی و ماهواره سعی دارد آنان را به عرصه‌ی نا امنی بکشاند.

برچسب ها: شعار نویسی کرمان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین